Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Planowanie produkcji i dystrybucji

Planowanie produkcji i dystrybucji

39.90zł
29.93zł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych 50.00zł 40.00zł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Tytuł: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN: 978-83-7556-583-6
Ilość stron: 200
Data wydania: 07/2013
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 50.00zł 40.00zł


Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.

Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym.

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Tytuł książki: "Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych"
Autor: Agnieszka Dejnaka
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 50.00zł 40.00zł
Klienci, którzy kupili „Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych”, kupili także:
<b>Excel 2013 PL Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Krzysztof Masłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Excel 2013 PL Ćwiczenia praktyczne, Krzysztof Masłowski, Wydawnictwo HELION
<b>Cyberterroryzm zagrożeniem XXI wieku Perspektywa politologiczna i prawna</b>, <font color="navy">Andrzej Podraza, Paweł Potakowski, Krzysztof Wiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Cyberterroryzm zagrożeniem XXI wieku Perspektywa politologiczna i prawna, Andrzej Podraza, Paweł Potakowski, Krzysztof Wiak, Wydawnictwo Difin
<b>Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Agnieszka Ornatowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili Wydanie II rozszerzone, Agnieszka Ornatowska, Wydawnictwo Sensus
<b>Podstawy zarządzania produkcją</b>, <font color="navy">Ewa Grandys</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Podstawy zarządzania produkcją, Ewa Grandys, Wydawnictwo Difin
<b>Word 2013 PL Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Grzegorz Kowalczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Word 2013 PL Ćwiczenia praktyczne, Grzegorz Kowalczyk, Wydawnictwo HELION
<b>Pigułka przywództwa Brakujący element motywujący ludzi</b>, <font color="navy">Ken Blanchard, Marc Muchnick</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Pigułka przywództwa Brakujący element motywujący ludzi, Ken Blanchard, Marc Muchnick, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Fizyka
Sroka w krainie entropii

Sroka w krainie entropii

44.90zł
33.68zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION

poniedziałek, 18 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami