Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych 50.00zł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Tytuł: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN: 978-83-7556-583-6
Ilość stron: 200
Data wydania: 07/2013
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 50.00zł


Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.

Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym.

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych”, kupili także:

Poligon rachunkowy dla chemików Zbiór zadań z podstaw chemii, Renata Jastrząb , Małgorzata Kaczmarek , Martyna Nowa, Wydawnictwo Naukowe PWN

Bez glutenu. Bez wyrzeczeń. Natchnione przepisy dla bezglutenowców, wegetarian i całej reszty świata, Weronika Madejska, Wydawnictwo Septem

Java Uniwersalne techniki programowania, Krzysztof Barteczko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Hydraulika i pneumatyka Zbiór zadań z rozwiązaniami</b>, <font color="navy">Piotr Sobczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Hydraulika i pneumatyka Zbiór zadań z rozwiązaniami, Piotr Sobczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Australia. Zielony Przewodnik. Wydanie 1, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Bezdroża

Niezbędnik kobiety sukcesu Jak skutecznie walczyć o awans i pieniądze, Tory Johnson, Robyn Spizman, Wydawnictwo Onepress

Jak biegać szybciej. Od 5 kilometrów do maratonu, Brad Hudson, Matt Fitzgerald, Wydawnictwo Septem

Zarządzanie bezpieczeństwem pracy + CD, Jerzy T. Karczewski, Krystyna W. Karczewska, Wydawnictwo ODDK

Gotowanie dla Geeków Nauka stosowana, niezłe sztuczki i wyżerka, Jeff Potter, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami