Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonometria » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Podręcznik coachingu. Sprawdzone techniki treningu personalnego Wydanie 2

Podręcznik coachingu. Sprawdzone techniki treningu personalnego Wydanie 2

69.00zł
57.27zł
Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa 59.00zł
Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa

Tytuł: Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa
Autor: Iwona Dittmann , Paweł Dittmann , Ewa Szabela-Pasierbińska , Aleksandr
ISBN: 978-83-264-1477-0
Ilość stron: 380
Data wydania: 09/2011
Oprawa: Miękka
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł


Prognozowanie, polegające na przewidywaniu przyszłych trendów dotyczących sytuacji przedsiębiorstwa i jego otoczenia, jest dziś niezbędnym elementem budowy strategii firm.

W książce przedstawiono szczegółowo metody, które zdaniem autorów mogą znaleźć najszersze zastosowanie w dzisiejszej praktyce gospodarczej, dostarczając niezbędnych informacji na potrzeby decyzji w dziedzinie zarządzania sprzedażą i finansami.

Kompleksowy przegląd podstawowych zagadnień związanych z prognozowaniem obejmuje między innymi:
• prognozowanie na podstawie prawidłowości retrospektywnych występujących w sprzedaży oraz pomiędzy sprzedażą a innymi zjawiskami - modele formalne I rodzaju,
• prognozowanie na podstawie prawidłowości prospektywnych - modele formalne II rodzaju oraz modele nieformalne,
• prognozowanie w zarządzaniu finansami,
• prognozowanie i symulacje finansowe w obszarze budżetowania kapitałowego,
• prognozowanie w zarządzaniu aktywami obrotowymi,
• prognozowanie w zarządzaniu kondycją finansową przedsiębiorstwa.

Publikacja dostarcza gotowych, sprawdzonych rozwiązań, w większości z wykorzystaniem najnowszej wersji programu STATISTICA, szczegółowo opisanych i uzupełnionych przykładami ich zastosowania. Zawarty w niej materiał będzie więc zarówno bogatym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, jak i cenną pomocą dla menedżerów tworzących prognozy i posługujących się nimi w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Rozdziały:

Część I. Wprowadzenie

1. Prognozowanie w przedsiębiorstwie
1.1. Potrzeba prognozowania w przedsiębiorstwie
1.2. Główne pojęcia i podstawy prognozowania
1.3. Proces budowy prognoz

2. Retrospektywne dane prognostyczne
2.1. Pojęcie i postacie danych
2.2. Pojęcie i zadania statystycznej obróbki i eksploracyjnej analizy danych
2.3. Jednowymiarowe szeregi czasowe
2.4. Wielowymiarowe szeregi czasowe

Część II. Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą

3. Prognozowanie na podstawie prawidłowości retrospektywnych w sprzedaży - modele formalne I rodzaju 77
3.1. Modele szeregów czasowych
3.2. Modele szeregów czasowych ze stałym poziomem sprzedaży
3.3. Modele szeregów czasowych z trendem w sprzedaży
3.4. Modele szeregów czasowych z wahaniami sezonowymi w sprzedaży
3.5. Modele ARMA i ARIMA

4. Prognozowanie na podstawie prawidłowości retrospektywnych występujących pomiędzy sprzedażą a innymi zjawiskami - modele formalne I rodzaju
4.1. Modele ekonometryczne
4.2. Drzewa regresyjne
4.3. Modele analogowe
4.4. Modele ze zmiennymi wiodącymi
4.5. Testy rynkowe

5. Prognozowanie na podstawie prawidłowości prospektywnych - modele formalne II rodzaju
5.1. Modele oparte na założeniu o trendzie w sprzedaży
5.2. Modele oparte na założeniu o powiązaniu sprzedaży z wpływającymi na nią czynnikami
5.3. Modele oparte na założeniu o subiektywnym rozkładzie prawdopodobieństwa zmiennej prognozowanej

6. Prognozowanie na podstawie prawidłowości prospektywnych - modele nieformalne
6.1. Prognozowanie na podstawie opinii osób bezpośrednio zajmujących się sprzedażą
6.2. Prognozowanie na podstawie opinii kierownictwa przedsiębiorstwa
6.3. Prognozowanie na podstawie opinii ekspertów spoza przedsiębiorstwa
6.4. Prognozowanie na podstawie badań intencji nabywców

7. Korygowanie, kombinacja i budowa ostatecznych prognoz sprzedaży
7.1. Korygowanie prognoz
7.2. Kombinacja prognoz
7.3. Budowa ostatecznej prognozy sprzedaży

Część III. Prognozowanie w zarządzaniu finansami

8. Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa
8.1. Pojęcia wstępne
8.2. Źródła danych
8.3. Metody oceny sytuacji finansowej przedsiębiorstwa

9. Prognozowanie i symulacje finansowe w przedsiębiorstwie
9.1. Planowanie a prognozowanie finansowe
9.2. Podstawowe pojęcia prognozowania finansowego
9.3. Proces budowy prognoz finansowych w przedsiębiorstwie

10. Prognozowanie i symulacje w obszarze budżetowania kapitałowego
10.1. Prognozowanie przepływów pieniężnych z inwestycji
10.2. Konstrukcja sprawozdań finansowych pro forma

11. Prognozowanie w zarządzaniu aktywami obrotowymi przedsiębiorstwa
11.1. Prognozowanie zapasów
11.2. Prognozowanie należności
11.3. Prognozowanie zobowiązań
11.4. Prognozowanie wpływów i wydatków gotówkowych. Budżet gotówki

12. Prognozowanie w zarządzaniu kondycją finansową przedsiębiorstwa
12.1. Metody prognozowania kondycji finansowej
12.2. Systemy wczesnego ostrzegania (SWO)
12.3. System wczesnego ostrzegania oparty na monitorowaniu szeregu czasowego wskaźnika finansowego
12.4. Prognozowanie bankructwa przedsiębiorstw
Tablice statystyczne

Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa”, kupili także:
<b>ABC OpenOffice.ux.pl</b>, <font color="navy">Adam Jaronicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ABC OpenOffice.ux.pl, Adam Jaronicki, Wydawnictwo HELION
<b>Kłótniom stop! Usłysz i zrozum swoje dziecko</b>, <font color="navy">Michael P. Nichols</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Kłótniom stop! Usłysz i zrozum swoje dziecko, Michael P. Nichols, Wydawnictwo Onepress
<b>Język C++ Standardy kodowania 101 zasad, wytycznych i zalecanych praktyk</b>, <font color="navy">Herb Sutter, Andrei Alexandrescu</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Język C++ Standardy kodowania 101 zasad, wytycznych i zalecanych praktyk, Herb Sutter, Andrei Alexandrescu, Wydawnictwo HELION
<b>Budownictwo ogólne Tom 1-5</b>, <font color="navy">Andrzej Szeląg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Budownictwo ogólne Tom 1-5, Andrzej Szeląg, Wydawnictwo Arkady
<b>Kamieniarstwo Współczesne spojrzenie na tradycję</b>, <font color="navy">R. Jundrovsky</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Kamieniarstwo Współczesne spojrzenie na tradycję, R. Jundrovsky, Wydawnictwo Arkady
<b>Przechytrzyć Google Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek</b>, <font color="navy">Evan Bailyn, Bradley Bailyn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Przechytrzyć Google Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek, Evan Bailyn, Bradley Bailyn, Wydawnictwo HELION
<b>Esencja sukcesji</b>, <font color="navy">Tomasz Budziak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Esencja sukcesji, Tomasz Budziak, Wydawnictwo Onepress
<b>Historia kolei Od lokomotyw parowych do kolei magnetycznej</b>, <font color="navy">Franco Tanel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Carta Blanca</font>
Historia kolei Od lokomotyw parowych do kolei magnetycznej, Franco Tanel, Wydawnictwo Carta Blanca
<b>Matematyka dla studentów ekonomii Wykłady z ćwiczeniami</b>, <font color="navy">Ryszard Antoniewicz, Andrzej Misztal</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Matematyka dla studentów ekonomii Wykłady z ćwiczeniami, Ryszard Antoniewicz, Andrzej Misztal, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Energetyka
Elektrownie Wydanie VII

Elektrownie Wydanie VII

99.00zł
74.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION

poniedziałek, 27 maj 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami