Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Mechanizmy aukcyjne i giełdowe w handlu zasobami telekomunikacyjnymi

Mechanizmy aukcyjne i giełdowe w handlu zasobami telekomunikacyjnymi

42.00zł
35.70zł
PRo-MOC-ja Reklama i public relations w małej firmie 34.90zł 26.18zł
PRo-MOC-ja Reklama i public relations w małej firmie

Tytuł: PRo-MOC-ja Reklama i public relations w małej firmie
Autor: Marcin Pietraszek
ISBN: 978-83-246-8336-9
Ilość stron: 168
Data wydania: 02/2014
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł


Wypromuj się albo zgiń!

Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji.

Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.

Z tej pełnej konkretów książki dowiesz się m.in.:

  • jakie mity krążą wokół promocji niewielkich firm,
  • co robić, a co sobie odpuścić,
  • jak promować firmę tradycyjną, a jak e-biznes.

Przekonasz się także, że stare metody nadal działają, a nowe można wspaniale zaprząc do pracy na Twoją rzecz.

A wszystko to z turbodoładowaniem efektu synergii…

Spis treści:

Wstęp, który warto przeczytać (5)

  • Dla kogo przeznaczona jest ta książka? (5)
  • Komu ta książka NIE jest potrzebna? (6)

1. Kilka mitów, które od razu wysadzimy w powietrze (7)

  • Mit pierwszy: sprzedać można wszystko (9)
  • Mit drugi: jedna duża reklama załatwi sprawę (11)
  • Mit trzeci: małe firmy nie potrzebują strategii (13)
  • Mit czwarty: Facebook nie sprzedaje (25)
  • Mit piąty: liczą się tylko pozytywne opinie (29)
  • Podsumowanie (32)

2. Promocja na miarę XXI wieku (35)

  • Kontakty z mediami (37)
  • Facebook (i inne portale społecznościowe) (45)
  • Strona internetowa (56)
  • Google AdWords (64)
  • Marketing szeptany (70)
  • Obsługa klienta (77)
  • Podsumowanie (83)

3. Stare metody wciąż działają (87)

  • Ulotki (87)
  • Kupony rabatowe (90)
  • Ogłoszenia prasowe (94)
  • Tablice reklamowe (97)
  • Networking (100)
  • Telemarketing (105)
  • Mailing (107)
  • Podsumowanie (111)

4. Najnowsze trendy w małej skali (115)

  • Geolokalizacja (116)
  • Grywalizacja (120)
  • Inbound marketing (125)
  • Ambush marketing (128)
  • Crowdsourcing (131)
  • Podsumowanie (134)

5. Inspiracje dla Ciebie (137)

  • Jak wypromować sklep internetowy (138)
  • Jak wypromować sklep stacjonarny (142)
  • Jak wypromować usługi internetowe (148)
  • Jak wypromować usługi stacjonarne (151)
  • Podsumowanie (154)

6. Efekt synergii - promocja z turbodoładowaniem (157)

Zakończenie (165)

Kupony rabatowe dla Ciebie (167)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

PRo-MOC-ja Reklama i public relations w małej firmie
Tytuł książki: "PRo-MOC-ja Reklama i public relations w małej firmie"
Autor: Marcin Pietraszek
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „PRo-MOC-ja Reklama i public relations w małej firmie”, kupili także:

Matematyka Repetytorium dla maturzysty, Wiesław Włodarski, Wydawnictwo Difin

Egzamin 70-741: Windows Server 2016 - Praca w sieci, Andrew Warren, Wydawnictwo Promise
<b>Python. Nowoczesne programowanie w prostych krokach. Wydanie II</b>, <font color="navy">Bill Lubanovic</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python. Nowoczesne programowanie w prostych krokach. Wydanie II, Bill Lubanovic, Wydawnictwo Helion

Podstawy mechaniki kwantowej Wydanie 2, Stanisław Szpikowski, Wydawnictwo UMCS

Przewodnik po architekturze współczesnej Dlaczego wolno tak budować?, John Zukowsky, Wydawnictwo Arkady

Mobile Web Development Smashing Magazine, G. Avola, Jon Raasch, Wydawnictwo Helion

Programowalne sterowniki automatyki PAC, Krzysztof Pietrusiewicz, Paweł Dworak, Wydawnictwo NAKOM
<b>Tworzenie mikrofrontendów. Skalowanie zespołów i projektów, nowe możliwości dla twórców oprogramowania</b>, <font color="navy">Luca Mezzalira</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Tworzenie mikrofrontendów. Skalowanie zespołów i projektów, nowe możliwości dla twórców oprogramowania, Luca Mezzalira, Wydawnictwo Helion

Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2, David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker, Wydawnictwo Naukowe PWN

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami