Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Ford Focus II i C-MAX

Ford Focus II i C-MAX

69.00zł
58.65zł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych 50.00zł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Tytuł: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN: 978-83-7556-583-6
Ilość stron: 200
Data wydania: 07/2013
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 50.00zł


Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.

Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym.

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych”, kupili także:

Microsoft XNA Game Studio 4.0 Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i w, Rob Miles, Wydawnictwo Helion

Zrozumieć Excela. Obliczenia i wykresy, Maciej Gonet, Wydawnictwo Helion
<b>Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce</b>, <font color="navy">Bob Proctor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce, Bob Proctor, Wydawnictwo Onepress

Lotnictwo w wojnie powietrznej Koncepcje. Historia. Teraźniejszość, Wiesław Marud , Tadeusz Zieliński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Jak uczyć dzieci, by wykorzystywały w pełni swój potencjał?</b>, <font color="navy">Katarzyna Rojek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak uczyć dzieci, by wykorzystywały w pełni swój potencjał?, Katarzyna Rojek, Wydawnictwo Helion

Podłogi 1001 pomysłów Jak dobierać podłogę do wnętrza, Emma Callery, Wydawnictwo Arkady

Gdzie ci mężczyźni?, Philip G. Zimbardo, Nikita S. Coulombe, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nowoczesne zarządzanie produkcją Ujęcie procesowe, Kazimierz Szatkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tenis Przewodnik gracza, Tom Sadzeck, Wydawnictwo ParaFraza

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami