Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zastosowanie XML do tworzenia usług internetowych na platformie Microsoft .NET

Zastosowanie XML do tworzenia usług internetowych na platformie Microsoft .NET

81.90zł
69.62zł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych 50.00zł 40.00zł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Tytuł: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN: 978-83-7556-583-6
Ilość stron: 200
Data wydania: 07/2013
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 50.00zł 40.00zł


Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.

Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym.

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Tytuł książki: "Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych"
Autor: Agnieszka Dejnaka
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 50.00zł 40.00zł
Klienci, którzy kupili „Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych”, kupili także:
<b>Excel 2013 PL Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Krzysztof Masłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Excel 2013 PL Ćwiczenia praktyczne, Krzysztof Masłowski, Wydawnictwo HELION
<b>Cyberterroryzm zagrożeniem XXI wieku Perspektywa politologiczna i prawna</b>, <font color="navy">Andrzej Podraza, Paweł Potakowski, Krzysztof Wiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Cyberterroryzm zagrożeniem XXI wieku Perspektywa politologiczna i prawna, Andrzej Podraza, Paweł Potakowski, Krzysztof Wiak, Wydawnictwo Difin
<b>Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Agnieszka Ornatowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili Wydanie II rozszerzone, Agnieszka Ornatowska, Wydawnictwo Sensus
<b>Podstawy zarządzania produkcją</b>, <font color="navy">Ewa Grandys</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Podstawy zarządzania produkcją, Ewa Grandys, Wydawnictwo Difin
<b>Word 2013 PL Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Grzegorz Kowalczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Word 2013 PL Ćwiczenia praktyczne, Grzegorz Kowalczyk, Wydawnictwo HELION
<b>Pigułka przywództwa Brakujący element motywujący ludzi</b>, <font color="navy">Ken Blanchard, Marc Muchnick</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Pigułka przywództwa Brakujący element motywujący ludzi, Ken Blanchard, Marc Muchnick, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
60.55zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION

środa, 19 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami