Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Słownik naukowo-techniczny francusko-polski

Słownik naukowo-techniczny francusko-polski

154.35zł
125.02zł
Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania 79.00zł
Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania

Tytuł: Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania
Autor: Mariusz Trojanowski
ISBN: 978-83-01-20133-3
Ilość stron: 346
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł


Wystąpienia publiczne to jeden z najważniejszych elementów skutecznego działania w biznesie. W wielu sytuacjach wiele zależy od udanej prezentacji – zarówno w środowisku wewnętrznym przed współpracownikami, podwładnymi czy decydentami, jak i w środowisku zewnętrznym, przed klientami, mediami czy partnerami biznesowymi.

Czym w zasadzie jest udane wystąpienie, jak się do niego przygotować i co cechuje dobrego oraz skutecznego mówcę?

By odpowiedzieć na te pytania, dr hab. Mariusz Trojanowski, badacz z Uniwersytetu Warszawskiego oraz doradca wielu przedsiębiorstw, sięga do rozmaitych źródeł. Z jednej strony łączy współczesne prezentacje biznesowe z naukowymi podstawami, wychodząc od retoryki oraz zagadnień związanych z naukami o komunikacji. Z drugiej – wykorzystuje własne doświadczenia nabyte podczas wielu prezentacji, by przybliżyć czytelnikowi profesjonalny i praktyczny wymiar wystąpień publicznych.

W dwóch częściach podzielonych na sześć rozdziałów autor omawia istotę prezentacji, ich założenia, zastosowania i formy, rolę komunikacji w biznesie oraz rozmaite uwarunkowania, które powinien spełnić prelegent, począwszy od personalnych, przez organizacyjne, a na komunikacyjnych skończywszy.

Trzecia część stanowi opis przeprowadzonego przez autora badania dotyczącego umiejętności i postaw pracowników w zakresie skutecznego planowania oraz przeprowadzania prezentacji. Całość zamyka dodatek praktyczny na temat przygotowania odpowiedniej prezentacji multimedialnej.

Prezentacje i wystąpienia w biznesie to pozycja dająca czytelnikowi pełny teoretyczny ogląd na to, czym są prezentacje, oraz praktyczne wskazówki na temat tego, jak przygotować się i wygłosić skuteczne wystąpienie.

Książka powinna zainteresować zarówno wytrawnych mówców, poszukujących sposobów na udoskonalenie swoich umiejętności i pogłębienie wiedzy, jak i osoby początkujące, dla których wystąpienia biznesowe to nadal wyzwanie.

Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania
Tytuł książki: "Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania"
Autor: Mariusz Trojanowski
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł
Klienci, którzy kupili „Prezentacje i wystąpienia w biznesie Istota, uwarunkowania, badania”, kupili także:

Selenium i testowanie aplikacji. Receptury. Wydanie II, Unmesh Gundecha, Wydawnictwo Helion

Sieci wymiany danych w pojazdach samochodowych, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Dzikie dziecko. Jak wspierać rozwój psychoruchowy dziecka w zgodzie z naturą</b>, <font color="navy">Leszek Naziemiec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Dzikie dziecko. Jak wspierać rozwój psychoruchowy dziecka w zgodzie z naturą, Leszek Naziemiec, Wydawnictwo Sensus
<b>Współczesne metody zapewniania jakości oprogramowania Od klasyki do zwinności</b>, <font color="navy">Jarosław Kuchta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Współczesne metody zapewniania jakości oprogramowania Od klasyki do zwinności, Jarosław Kuchta, Wydawnictwo Naukowe PWN

ASP.NET MVC 4. Programowanie, Jess Chadwick, Todd Snyder, Hrusikesh Panda, Wydawnictwo Helion
<b>Fizyka na start</b>, <font color="navy">Janice VanCleave</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Fizyka na start, Janice VanCleave, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zadania z mechaniki płynów w inżynierii środowiska, Zdzisław Orzechowski, Jerzy Prywer, Roman Zarzycki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Adobe DreamWeaver CS5/CS5 PL Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo Helion

Food Pharmacy. Opowieść o jelitach i dobrych bakteriach zalecana wszystkim, którzy chcą trafić przez żołądek do zdrowego, Lina Nertby Aurell , Mia Clase, Wydawnictwo Otwarte

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami