Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonometria » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Organizacja i nadzorowanie obsługi pojazdów samochodowych. Kwalifikacja M.42

Organizacja i nadzorowanie obsługi pojazdów samochodowych. Kwalifikacja M.42

42.00zł
31.50zł
Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa 59.00zł
Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa

Tytuł: Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa
Autor: Iwona Dittmann , Paweł Dittmann , Ewa Szabela-Pasierbińska , Aleksandr
ISBN: 978-83-264-1477-0
Ilość stron: 380
Data wydania: 09/2011
Oprawa: Miękka
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł


Prognozowanie, polegające na przewidywaniu przyszłych trendów dotyczących sytuacji przedsiębiorstwa i jego otoczenia, jest dziś niezbędnym elementem budowy strategii firm.

W książce przedstawiono szczegółowo metody, które zdaniem autorów mogą znaleźć najszersze zastosowanie w dzisiejszej praktyce gospodarczej, dostarczając niezbędnych informacji na potrzeby decyzji w dziedzinie zarządzania sprzedażą i finansami.

Kompleksowy przegląd podstawowych zagadnień związanych z prognozowaniem obejmuje między innymi:
• prognozowanie na podstawie prawidłowości retrospektywnych występujących w sprzedaży oraz pomiędzy sprzedażą a innymi zjawiskami - modele formalne I rodzaju,
• prognozowanie na podstawie prawidłowości prospektywnych - modele formalne II rodzaju oraz modele nieformalne,
• prognozowanie w zarządzaniu finansami,
• prognozowanie i symulacje finansowe w obszarze budżetowania kapitałowego,
• prognozowanie w zarządzaniu aktywami obrotowymi,
• prognozowanie w zarządzaniu kondycją finansową przedsiębiorstwa.

Publikacja dostarcza gotowych, sprawdzonych rozwiązań, w większości z wykorzystaniem najnowszej wersji programu STATISTICA, szczegółowo opisanych i uzupełnionych przykładami ich zastosowania. Zawarty w niej materiał będzie więc zarówno bogatym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, jak i cenną pomocą dla menedżerów tworzących prognozy i posługujących się nimi w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Rozdziały:

Część I. Wprowadzenie

1. Prognozowanie w przedsiębiorstwie
1.1. Potrzeba prognozowania w przedsiębiorstwie
1.2. Główne pojęcia i podstawy prognozowania
1.3. Proces budowy prognoz

2. Retrospektywne dane prognostyczne
2.1. Pojęcie i postacie danych
2.2. Pojęcie i zadania statystycznej obróbki i eksploracyjnej analizy danych
2.3. Jednowymiarowe szeregi czasowe
2.4. Wielowymiarowe szeregi czasowe

Część II. Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą

3. Prognozowanie na podstawie prawidłowości retrospektywnych w sprzedaży - modele formalne I rodzaju 77
3.1. Modele szeregów czasowych
3.2. Modele szeregów czasowych ze stałym poziomem sprzedaży
3.3. Modele szeregów czasowych z trendem w sprzedaży
3.4. Modele szeregów czasowych z wahaniami sezonowymi w sprzedaży
3.5. Modele ARMA i ARIMA

4. Prognozowanie na podstawie prawidłowości retrospektywnych występujących pomiędzy sprzedażą a innymi zjawiskami - modele formalne I rodzaju
4.1. Modele ekonometryczne
4.2. Drzewa regresyjne
4.3. Modele analogowe
4.4. Modele ze zmiennymi wiodącymi
4.5. Testy rynkowe

5. Prognozowanie na podstawie prawidłowości prospektywnych - modele formalne II rodzaju
5.1. Modele oparte na założeniu o trendzie w sprzedaży
5.2. Modele oparte na założeniu o powiązaniu sprzedaży z wpływającymi na nią czynnikami
5.3. Modele oparte na założeniu o subiektywnym rozkładzie prawdopodobieństwa zmiennej prognozowanej

6. Prognozowanie na podstawie prawidłowości prospektywnych - modele nieformalne
6.1. Prognozowanie na podstawie opinii osób bezpośrednio zajmujących się sprzedażą
6.2. Prognozowanie na podstawie opinii kierownictwa przedsiębiorstwa
6.3. Prognozowanie na podstawie opinii ekspertów spoza przedsiębiorstwa
6.4. Prognozowanie na podstawie badań intencji nabywców

7. Korygowanie, kombinacja i budowa ostatecznych prognoz sprzedaży
7.1. Korygowanie prognoz
7.2. Kombinacja prognoz
7.3. Budowa ostatecznej prognozy sprzedaży

Część III. Prognozowanie w zarządzaniu finansami

8. Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa
8.1. Pojęcia wstępne
8.2. Źródła danych
8.3. Metody oceny sytuacji finansowej przedsiębiorstwa

9. Prognozowanie i symulacje finansowe w przedsiębiorstwie
9.1. Planowanie a prognozowanie finansowe
9.2. Podstawowe pojęcia prognozowania finansowego
9.3. Proces budowy prognoz finansowych w przedsiębiorstwie

10. Prognozowanie i symulacje w obszarze budżetowania kapitałowego
10.1. Prognozowanie przepływów pieniężnych z inwestycji
10.2. Konstrukcja sprawozdań finansowych pro forma

11. Prognozowanie w zarządzaniu aktywami obrotowymi przedsiębiorstwa
11.1. Prognozowanie zapasów
11.2. Prognozowanie należności
11.3. Prognozowanie zobowiązań
11.4. Prognozowanie wpływów i wydatków gotówkowych. Budżet gotówki

12. Prognozowanie w zarządzaniu kondycją finansową przedsiębiorstwa
12.1. Metody prognozowania kondycji finansowej
12.2. Systemy wczesnego ostrzegania (SWO)
12.3. System wczesnego ostrzegania oparty na monitorowaniu szeregu czasowego wskaźnika finansowego
12.4. Prognozowanie bankructwa przedsiębiorstw
Tablice statystyczne

Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa”, kupili także:
<b>Chemia dla licealistów - to proste</b>, <font color="navy">Lidia Galera</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Chemia dla licealistów - to proste, Lidia Galera, Wydawnictwo RM
<b>PHP5 kompendium webmastera</b>, <font color="navy">Daniel Bargieł</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP5 kompendium webmastera, Daniel Bargieł, Wydawnictwo HELION
<b>Zwariowane pomysły, które się sprawdzają Jak zbudować kreatywną firmę</b>, <font color="navy">Robert I. Sutton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają Jak zbudować kreatywną firmę, Robert I. Sutton, Wydawnictwo Onepress
<b>Jak uczyć się szybciej i skuteczniej Techniki wskazówki ćwiczenia</b>, <font color="navy">Natalia Minge , Krzysztof Minge</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Edgard</font>
Jak uczyć się szybciej i skuteczniej Techniki wskazówki ćwiczenia, Natalia Minge , Krzysztof Minge, Wydawnictwo Edgard
<b>Zarządzanie przez zaangażowanie. Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy</b>, <font color="navy">Artur Żurek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zarządzanie przez zaangażowanie. Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy, Artur Żurek, Wydawnictwo Onepress
<b>Logika i argumentacja Praktyczny kurs krytycznego myślenia</b>, <font color="navy">Andrzej Kisielewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Logika i argumentacja Praktyczny kurs krytycznego myślenia, Andrzej Kisielewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci</b>, <font color="navy">Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Młody mistrz programowania. Języki Baltie i Scratch dla dzieci, Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski, Wydawnictwo HELION
<b>Z nami zdasz Matematyka Matura</b>, <font color="navy">Teodor Paliczka, Krystyna Skórnik, Renata Suchanek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Videograf</font>
Z nami zdasz Matematyka Matura, Teodor Paliczka, Krystyna Skórnik, Renata Suchanek, Wydawnictwo Videograf
<b>Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy</b>, <font color="navy">Lidia Buksak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy, Lidia Buksak, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Algorytmy
Wprowadzenie do informatyki kwantowej

Wprowadzenie do informatyki kwantowej

31.50zł
26.78zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION

poniedziałek, 22 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami