Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Programowanie mobilne » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

149.00zł
126.65zł
Programowanie aplikacji na iPhone 4 Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw 89.00zł 66.75zł
Programowanie aplikacji na iPhone 4 Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw

Tytuł: Programowanie aplikacji na iPhone 4 Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw
Autor: David Mark, Jack Nutting, Jeff LaMarche
ISBN: 9788324635887
Ilość stron: 592
Data wydania: 12/2011
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 89.00zł 66.75zł


Rewolucyjne urządzenia - nowatorskie oprogramowanie.
  • Jak przygotować środowisko pracy?
  • Jak zaprojektować atrakcyjny interfejs użytkownika?
  • Jak wykorzystać potencjał ekranów dotykowych i gestów?

iPhone, iPad, iPod Touch - kto nie zna tych urządzeń? Zmieniły one sposób, w jaki korzystamy z telefonii komórkowej, internetu, oraz to, jak słuchamy muzyki. Perfekcyjny interfejs użytkownika oraz nowoczesny, choć elegancki design sprawiły, że urządzenia te podbiły serca ludzi w każdym wieku.

Używają ich nastolatkowie oraz stateczni biznesmeni. Dzięki tej popularności ich użytkownicy są łakomym kąskiem dla producentów oprogramowania. Udostępniając atrakcyjną aplikację, błyskawicznie możesz zyskać dziesiątki tysięcy potencjalnych klientów. Na aplikacjach na te urządzenia naprawdę można zarobić konkretne pieniądze!

Dzięki tej książce błyskawicznie opanujesz niuanse tworzenia oprogramowania dla systemu iOS. Na początek poznasz jego charakterystyczne cechy oraz skonfigurujesz swoje środowisko pracy. Jesteś gotowy do nauki? Zaczynamy. Obsługa interakcji, projektowanie interfejsu użytkownika, obsługa wirtualnej klawiatury to tylko niektóre z elementów, które opanujesz na wstępie.

Potem z każdym rozdziałem jest coraz ciekawiej! Nauczysz się zarządzać pamięcią, przechowywać dane użytkownika oraz tworzyć zaawansowane obiekty graficzne za pomocą bibliotek Quartz i OpenGL.
Ponadto dowiesz się, jak maksymalnie wykorzystać potencjał ekranów dotykowych, usług geolokalizacyjnych oraz czujników położenia i przyśpieszenia. Na sam koniec zobaczysz, jak tworzyć aplikacje obsługujące wiele języków, tak żeby Twoje dzieło mogło zdobyć popularność na rynku międzynarodowym.

Książka ta jest idealną i wymarzoną pozycją dla wszystkich osób tworzących rozwiązania dla platformy spod znaku ugryzionego jabłka. Sprawdzi się ona również wyśmienicie w rękach nowicjusza, dla którego będzie stanowiła przewodnik programisty po systemie iOS.

  • Cechy charakterystyczne platformy iOS
  • Obsługa interakcji
  • Akcje
  • Uruchamianie aplikacji
  • Projektowanie i tworzenie interfejsu użytkownika
  • Automatyczna rotacja i zmiana rozmiaru interfejsu
  • Korzystanie z wielu widoków
  • Wykorzystanie paska zakładek
  • Obsługiwane czcionki
  • Zastosowanie TableView
  • Nawigacja w tabelach
  • Ustawienia aplikacji i użytkownika
  • Przechowywanie danych
  • Technologia Grand Central Dispatch
  • Cykl życia aplikacji
  • Quartz i OpenGL - rysowanie na ekranie
  • Obsługa ekranów dotykowych i gestów
  • Usługi geolokalizacyjne
  • Wykorzystanie informacji z żyroskopu i akcelerometru
  • Korzystanie z aparatu
  • Tworzenie aplikacji wielojęzycznych
Kompendium wiedzy na temat tworzenia oprogramowania dla iOS-a.
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 66,75zł

Programowanie aplikacji na iPhone 4 Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw
Tytuł książki: "Programowanie aplikacji na iPhone 4 Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw"
Autor: David Mark, Jack Nutting, Jeff LaMarche
Wydawnictwo: Helion
Cena: 89.00zł 66.75zł
Klienci, którzy kupili „Programowanie aplikacji na iPhone 4 Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw”, kupili także:

Jak tworzyć doskonałe relacje. Zdobądź zaufanie i wpływaj na ludzi, Dale Carnegie, Wydawnictwo Sensus

Leonardo da Vinci Lot wyobraźni, Charles Nicholl, Wydawnictwo W.A.B.

Adaptacja pracowników do przekształceń w przedsiębiorstwach Ocena po 24 latach transformacji w Polsce, Danuta Barańska, Wydawnictwo WNT
<b>Czysty kod w C#. Techniki refaktoryzacji i najlepsze praktyk</b>, <font color="navy">Jason Alls</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Czysty kod w C#. Techniki refaktoryzacji i najlepsze praktyk, Jason Alls, Wydawnictwo Helion

Wszystko pod kontrolą. Gra w pracę i biznes zwany życiem, David Allen, Wydawnictwo Onepress

Fizyka dla programistów gier, David M. Bourg, Wydawnictwo Helion

Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą, Katarzyna Książkiewicz, Łukasz Jasiński, Wydawnictwo Onepress

Pan raczy żartować Panie Feynman Przypadki ciekawego człowieka Wydanie III, Richard P. Feynman, Wydawnictwo Zysk i S-ka
<b>Python dla testera</b>, <font color="navy">Piotr Wróblewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python dla testera, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami