Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Ukryty geniusz zwierząt

Ukryty geniusz zwierząt

39.99zł
32.39zł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych 50.00zł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Tytuł: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN: 978-83-7556-583-6
Ilość stron: 200
Data wydania: 07/2013
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 50.00zł


Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.

Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym.

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych”, kupili także:

Możliwości i pułapki pomnażania pieniędzy, Paweł Zaremba-Śmietański, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Optymalizacja operacji wytwórczych</b>, <font color="navy">Stanisław Płonka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Optymalizacja operacji wytwórczych, Stanisław Płonka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Programowanie w języku C++ w środowisku systemu UNIX, Paweł Klimczewski, Wydawnictwo WUW

Modele równań strukturalnych Teoria i praktyka + CD, Roman Konarski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem, Melissa Perri, Wydawnictwo Onepress

Photoshop CS6/CS6 PL Nieoficjalny podręcznik, Lesa Snider, Wydawnictwo Helion
<b>SEXY ZACZYNA SIĘ W GŁOWIE. Samoakceptacja, samoświadomość, seksualność</b>, <font color="navy">Karolina Cwalina-Stępniak, Paulina Klepacz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
SEXY ZACZYNA SIĘ W GŁOWIE. Samoakceptacja, samoświadomość, seksualność, Karolina Cwalina-Stępniak, Paulina Klepacz, Wydawnictwo Sensus

Wojownik czasu Koniec z chaosem, niespełnionymi obietnicami i odkładaniem spraw na później, Steve Chandler, Wydawnictwo Onepress

Microsoft Excel 2019 Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych, Bill Jelen , Michael Alexander, Wydawnictwo Promise

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami