Tytuł: | Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych | Autor: | Agnieszka Dejnaka | ISBN: | 978-83-7556-583-6 | Ilość stron: | 200 | Data wydania: | 07/2013 | Format: | 16.5x23.5cm | Wydawnictwo: | CEDEWU | Cena: | 50.00zł |
Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.
Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.
Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym.
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych --- Pozycja niedostępna.---
|