Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Matematyka w szkole ponadgimnazjalnej Powtórzenie i zbiór zadań

Matematyka w szkole ponadgimnazjalnej Powtórzenie i zbiór zadań

49.00zł
Produkty i marki w opinii e-konsumentów 34.90zł 26.18zł
Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Tytuł: Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Autor: Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
ISBN: 978-83-246-3401-9
Ilość stron: 216
Data wydania: 09/2011
Oprawa: Miękka
Format: 180x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł


Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka.

Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów. Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.

Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci.

Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:
1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?

W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument — typologia, zachowania" (2008 – 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.

Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Tytuł książki: "Produkty i marki w opinii e-konsumentów"
Autor: Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Produkty i marki w opinii e-konsumentów”, kupili także:

Układy elektroniczne w praktyce, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Protel 99SE pierwsze kroki, Marek Smyczek, Wydawnictwo BTC

Kopuły drewniane, Barbara Misztal, Wydawnictwo Naukowe PWN

Pływanie dla każdego, Terry Laughlin, Wydawnictwo Buk Rower
<b>Po prostu keto! Jak skutecznie poprawić zdrowie i odzyskać piękną sylwetkę</b>, <font color="navy">Suzanne Ryan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Po prostu keto! Jak skutecznie poprawić zdrowie i odzyskać piękną sylwetkę, Suzanne Ryan, Wydawnictwo Sensus

Feynmana wykłady z fizyki Wydanie 7 Tom 3 Mechanika kwantowa, Richard P. Feynman, Robert B. Leighton, Matthew Sands, Wydawnictwo Naukowe PWN

Instalacje elektryczne Podręcznik do kształcenia w zawodach technik elektryk i elektryk Wydanie II, Sławomir Kołodziejczyk, Wydawnictwo WKiŁ

Architektura układów arytmetyki resztowej, Janusz Biernat, Wydawnictwo EXIT
<b>Komunikowanie organizacji w kryzysie Metody i modele ograniczania ryzyka</b>, <font color="navy">Dariusz Tworzydło</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Komunikowanie organizacji w kryzysie Metody i modele ograniczania ryzyka, Dariusz Tworzydło, Wydawnictwo Naukowe PWN

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami