Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Metody organizatorskie w doskonaleniu systemu zarządzania

Metody organizatorskie w doskonaleniu systemu zarządzania

38.00zł
30.78zł
PRo-MOC-ja Reklama i public relations w małej firmie 34.90zł 26.18zł
PRo-MOC-ja Reklama i public relations w małej firmie

Tytuł: PRo-MOC-ja Reklama i public relations w małej firmie
Autor: Marcin Pietraszek
ISBN: 978-83-246-8336-9
Ilość stron: 168
Data wydania: 02/2014
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł


Wypromuj się albo zgiń!

Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji.

Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.

Z tej pełnej konkretów książki dowiesz się m.in.:

  • jakie mity krążą wokół promocji niewielkich firm,
  • co robić, a co sobie odpuścić,
  • jak promować firmę tradycyjną, a jak e-biznes.

Przekonasz się także, że stare metody nadal działają, a nowe można wspaniale zaprząc do pracy na Twoją rzecz.

A wszystko to z turbodoładowaniem efektu synergii…

Spis treści:

Wstęp, który warto przeczytać (5)

  • Dla kogo przeznaczona jest ta książka? (5)
  • Komu ta książka NIE jest potrzebna? (6)

1. Kilka mitów, które od razu wysadzimy w powietrze (7)

  • Mit pierwszy: sprzedać można wszystko (9)
  • Mit drugi: jedna duża reklama załatwi sprawę (11)
  • Mit trzeci: małe firmy nie potrzebują strategii (13)
  • Mit czwarty: Facebook nie sprzedaje (25)
  • Mit piąty: liczą się tylko pozytywne opinie (29)
  • Podsumowanie (32)

2. Promocja na miarę XXI wieku (35)

  • Kontakty z mediami (37)
  • Facebook (i inne portale społecznościowe) (45)
  • Strona internetowa (56)
  • Google AdWords (64)
  • Marketing szeptany (70)
  • Obsługa klienta (77)
  • Podsumowanie (83)

3. Stare metody wciąż działają (87)

  • Ulotki (87)
  • Kupony rabatowe (90)
  • Ogłoszenia prasowe (94)
  • Tablice reklamowe (97)
  • Networking (100)
  • Telemarketing (105)
  • Mailing (107)
  • Podsumowanie (111)

4. Najnowsze trendy w małej skali (115)

  • Geolokalizacja (116)
  • Grywalizacja (120)
  • Inbound marketing (125)
  • Ambush marketing (128)
  • Crowdsourcing (131)
  • Podsumowanie (134)

5. Inspiracje dla Ciebie (137)

  • Jak wypromować sklep internetowy (138)
  • Jak wypromować sklep stacjonarny (142)
  • Jak wypromować usługi internetowe (148)
  • Jak wypromować usługi stacjonarne (151)
  • Podsumowanie (154)

6. Efekt synergii - promocja z turbodoładowaniem (157)

Zakończenie (165)

Kupony rabatowe dla Ciebie (167)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

PRo-MOC-ja Reklama i public relations w małej firmie
Tytuł książki: "PRo-MOC-ja Reklama i public relations w małej firmie"
Autor: Marcin Pietraszek
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „PRo-MOC-ja Reklama i public relations w małej firmie”, kupili także:

Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce, Bartłomiej Gawin, Bartosz Marcinkowski, Wydawnictwo Helion

Bo ja tak mówię! Sprzeczki rodzinne i jak sobie z nimi radzić, Lauri Berkenkamp, Steven C. Atkins, Charlie Woglom, Wydawnictwo Onepress

Sterowanie nadążne zasobami przedsiębiorstwa ERC, Mirosław Zaborowski, Wydawnictwo SKALMIERSKI
<b>Sekretne życie programów Zrozumieć komputery - tworzyć lepsze kody</b>, <font color="navy">Joanathan E. Steinhart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Sekretne życie programów Zrozumieć komputery - tworzyć lepsze kody, Joanathan E. Steinhart, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mikrokontrolery STM32 w praktyce, Krzysztof Paprocki, Wydawnictwo BTC

Zbiór zadań z matematyki dla biologów, Marek Bodnar, Wydawnictwo WUW

Życie, piękna katastrofa Mądrością ciała i umysłu możesz pokonać stres, choroby i ból, Jan Kabat-Zinn, Wydawnictwo Czarna Owca
<b>AutoCAD 2022 PL. Pierwsze kroki</b>, <font color="navy">Andrzej Pikoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
AutoCAD 2022 PL. Pierwsze kroki, Andrzej Pikoń, Wydawnictwo Helion

Podstawy programowania maszyn CNC w systemie CAD/CAM Mastercam, Piotr Niesłony, Wydawnictwo BTC

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami