Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » C# » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Pierwiastki chemiczne wokół nas. Udany początek nauki chemii

Pierwiastki chemiczne wokół nas. Udany początek nauki chemii

29.80zł
23.84zł
Programowanie ekstremalne w C# 60.90zł 51.77zł
Programowanie ekstremalne w C#

Autor: Ron Jeffries

ISBN: 83-88440-58-6

Ilość stron: 490

Data wydania: 11/2005

Przyjrzyj się programowaniu ekstremalnemu (eXtreme Programming – XP) w działaniu – w wykonaniu prawdziwego mistrza XP – a jednocześnie ucz się programować w C# na platformie Microsoft .NET. Ron Jeffries – jeden z czołowych praktyków środowiska XP – demonstruje, jak można stworzyć dobrze zaprojektowany, elastyczny kod – bezpiecznie i krok po kroku, ograniczając zarazem wysiłek konieczny przy tradycyjnym projektowaniu „od frontu”.

W miarę jak Jeffries buduje swoją przykładową aplikację, możesz bezpośrednio obserwować idee programowania ekstremalnego w działaniu – wraz z rzeczywistymi problemami i wyzwaniami, jak zmiana wymagań „za pięć dwunasta”. Dalszą naukę i ćwiczenia umożliwia kompletny kod autora – w tym nieudane próby i porzucone koncepcje – dzięki czemu możesz przeanalizować koncepcje programowania ekstremalnego w praktyce i ocenić, na ile mogą się one przydać w twojej pracy.

Programuj razem z mistrzem XP, aby dowiedzieć się, jak:

-  Uporządkować i uprościć proces projektowania oprogramowania

- Pracować bardziej wydajnie jako członek zespołu XP

- Zredukować liczbę nieudanych prób dzięki projektowaniu, testowaniu i doszlifowywaniu kodu w niewielkich przyrostach

- Otrzymywać przejrzystsze specyfikacje i komentarze od klientów

- Pisać czytelny, wyrazisty kod i pozbyć się większości błędów

- Chronić zasoby dzięki dostosowywaniu planów w miarę postępów

- Zapewnić stałe tempo pracy i unikać spiętrzeń

- Skracać terminy realizacji i publikować najważniejsze funkcje w pierwszej kolejności

- Zwiększyć satysfakcję klientów

Pobierz przykłady kodu!
Cały kod przykładowy zawarty w książce jest dostępny w Companion Content na stronie http://microsoft.com/mspress/books/6777.asp
Wymagania systemowe podane są we wprowadzeniu do książki.

O Autorze:
Ron Jeffries był szefem pierwszego oryginalnego projektu eXtreme Programming. Zaplanował i wykładał na pierwszym kursie XP Immersion. Jako niezależny konsultant i weteran projektowania systemowego, przez ponad 8 lat był liderem ruchu XP. Jest autorem licznych artykułów i redaktorem witryny XProgramming.com.

Rozdziały:

- postulaty dotyczące narzędzia XML Notepad

- testowanie przy użyciu narzędzia NUnit

- docieranie do sedna

- wykrystalizowanie modelu

- czas na pomysły

- pierwszy akceptacyjny test klienta

- narośle i cała reszta

- obiekt InputCommand

- zadanie pierwsze zakończone!

- znajdź błąd, napisz test

- dodanie znacznika sekcji, część I

- dodanie znacznika sekcji, część II

- poznawanie menu

- nie próbuj tego w domu

- wychodzenie ze szczurzej dziury

- dodawanie znacznika

- jak zrobić test, którego nie potrafimy zrobić

- kilka wniosków z prostej funkcji

- ciemne chmury na horyzoncie

- zakończenie historii z Shift+Enter

- kilka spraw, które trzeba załatwić

- delegat z Troi

- planując interludium

- zapis i odczyt plików

- dalsza praca ze znacznikami

- tablice menu

- wyświetlanie artykułu

- O nie! Cofnij!

- ostateczna optymalizacja Cofnij

- długi i mroczny podwieczorek

- podsumowanie projektu

- złote myśli

Wśród programistów Ron pisze najciekawiej, a "Programowanie ekstremalne w C#" to prawdziwa "przejażdżka kolejką górską" przez niezliczone próby, porażki i tryumfy, tak częste w rzeczywistym programowaniu. (Jeff Langr, Langr Software Solutions)

Programowanie ekstremalne w C#
Tytuł książki: "Programowanie ekstremalne w C#"
Autor: Ron Jeffries
Wydawnictwo: Microsoft Press
Cena: 60.90zł 51.77zł
Klienci, którzy kupili „Programowanie ekstremalne w C#”, kupili także:
<b>SQL Server 2005 Helion</b>, <font color="navy">Thomas Rizzo, Adam Machanic, Robin Dewson, Rob Walters, Joseph Sack, J</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SQL Server 2005 Helion, Thomas Rizzo, Adam Machanic, Robin Dewson, Rob Walters, Joseph Sack, J, Wydawnictwo HELION
<b>Tablice informatyczne SQL Wydanie II</b>, <font color="navy">Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne SQL Wydanie II, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
<b>Microsoft Visual C# 2010 Krok po kroku</b>, <font color="navy">John Sharp</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Visual C# 2010 Krok po kroku, John Sharp, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x</b>, <font color="navy">Will Goldstone</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x, Will Goldstone, Wydawnictwo HELION
<b>Microsoft Visual C# 2012 Krok po kroku</b>, <font color="navy">John Sharp</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Visual C# 2012 Krok po kroku, John Sharp, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Microsoft XNA Game Studio 4.0 Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i w</b>, <font color="navy">Rob Miles</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft XNA Game Studio 4.0 Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i w, Rob Miles, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Microsoft Press
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
58.07zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++ i Qt Wprowadzenie do wzorców projektowych Wydanie II Alan Ezust, Paul Ezust HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Zadania z mechaniki ogólnej Część 2 Kinematyka Wydanie VI Jan Misiak Naukowe PWN
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION

wtorek, 12 grudzień 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami