Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Programowanie mobilne » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Metody doświadczalne fizyki ciała stałego

Metody doświadczalne fizyki ciała stałego

59.85zł
48.48zł
Programowanie aplikacji na iPhone 4 Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw 89.00zł 66.75zł
Programowanie aplikacji na iPhone 4 Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw

Tytuł: Programowanie aplikacji na iPhone 4 Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw
Autor: David Mark, Jack Nutting, Jeff LaMarche
ISBN: 9788324635887
Ilość stron: 592
Data wydania: 12/2011
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 89.00zł 66.75zł


Rewolucyjne urządzenia - nowatorskie oprogramowanie.
  • Jak przygotować środowisko pracy?
  • Jak zaprojektować atrakcyjny interfejs użytkownika?
  • Jak wykorzystać potencjał ekranów dotykowych i gestów?

iPhone, iPad, iPod Touch - kto nie zna tych urządzeń? Zmieniły one sposób, w jaki korzystamy z telefonii komórkowej, internetu, oraz to, jak słuchamy muzyki. Perfekcyjny interfejs użytkownika oraz nowoczesny, choć elegancki design sprawiły, że urządzenia te podbiły serca ludzi w każdym wieku.

Używają ich nastolatkowie oraz stateczni biznesmeni. Dzięki tej popularności ich użytkownicy są łakomym kąskiem dla producentów oprogramowania. Udostępniając atrakcyjną aplikację, błyskawicznie możesz zyskać dziesiątki tysięcy potencjalnych klientów. Na aplikacjach na te urządzenia naprawdę można zarobić konkretne pieniądze!

Dzięki tej książce błyskawicznie opanujesz niuanse tworzenia oprogramowania dla systemu iOS. Na początek poznasz jego charakterystyczne cechy oraz skonfigurujesz swoje środowisko pracy. Jesteś gotowy do nauki? Zaczynamy. Obsługa interakcji, projektowanie interfejsu użytkownika, obsługa wirtualnej klawiatury to tylko niektóre z elementów, które opanujesz na wstępie.

Potem z każdym rozdziałem jest coraz ciekawiej! Nauczysz się zarządzać pamięcią, przechowywać dane użytkownika oraz tworzyć zaawansowane obiekty graficzne za pomocą bibliotek Quartz i OpenGL.
Ponadto dowiesz się, jak maksymalnie wykorzystać potencjał ekranów dotykowych, usług geolokalizacyjnych oraz czujników położenia i przyśpieszenia. Na sam koniec zobaczysz, jak tworzyć aplikacje obsługujące wiele języków, tak żeby Twoje dzieło mogło zdobyć popularność na rynku międzynarodowym.

Książka ta jest idealną i wymarzoną pozycją dla wszystkich osób tworzących rozwiązania dla platformy spod znaku ugryzionego jabłka. Sprawdzi się ona również wyśmienicie w rękach nowicjusza, dla którego będzie stanowiła przewodnik programisty po systemie iOS.

  • Cechy charakterystyczne platformy iOS
  • Obsługa interakcji
  • Akcje
  • Uruchamianie aplikacji
  • Projektowanie i tworzenie interfejsu użytkownika
  • Automatyczna rotacja i zmiana rozmiaru interfejsu
  • Korzystanie z wielu widoków
  • Wykorzystanie paska zakładek
  • Obsługiwane czcionki
  • Zastosowanie TableView
  • Nawigacja w tabelach
  • Ustawienia aplikacji i użytkownika
  • Przechowywanie danych
  • Technologia Grand Central Dispatch
  • Cykl życia aplikacji
  • Quartz i OpenGL - rysowanie na ekranie
  • Obsługa ekranów dotykowych i gestów
  • Usługi geolokalizacyjne
  • Wykorzystanie informacji z żyroskopu i akcelerometru
  • Korzystanie z aparatu
  • Tworzenie aplikacji wielojęzycznych
Kompendium wiedzy na temat tworzenia oprogramowania dla iOS-a.
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 66,75zł

Programowanie aplikacji na iPhone 4 Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw
Tytuł książki: "Programowanie aplikacji na iPhone 4 Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw"
Autor: David Mark, Jack Nutting, Jeff LaMarche
Wydawnictwo: Helion
Cena: 89.00zł 66.75zł
Klienci, którzy kupili „Programowanie aplikacji na iPhone 4 Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw”, kupili także:

Głośniki i zestawy głośnikowe Budowa działanie zastosowania Wydanie 2, Jerzy Krajewski, Wydawnictwo WKiŁ

Android 6 dla programistów. Techniki tworzenia aplikacji. Wydanie III, Paul Deitel, Harvey Deitel, Alexander Wald, Wydawnictwo Helion

Fizyka Leksykon ucznia, Kamińska Monika, Wydawnictwo WNT

Kominki Piękne wnętrza, Carol Cooper Gray, Wydawnictwo Arkady
<b>Cybersecurity w pytaniach i odpowiedziach</b>, <font color="navy">Wojciech Ciemski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Cybersecurity w pytaniach i odpowiedziach, Wojciech Ciemski, Wydawnictwo Helion

Wordpress Tworzenie własnych motywów, Alan Cole, Raena Jackson Armitage, Brandon R. Jones, Jeffrey Way, Wydawnictwo Helion

Toksykologia środowiska Aspekty chemiczne i biochemiczne, Stanley E. Manahan, Wydawnictwo Naukowe PWN

Liderki biznesu Jak zwyciężać i zmieniać świat, Iwona Kokoszka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Inżynieria bezpieczeństwa systemów logistycznych, Andrzej Szymonik, Wydawnictwo Difin

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami