Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonometria » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Programowanie sterowników PLC zgodnie z normą IEC61131-3 w praktyce

Programowanie sterowników PLC zgodnie z normą IEC61131-3 w praktyce

79.00zł
63.20zł
Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa 59.00zł
Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa

Tytuł: Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa
Autor: Iwona Dittmann , Paweł Dittmann , Ewa Szabela-Pasierbińska , Aleksandr
ISBN: 978-83-264-1477-0
Ilość stron: 380
Data wydania: 09/2011
Oprawa: Miękka
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł


Prognozowanie, polegające na przewidywaniu przyszłych trendów dotyczących sytuacji przedsiębiorstwa i jego otoczenia, jest dziś niezbędnym elementem budowy strategii firm.

W książce przedstawiono szczegółowo metody, które zdaniem autorów mogą znaleźć najszersze zastosowanie w dzisiejszej praktyce gospodarczej, dostarczając niezbędnych informacji na potrzeby decyzji w dziedzinie zarządzania sprzedażą i finansami.

Kompleksowy przegląd podstawowych zagadnień związanych z prognozowaniem obejmuje między innymi:
• prognozowanie na podstawie prawidłowości retrospektywnych występujących w sprzedaży oraz pomiędzy sprzedażą a innymi zjawiskami - modele formalne I rodzaju,
• prognozowanie na podstawie prawidłowości prospektywnych - modele formalne II rodzaju oraz modele nieformalne,
• prognozowanie w zarządzaniu finansami,
• prognozowanie i symulacje finansowe w obszarze budżetowania kapitałowego,
• prognozowanie w zarządzaniu aktywami obrotowymi,
• prognozowanie w zarządzaniu kondycją finansową przedsiębiorstwa.

Publikacja dostarcza gotowych, sprawdzonych rozwiązań, w większości z wykorzystaniem najnowszej wersji programu STATISTICA, szczegółowo opisanych i uzupełnionych przykładami ich zastosowania. Zawarty w niej materiał będzie więc zarówno bogatym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, jak i cenną pomocą dla menedżerów tworzących prognozy i posługujących się nimi w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Rozdziały:

Część I. Wprowadzenie

1. Prognozowanie w przedsiębiorstwie
1.1. Potrzeba prognozowania w przedsiębiorstwie
1.2. Główne pojęcia i podstawy prognozowania
1.3. Proces budowy prognoz

2. Retrospektywne dane prognostyczne
2.1. Pojęcie i postacie danych
2.2. Pojęcie i zadania statystycznej obróbki i eksploracyjnej analizy danych
2.3. Jednowymiarowe szeregi czasowe
2.4. Wielowymiarowe szeregi czasowe

Część II. Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą

3. Prognozowanie na podstawie prawidłowości retrospektywnych w sprzedaży - modele formalne I rodzaju 77
3.1. Modele szeregów czasowych
3.2. Modele szeregów czasowych ze stałym poziomem sprzedaży
3.3. Modele szeregów czasowych z trendem w sprzedaży
3.4. Modele szeregów czasowych z wahaniami sezonowymi w sprzedaży
3.5. Modele ARMA i ARIMA

4. Prognozowanie na podstawie prawidłowości retrospektywnych występujących pomiędzy sprzedażą a innymi zjawiskami - modele formalne I rodzaju
4.1. Modele ekonometryczne
4.2. Drzewa regresyjne
4.3. Modele analogowe
4.4. Modele ze zmiennymi wiodącymi
4.5. Testy rynkowe

5. Prognozowanie na podstawie prawidłowości prospektywnych - modele formalne II rodzaju
5.1. Modele oparte na założeniu o trendzie w sprzedaży
5.2. Modele oparte na założeniu o powiązaniu sprzedaży z wpływającymi na nią czynnikami
5.3. Modele oparte na założeniu o subiektywnym rozkładzie prawdopodobieństwa zmiennej prognozowanej

6. Prognozowanie na podstawie prawidłowości prospektywnych - modele nieformalne
6.1. Prognozowanie na podstawie opinii osób bezpośrednio zajmujących się sprzedażą
6.2. Prognozowanie na podstawie opinii kierownictwa przedsiębiorstwa
6.3. Prognozowanie na podstawie opinii ekspertów spoza przedsiębiorstwa
6.4. Prognozowanie na podstawie badań intencji nabywców

7. Korygowanie, kombinacja i budowa ostatecznych prognoz sprzedaży
7.1. Korygowanie prognoz
7.2. Kombinacja prognoz
7.3. Budowa ostatecznej prognozy sprzedaży

Część III. Prognozowanie w zarządzaniu finansami

8. Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa
8.1. Pojęcia wstępne
8.2. Źródła danych
8.3. Metody oceny sytuacji finansowej przedsiębiorstwa

9. Prognozowanie i symulacje finansowe w przedsiębiorstwie
9.1. Planowanie a prognozowanie finansowe
9.2. Podstawowe pojęcia prognozowania finansowego
9.3. Proces budowy prognoz finansowych w przedsiębiorstwie

10. Prognozowanie i symulacje w obszarze budżetowania kapitałowego
10.1. Prognozowanie przepływów pieniężnych z inwestycji
10.2. Konstrukcja sprawozdań finansowych pro forma

11. Prognozowanie w zarządzaniu aktywami obrotowymi przedsiębiorstwa
11.1. Prognozowanie zapasów
11.2. Prognozowanie należności
11.3. Prognozowanie zobowiązań
11.4. Prognozowanie wpływów i wydatków gotówkowych. Budżet gotówki

12. Prognozowanie w zarządzaniu kondycją finansową przedsiębiorstwa
12.1. Metody prognozowania kondycji finansowej
12.2. Systemy wczesnego ostrzegania (SWO)
12.3. System wczesnego ostrzegania oparty na monitorowaniu szeregu czasowego wskaźnika finansowego
12.4. Prognozowanie bankructwa przedsiębiorstw
Tablice statystyczne

Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa”, kupili także:
<b>Wstęp do matematyki współczesnej Wydanie 14</b>, <font color="navy">Helena Rasiowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wstęp do matematyki współczesnej Wydanie 14, Helena Rasiowa, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Ewolucja jest faktem</b>, <font color="navy">Jerry A. Coyne</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Ewolucja jest faktem, Jerry A. Coyne, Wydawnictwo Prószyński
<b>ECDL moduł 1 Podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych</b>, <font color="navy">Witold Sikorski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
ECDL moduł 1 Podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych, Witold Sikorski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Przedsiębiorczość</b>, <font color="navy">Beata Glinka, Svetlana Gudkova</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Przedsiębiorczość, Beata Glinka, Svetlana Gudkova, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Ali Cremer U-333</b>, <font color="navy">Fritz Brustat-Naval</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Finna</font>
Ali Cremer U-333, Fritz Brustat-Naval, Wydawnictwo Finna
<b>Metody doświadczalne fizyki ciała stałego</b>, <font color="navy">Andrzej Oleś</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Metody doświadczalne fizyki ciała stałego, Andrzej Oleś, Wydawnictwo WNT
<b>Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie</b>, <font color="navy">Konrad Pankiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie, Konrad Pankiewicz, Wydawnictwo Onepress
<b>Biblia e-biznesu</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Biblia e-biznesu, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELION
<b>Tworzywa sztuczne tom 3 Środki pomocnicze i specjalne zastosowanie polimerów</b>, <font color="navy">Włodzimierz Szlezyngier, Zbigniew K. Brzozowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Fosze</font>
Tworzywa sztuczne tom 3 Środki pomocnicze i specjalne zastosowanie polimerów, Włodzimierz Szlezyngier, Zbigniew K. Brzozowski, Wydawnictwo Fosze
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Chemia
Chemia od A do Z Repetytorium Matura Poziom podstawowy i rozszerzony

Chemia od A do Z Repetytorium Matura Poziom podstawowy i rozszerzony

28.90zł
25.72zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
Systemy uczące się Wydanie 2 Paweł Cichosz WNT
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION

czwartek, 19 kwiecień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami