Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Audi A3 od czerwca 1996 do kwietnia 2003

Audi A3 od czerwca 1996 do kwietnia 2003

73.50zł
62.48zł
Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania 79.00zł
Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania

Tytuł: Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania
Autor: Mariusz Trojanowski
ISBN: 978-83-01-20133-3
Ilość stron: 346
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł


Wystąpienia publiczne to jeden z najważniejszych elementów skutecznego działania w biznesie. W wielu sytuacjach wiele zależy od udanej prezentacji – zarówno w środowisku wewnętrznym przed współpracownikami, podwładnymi czy decydentami, jak i w środowisku zewnętrznym, przed klientami, mediami czy partnerami biznesowymi.

Czym w zasadzie jest udane wystąpienie, jak się do niego przygotować i co cechuje dobrego oraz skutecznego mówcę?

By odpowiedzieć na te pytania, dr hab. Mariusz Trojanowski, badacz z Uniwersytetu Warszawskiego oraz doradca wielu przedsiębiorstw, sięga do rozmaitych źródeł. Z jednej strony łączy współczesne prezentacje biznesowe z naukowymi podstawami, wychodząc od retoryki oraz zagadnień związanych z naukami o komunikacji. Z drugiej – wykorzystuje własne doświadczenia nabyte podczas wielu prezentacji, by przybliżyć czytelnikowi profesjonalny i praktyczny wymiar wystąpień publicznych.

W dwóch częściach podzielonych na sześć rozdziałów autor omawia istotę prezentacji, ich założenia, zastosowania i formy, rolę komunikacji w biznesie oraz rozmaite uwarunkowania, które powinien spełnić prelegent, począwszy od personalnych, przez organizacyjne, a na komunikacyjnych skończywszy.

Trzecia część stanowi opis przeprowadzonego przez autora badania dotyczącego umiejętności i postaw pracowników w zakresie skutecznego planowania oraz przeprowadzania prezentacji. Całość zamyka dodatek praktyczny na temat przygotowania odpowiedniej prezentacji multimedialnej.

Prezentacje i wystąpienia w biznesie to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są prezentacje, oraz praktyczne wskazówki na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie.

Książka powinna zainteresować zarówno wytrawnych mówców, poszukujących sposobów na udoskonalenie swoich umiejętności i pogłębienie wiedzy, jak i osoby początkujące, dla których wystąpienia biznesowe to nadal wyzwanie.

Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania
Tytuł książki: "Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania"
Autor: Mariusz Trojanowski
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł
Klienci, którzy kupili „Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania”, kupili także:

Einstein Jego życie, jego wszechświat, Walter Isaacson, Wydawnictwo W.A.B.

Sprawny programista. Pracuj, zarabiaj i zdobywaj kwalifikacje, John Sonmez, Wydawnictwo Helion

CakePHP 1.3 Programowanie aplikacji Receptury, Mariano Iglesias, Wydawnictwo Helion

Obliczanie Wszechświata O tym jak matematyka odkrywa Wszechświat, Ian Stewart, Wydawnictwo Prószyński

E-booki. Poradnik dla początkujących e-czytelników, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion
<b>Autoterapia. Sto dni do szczęśliwego życia</b>, <font color="navy">Adam Zemełka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Autoterapia. Sto dni do szczęśliwego życia, Adam Zemełka, Wydawnictwo Sensus

Relacyjne bazy danych dla praktyków, C. J. Date, Wydawnictwo Helion

ScratchJr Oficjalny podręcznik. Pomóż swojemu dziecku w nauce kodowania, Marina Umaschi-Bers, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wielkie wejście odważników kulowych, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo AHA

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami