Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Słownik angielsko-polski i polsko-angielski

Słownik angielsko-polski i polsko-angielski

37.80zł
30.62zł
Prezentacje Jak wywołać najlepsze wrażenie 19.90zł
Prezentacje Jak wywołać najlepsze wrażenie

Autor: Thomas Wieke

ISBN: 978-83-246-1059-4

Ilość stron: 88

Data wydania: 12/2008

Pracujesz bez wytchnienia, by zrealizować trudny projekt? Tworzysz strategię działu i masz nadzieję na dodatkowe pieniądze z firmowego budżetu? Jako przedstawiciel handlowy pozyskujesz nowych klientów lub rozszerzasz ofertę produktów wprowadzanych na rynek? A może jeszcze się uczysz i w pocie czoła przygotowujesz do sesji egzaminacyjnej?

Nad czymkolwiek się głowisz, cokolwiek chcesz zaprezentować światu, prędzej czy później musisz zabrać głos. Dziś nie wystarczy już recytowanie wyuczonych formułek, nieskuteczny okaże się monolog do okna i skomplikowane operacje z użyciem tony materiałów rozpraszających uwagę audytorium. Czas, byś wykorzystał ponad dwa tysiące lat rozwoju sztuki retoryki. Musisz stanąć z podniesionym czołem przed wpatrzonymi w Ciebie oczyma, nawiązać kontakt i przeprowadzić wspaniałą prezentację.

Gdy zrobisz już pozytywne pierwsze wrażenie, zacznij płynnie:

  • przedstawiać interesująco przygotowany temat;
  • przekazywać nawet bardzo trudne informacje;
  • posługiwać się modulacją głosu;
  • wciągać słuchaczy w dyskusję;
  • używać odpowiednio dobranych materiałów;
  • celnie podsumowywać i pomagać w wyciąganiu wniosków.

Rozdziały:

Wprowadzenie (5)

  • Co to znaczy prezentować? (5)
  • Prezentować (7)
  • Jakich reguł należy przestrzegać? (7)
  • Zasada AIDA (9)

1. Na początku (11)

  • Przyłapany na gorącym uczynku (11)
  • Cuda i dziwy (13)
  • Kto słucha? (14)
  • Co teraz? (16)
  • Gdy głos więźnie w gardle (18)
  • Brak zainteresowania (21)
  • Zły start (24)
  • "Czego państwo w ogóle chcą?" (26)
  • "To przecież nie nasz problem!" (27)

2. W środku (31)

  • Minuty, sekundy... (31)
  • "Powiem tak..." (33)
  • "Co ja chciałem...?" (34)
  • Czarno na białym (35)
  • "Tutaj mamy..." (36)
  • Wszystko zakryte (38)
  • "Gdzie jest...?" (39)
  • Bez kropki i przecinka (40)
  • Lanie wody (41)
  • Out of order (42)
  • Bez polotu (44)
  • "Czy mogę o coś zapytać?" (45)
  • Jego Elokwencja Prowadzący (49)
  • Pojedynek czy duet (50)
  • Ostatnie wrażenie (52)

3. Zmagania z materiałami - folie i programy (55)

  • "Kto ma to przeczytać?" (56)
  • "Gdzie to jest napisane?" (57)
  • "Co tam jest napisane?" (58)
  • Krach na tablicy (60)
  • Tablica jest przepełniona (61)
  • Słowa o słowach (62)
  • Błądzenie bez mapy (64)
  • Więcej, niż się wydaje (65)
  • Typowo typograficznie (68 )

4. Co poszło nie tak? (71)

  • Utracony głos (71)
  • "Więcej światła!" (72)
  • "Uuups!" (72)
  • Otumanienie (73)
  • Zaślepiony przez miłość (74)
  • "Cytuję" (74)
  • Na sto procent (75)
  • Papier i folia są cierpliwe (76)
  • "Proszę dotknąć!" (77)
  • Wszystkie dobre rzeczy... (77)
  • Sfałszowany język (78)

Ostatnie słowo (81)

Prezentacje Jak wywołać najlepsze wrażenie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Prezentacje Jak wywołać najlepsze wrażenie”, kupili także:
<b>Analiza śledcza urządzeń mobilnych. Teoria i praktyka</b>, <font color="navy">Aleksandra Boniewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Analiza śledcza urządzeń mobilnych. Teoria i praktyka, Aleksandra Boniewicz, Wydawnictwo Helion

Czas to pieniądz. Jak oszczędzać czas i pieniądze?, Marcin Pietraszek, Wydawnictwo Onepress
<b>Dostatek. Klucz do spełnienia, bogactwa i poczucia szczęścia</b>, <font color="navy">Deepak Chopra</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Dostatek. Klucz do spełnienia, bogactwa i poczucia szczęścia, Deepak Chopra, Wydawnictwo Onepress

Organizacja budowy asfaltowych nawierzchni drogowych, Włodzimierz Martinek, Zbigniew Tokarski, Kazimierz Chojnacki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rachunek kosztów Wybrane zagadnienia w teorii i przykładach, Anna Stronczek, Joanna Sawicka, Małgorzata Białas, Elżbieta Marcinkows, Wydawnictwo C.H. BECK

Chemia organiczna Testy egzaminacyjne z rozwiązaniami, Henryk Koroniak , Marcin Kaźmierczak , Tomasz Cytlak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Fashion notes, Anna Maksymiuk-Szymańska, Wydawnictwo Septem

Java dla bystrzaków. Wydanie VII, Barry A. Burd, Wydawnictwo Helion

Logistyka techniczna Infrastruktura logistyczna, Krzysztof Ficoń, Wydawnictwo BEL Studio

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami