Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Księga niesamowitości (nie) z tej ziemi! Księga faktów prawdziwych, choć niezwykłych

Księga niesamowitości (nie) z tej ziemi! Księga faktów prawdziwych, choć niezwykłych

24.90zł
19.92zł
Proaktywny telemarketing 37.00zł 27.75zł
Proaktywny telemarketing

Tytuł: Proaktywny telemarketing
Autor: Paweł Walczak
ISBN: 978-83-246-7506-7
Ilość stron: 168
Data wydania: 09/2013
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł


Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie.

Słowo „proaktywność” w kontekście biznesowym często mylone bywa ze słowem „przedsiębiorczość”. Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym działaniem. Tymczasem skuteczne czy właściwe działanie to tylko efekt proaktywności. Zanim bowiem zaczniesz działać czy reagować, zmiana musi nastąpić w Tobie.

Dopiero wówczas możemy mówić o proaktywności. Nie jest ona efektem, czymś, co należy osiągnąć. Nie jest kolejnym celem w Twoim życiu, do którego należy dążyć. Jest przyczyną, postawą, zapewnia dostęp do zasobów zarówno związanych z podejmowaniem inicjatywy, jak i wynikających z braku inicjatywy - w zależności od tego, jakie działanie uznamy za lepsze.

Proaktywność sprawdza się w całym procesie sprzedaży, jednak ta książka skupia się na najtrudniejszym etapie procesu sprzedażowego - na telesprzedaży. Dlaczego? Ponieważ jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczysz się działać proaktywnie, przeniesienie zdobytych doświadczeń na inny grunt będzie dla Ciebie bardzo proste. Co więcej, struktura proaktywnej postawy pozostaje zawsze taka sama. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu odniosą nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem.

Spis treści:

1. Czym jest proaktywność (9)

  • Koncepcja postawy a proaktywność (9)
  • Czym jest postawa? (15)
  • Model nabywania umiejętności (21)
  • Uważność a proaktywność (29)

2. Faza treningu, czyli budowanie proaktywnej postawy (49)

  • Rola harmonogramu i trzy fazy budowania proaktywności (49)
  • Budowanie postawy, czyli jak trenować (60)

3. Faza sesji telefonicznej (83)

  • Społeczne uwarunkowania sprzedaży i rozmowy telefonicznej (83)
  • Scenariusz początku rozmowy (92)
  • Praca z obiekcjami (101)
  • Przyjmowanie obiekcji (114)

4. Faza regeneracji (153)

Epilog (163)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Proaktywny telemarketing
Tytuł książki: "Proaktywny telemarketing"
Autor: Paweł Walczak
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Proaktywny telemarketing”, kupili także:

Rejestr Windows Vista Praktyczne przykłady, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Finanse publiczne Teoria i praktyka, Stanisław Owsiak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Windows Vista PL przewodnik encyklopedyczny, William R. Stanek, Wydawnictwo Helion

Poczucie własnej wartości dla bystrzaków. Wydanie IV, S. Renee Smith, Vivian Harte, Wydawnictwo Septem

Food Pharmacy. Opowieść o jelitach i dobrych bakteriach zalecana wszystkim, którzy chcą trafić przez żołądek do zdrowego, Lina Nertby Aurell , Mia Clase, Wydawnictwo Otwarte
<b>Historia Ziemi Wydanie II</b>, <font color="navy">Steven M. Stanley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Historia Ziemi Wydanie II, Steven M. Stanley, Wydawnictwo Naukowe PWN

Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II, Jeremy Gibson Bond, Wydawnictwo Helion

Projektowanie elementów maszyn z wykorzystaniem programu Autodesk Inventor, Paweł Płuciennik, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kobiety kochają łajdaków! Jak sprawić, by się za Tobą uganiały, Ron Louis, David Copeland, Wydawnictwo Onepress

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami