Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania 79.00zł
Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania

Tytuł: Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania
Autor: Mariusz Trojanowski
ISBN: 978-83-01-20133-3
Ilość stron: 346
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł


Wystąpienia publiczne to jeden z najważniejszych elementów skutecznego działania w biznesie. W wielu sytuacjach wiele zależy od udanej prezentacji – zarówno w środowisku wewnętrznym przed współpracownikami, podwładnymi czy decydentami, jak i w środowisku zewnętrznym, przed klientami, mediami czy partnerami biznesowymi.

Czym w zasadzie jest udane wystąpienie, jak się do niego przygotować i co cechuje dobrego oraz skutecznego mówcę?

By odpowiedzieć na te pytania, dr hab. Mariusz Trojanowski, badacz z Uniwersytetu Warszawskiego oraz doradca wielu przedsiębiorstw, sięga do rozmaitych źródeł. Z jednej strony łączy współczesne prezentacje biznesowe z naukowymi podstawami, wychodząc od retoryki oraz zagadnień związanych z naukami o komunikacji. Z drugiej – wykorzystuje własne doświadczenia nabyte podczas wielu prezentacji, by przybliżyć czytelnikowi profesjonalny i praktyczny wymiar wystąpień publicznych.

W dwóch częściach podzielonych na sześć rozdziałów autor omawia istotę prezentacji, ich założenia, zastosowania i formy, rolę komunikacji w biznesie oraz rozmaite uwarunkowania, które powinien spełnić prelegent, począwszy od personalnych, przez organizacyjne, a na komunikacyjnych skończywszy.

Trzecia część stanowi opis przeprowadzonego przez autora badania dotyczącego umiejętności i postaw pracowników w zakresie skutecznego planowania oraz przeprowadzania prezentacji. Całość zamyka dodatek praktyczny na temat przygotowania odpowiedniej prezentacji multimedialnej.

Prezentacje i wystąpienia w biznesie to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są prezentacje, oraz praktyczne wskazówki na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie.

Książka powinna zainteresować zarówno wytrawnych mówców, poszukujących sposobów na udoskonalenie swoich umiejętności i pogłębienie wiedzy, jak i osoby początkujące, dla których wystąpienia biznesowe to nadal wyzwanie.

Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania
Tytuł książki: "Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania"
Autor: Mariusz Trojanowski
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł
Klienci, którzy kupili „Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania”, kupili także:
<b>Wprowadzenie do SQL. Jak generować, pobierać i obsługiwać dane. Wydanie III</b>, <font color="navy">Alan Beaulieu</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wprowadzenie do SQL. Jak generować, pobierać i obsługiwać dane. Wydanie III, Alan Beaulieu, Wydawnictwo Helion

Co nas nie zabije Jak zimno i ćwiczenia oddechowe pomagają w odzyskaniu odporności oraz utraconej siły ewolucyjnej, Scott Carney , Wim Hof, Wydawnictwo GALAKTYKA

Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej, Robert S. Kaplan, David P. Norton, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak nauczyć teorii względności swojego psa, Chad Orzel, Wydawnictwo Prószyński

Diagnostyka samochodów osobowych Wydanie 8, Krzysztof Trzeciak, Wydawnictwo WKiŁ

Rerafinacja olejów przepracowanych, Janusz Magiera, Wydawnictwo WNT

Obsesja liczb pierwszych Bernhard Riemann i największy nierozwiązany problem w matematyce, John Derbyshire, Wydawnictwo NAKOM

Podstawy techniki cyfrowej wydanie II, Andrzej Skorupski, Wydawnictwo WKiŁ

Artyleria XX wieku, Ian V. Hogg, Wydawnictwo Bellona

wtorek, 19 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami