Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Mocna gra Tesla Elon Musk i zakład stulecia

Mocna gra Tesla Elon Musk i zakład stulecia

49.90zł
42.42zł
Produkty i marki w opinii e-konsumentów 34.90zł 26.18zł
Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Tytuł: Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Autor: Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
ISBN: 978-83-246-3401-9
Ilość stron: 216
Data wydania: 09/2011
Oprawa: Miękka
Format: 180x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł


Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka.

Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów. Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.

Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci.

Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?

W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument — typologia, zachowania" (2008 – 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.

Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Tytuł książki: "Produkty i marki w opinii e-konsumentów"
Autor: Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Produkty i marki w opinii e-konsumentów”, kupili także:

Oczyszczanie ścieków przemysłowych Wydanie 2, Bronisław Bartkiewicz, Katarzyna Umiejewska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Prawo budowlane Warunki techniczne i inne akty prawne Wydanie 12, Małgorzata Buczna, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Brzdącu, śpij słodko! Spraw, by Twoje dziecko przesypiało całe noce, Pat Spungin, Wydawnictwo Onepress

Od zera. Osiąganie niemożliwego z Ho'oponopono, Joe Vitale, Wydawnictwo Sensus
<b>Inteligentne instalacje budynkowe KNX. Samouczek</b>, <font color="navy">Albert Dubrawski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Inteligentne instalacje budynkowe KNX. Samouczek, Albert Dubrawski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Trening koncentracji dla uczniów, Justyna Święcicka, Wydawnictwo Difin

Obsługa komputera (także laptopa) z Windows 7 Samouczek dla dinozaurów Wydanie 2, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP
<b>Ćwicz każdego dnia. 32 sposoby na kształtowanie nawyku trenowania (nawet jeśli nie lubisz ćwiczyć)</b>, <font color="navy">S.J. Scott</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Ćwicz każdego dnia. 32 sposoby na kształtowanie nawyku trenowania (nawet jeśli nie lubisz ćwiczyć), S.J. Scott, Wydawnictwo Sensus
<b>Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie</b>, <font color="navy">Russell Brunson, Dan Kennedy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie, Russell Brunson, Dan Kennedy, Wydawnictwo Onepress

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami