Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Proaktywny telemarketing 37.00zł 27.75zł
Proaktywny telemarketing

Tytuł: Proaktywny telemarketing
Autor: Paweł Walczak
ISBN: 978-83-246-7506-7
Ilość stron: 168
Data wydania: 09/2013
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł


Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie.

Słowo „proaktywność” w kontekście biznesowym często mylone bywa ze słowem „przedsiębiorczość”. Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym działaniem. Tymczasem skuteczne czy właściwe działanie to tylko efekt proaktywności. Zanim bowiem zaczniesz działać czy reagować, zmiana musi nastąpić w Tobie.

Dopiero wówczas możemy mówić o proaktywności. Nie jest ona efektem, czymś, co należy osiągnąć. Nie jest kolejnym celem w Twoim życiu, do którego należy dążyć. Jest przyczyną, postawą, zapewnia dostęp do zasobów zarówno związanych z podejmowaniem inicjatywy, jak i wynikających z braku inicjatywy - w zależności od tego, jakie działanie uznamy za lepsze.

Proaktywność sprawdza się w całym procesie sprzedaży, jednak ta książka skupia się na najtrudniejszym etapie procesu sprzedażowego - na telesprzedaży. Dlaczego? Ponieważ jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczysz się działać proaktywnie, przeniesienie zdobytych doświadczeń na inny grunt będzie dla Ciebie bardzo proste. Co więcej, struktura proaktywnej postawy pozostaje zawsze taka sama. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu odniosą nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem.

Spis treści:

1. Czym jest proaktywność (9)

  • Koncepcja postawy a proaktywność (9)
  • Czym jest postawa? (15)
  • Model nabywania umiejętności (21)
  • Uważność a proaktywność (29)

2. Faza treningu, czyli budowanie proaktywnej postawy (49)

  • Rola harmonogramu i trzy fazy budowania proaktywności (49)
  • Budowanie postawy, czyli jak trenować (60)

3. Faza sesji telefonicznej (83)

  • Społeczne uwarunkowania sprzedaży i rozmowy telefonicznej (83)
  • Scenariusz początku rozmowy (92)
  • Praca z obiekcjami (101)
  • Przyjmowanie obiekcji (114)

4. Faza regeneracji (153)

Epilog (163)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Proaktywny telemarketing
Tytuł książki: "Proaktywny telemarketing"
Autor: Paweł Walczak
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Proaktywny telemarketing”, kupili także:
<b>Elektronika. Od praktyki do teorii. Wydanie III</b>, <font color="navy">Charles Platt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Elektronika. Od praktyki do teorii. Wydanie III, Charles Platt, Wydawnictwo Helion

Bądź nieustraszony. 5 życiowych zasad dokonywania przełomów i osiągania celów, Jean Case, Wydawnictwo Onepress
<b>SQL. Analiza danych za pomocą zapytań. Warsztaty praktyczne. Wydanie II</b>, <font color="navy">Matt Goldwasser, Upom Malik, Benjamin Johnston</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
SQL. Analiza danych za pomocą zapytań. Warsztaty praktyczne. Wydanie II, Matt Goldwasser, Upom Malik, Benjamin Johnston, Wydawnictwo Helion
<b>KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej</b>, <font color="navy">Joanna Berendt, Monika Panas, Vesna Lorenc</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej, Joanna Berendt, Monika Panas, Vesna Lorenc, Wydawnictwo Onepress

Język R dla każdego: zaawansowane analizy i grafika statystyczna, Jared P. Lander, Wydawnictwo Promise

Technologie mobilne w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw, Ocicka Barbara, Wydawnictwo Naukowe PWN

Organizacja ruchu kolejowego, Marianna Jacyna , Mirosław Krześniak, Janusz Szkopiński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kreatywność i nienawiść. Twórz jak ludzie sukcesu, Dan Norris, Wydawnictwo Onepress

Redesign The Web Smashing Magazine, Smashing Magazine, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami