Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania 79.00zł
Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania

Tytuł: Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania
Autor: Mariusz Trojanowski
ISBN: 978-83-01-20133-3
Ilość stron: 346
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł


Wystąpienia publiczne to jeden z najważniejszych elementów skutecznego działania w biznesie. W wielu sytuacjach wiele zależy od udanej prezentacji – zarówno w środowisku wewnętrznym przed współpracownikami, podwładnymi czy decydentami, jak i w środowisku zewnętrznym, przed klientami, mediami czy partnerami biznesowymi.

Czym w zasadzie jest udane wystąpienie, jak się do niego przygotować i co cechuje dobrego oraz skutecznego mówcę?

By odpowiedzieć na te pytania, dr hab. Mariusz Trojanowski, badacz z Uniwersytetu Warszawskiego oraz doradca wielu przedsiębiorstw, sięga do rozmaitych źródeł. Z jednej strony łączy współczesne prezentacje biznesowe z naukowymi podstawami, wychodząc od retoryki oraz zagadnień związanych z naukami o komunikacji. Z drugiej – wykorzystuje własne doświadczenia nabyte podczas wielu prezentacji, by przybliżyć czytelnikowi profesjonalny i praktyczny wymiar wystąpień publicznych.

W dwóch częściach podzielonych na sześć rozdziałów autor omawia istotę prezentacji, ich założenia, zastosowania i formy, rolę komunikacji w biznesie oraz rozmaite uwarunkowania, które powinien spełnić prelegent, począwszy od personalnych, przez organizacyjne, a na komunikacyjnych skończywszy.

Trzecia część stanowi opis przeprowadzonego przez autora badania dotyczącego umiejętności i postaw pracowników w zakresie skutecznego planowania oraz przeprowadzania prezentacji. Całość zamyka dodatek praktyczny na temat przygotowania odpowiedniej prezentacji multimedialnej.

Prezentacje i wystąpienia w biznesie to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są prezentacje, oraz praktyczne wskazówki na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie.

Książka powinna zainteresować zarówno wytrawnych mówców, poszukujących sposobów na udoskonalenie swoich umiejętności i pogłębienie wiedzy, jak i osoby początkujące, dla których wystąpienia biznesowe to nadal wyzwanie.

Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania
Tytuł książki: "Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania"
Autor: Mariusz Trojanowski
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł
Klienci, którzy kupili „Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania”, kupili także:

Algebra z geometrią analityczną, Przemysław Kajetanowicz, Jędrzej Wierzejewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wprowadzenie do Arduino Platforma prototypowania elektronicznego open source Wydanie II</b>, <font color="navy">Massimo Banzi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Wprowadzenie do Arduino Platforma prototypowania elektronicznego open source Wydanie II, Massimo Banzi, Wydawnictwo Promise

CSS Witryny internetowe szyte na miarę. Autorytety informatyki Wydanie III, Charles Wyke-Smith, Wydawnictwo Helion

AlphaHuman, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Sensus

Po prostu Mac OS X 10.5 Leopard PL, Maria Langer, Wydawnictwo Helion

Stal dupleks w konstrukcjach spawanych Wydanie 2, Jerzy Nowacki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center, Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz, Wydawnictwo Onepress

Opakowania transportowe Poradnik, Stefan Jakowski, Wydawnictwo WNT
<b>Mocna gra Tesla Elon Musk i zakład stulecia</b>, <font color="navy">Tim Higgins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Mocna gra Tesla Elon Musk i zakład stulecia, Tim Higgins, Wydawnictwo Promise

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami