Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych 50.00zł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Tytuł: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN: 978-83-7556-583-6
Ilość stron: 200
Data wydania: 07/2013
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 50.00zł


Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych.

Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym.

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych”, kupili także:
<b>Matematyka w uczeniu maszynowym</b>, <font color="navy">Marc Peter Deisenroth, A. Aldo Faisal, Cheng Soon Ong</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Matematyka w uczeniu maszynowym, Marc Peter Deisenroth, A. Aldo Faisal, Cheng Soon Ong, Wydawnictwo Helion

Modelowanie procesów produkcyjnych z wykorzystaniem diagramów aktywności języka UML i sieci Petriego, Agnieszka Lasota, Wydawnictwo EXIT

Podstawy zarządzania Koncepcje strategie zastosowania, Magdalena Dołhasz, Janusz Fudaliński, Małgorzata Kosała, Halina Smutek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Powrót do rzeczywistości Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję Wydanie 3, Guy Kawasaki, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Projektowanie interfejsów., Sprawdzone wzorce projektowe. Wydanie III</b>, <font color="navy">Jenifer Tidwell, Charles Brewer, Aynne Valencia-Brooks</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Projektowanie interfejsów., Sprawdzone wzorce projektowe. Wydanie III, Jenifer Tidwell, Charles Brewer, Aynne Valencia-Brooks, Wydawnictwo Helion

Konstrukcje spawane Połączenia, Kazimierz Ferenc, Jarosław Ferenc, Wydawnictwo WNT

Budowanie zespołu Organizacja szkoleń team building i wypraw incentive Poradnik dla menedżera personalnego Wydanie II, Rafał Szczepanik, Wydawnictwo Onepress

Marketing bez tajemnic, Willem Burgers, Wydawnictwo Wolters Kluwer

5 kroków do porozumienia Jak skutecznie negocjować w biznesie, Anna M. Łabuz, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami