Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Bardziej efektywny C# 50 sposobów ulepszenia języka C# Obejmuje C# 7.0

Bardziej efektywny C# 50 sposobów ulepszenia języka C# Obejmuje C# 7.0

79.80zł
63.84zł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych 50.00zł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Tytuł: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN: 978-83-7556-583-6
Ilość stron: 200
Data wydania: 07/2013
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 50.00zł


Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.

Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym.

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych”, kupili także:

Genomy Wydanie 2, Terry A. Brown, Wydawnictwo Naukowe PWN

Socjologia, Anthony Giddens , Philip W. Sutton, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zrozumieć niepojęte Fizyka kwantowa i rzeczywistość, Christopher T. Hill, Leon Lederman, Wydawnictwo Prószyński

Psychologia kliniczna, Lidia Cierpiałkowska , Helena Sęk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sztuka stosowania NLP w grupie Ja, mój zespół i ja, Angus McLeod, Wydawnictwo Onepress
<b>Django. Tworzenie nowoczesnych aplikacji internetowych w Pythonie</b>, <font color="navy">Ben Shaw, Saurabh Badhwar, Andrew Bird, Bharath Chandra K S, Chris Gue</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Django. Tworzenie nowoczesnych aplikacji internetowych w Pythonie, Ben Shaw, Saurabh Badhwar, Andrew Bird, Bharath Chandra K S, Chris Gue, Wydawnictwo Helion

Anteny telewizyjne i radiowe Wydanie 4, Janusz Pieniak, Wydawnictwo WKiŁ

Informatyka kwantowa Wybrane obwody i algorytmy, Marek Sawerwain, Joanna Wiśniewska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Uzależnienie od pornografii Małżeńskie problemy spod łóżka, Rory C. Reid, Dan Gray, Wydawnictwo Sensus

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami