Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Prezentacje Jak wywołać najlepsze wrażenie 19.90zł
Prezentacje Jak wywołać najlepsze wrażenie

Autor: Thomas Wieke

ISBN: 978-83-246-1059-4

Ilość stron: 88

Data wydania: 12/2008

Pracujesz bez wytchnienia, by zrealizować trudny projekt? Tworzysz strategię działu i masz nadzieję na dodatkowe pieniądze z firmowego budżetu? Jako przedstawiciel handlowy pozyskujesz nowych klientów lub rozszerzasz ofertę produktów wprowadzanych na rynek? A może jeszcze się uczysz i w pocie czoła przygotowujesz do sesji egzaminacyjnej?

Nad czymkolwiek się głowisz, cokolwiek chcesz zaprezentować światu, prędzej czy później musisz zabrać głos. Dziś nie wystarczy już recytowanie wyuczonych formułek, nieskuteczny okaże się monolog do okna i skomplikowane operacje z użyciem tony materiałów rozpraszających uwagę audytorium. Czas, byś wykorzystał ponad dwa tysiące lat rozwoju sztuki retoryki. Musisz stanąć z podniesionym czołem przed wpatrzonymi w Ciebie oczyma, nawiązać kontakt i przeprowadzić wspaniałą prezentację.

Gdy zrobisz już pozytywne pierwsze wrażenie, zacznij płynnie:

  • przedstawiać interesująco przygotowany temat;
  • przekazywać nawet bardzo trudne informacje;
  • posługiwać się modulacją głosu;
  • wciągać słuchaczy w dyskusję;
  • używać odpowiednio dobranych materiałów;
  • celnie podsumowywać i pomagać w wyciąganiu wniosków.

Rozdziały:

Wprowadzenie (5)

  • Co to znaczy prezentować? (5)
  • Prezentować (7)
  • Jakich reguł należy przestrzegać? (7)
  • Zasada AIDA (9)

1. Na początku (11)

  • Przyłapany na gorącym uczynku (11)
  • Cuda i dziwy (13)
  • Kto słucha? (14)
  • Co teraz? (16)
  • Gdy głos więźnie w gardle (18)
  • Brak zainteresowania (21)
  • Zły start (24)
  • "Czego państwo w ogóle chcą?" (26)
  • "To przecież nie nasz problem!" (27)

2. W środku (31)

  • Minuty, sekundy... (31)
  • "Powiem tak..." (33)
  • "Co ja chciałem...?" (34)
  • Czarno na białym (35)
  • "Tutaj mamy..." (36)
  • Wszystko zakryte (38)
  • "Gdzie jest...?" (39)
  • Bez kropki i przecinka (40)
  • Lanie wody (41)
  • Out of order (42)
  • Bez polotu (44)
  • "Czy mogę o coś zapytać?" (45)
  • Jego Elokwencja Prowadzący (49)
  • Pojedynek czy duet (50)
  • Ostatnie wrażenie (52)

3. Zmagania z materiałami - folie i programy (55)

  • "Kto ma to przeczytać?" (56)
  • "Gdzie to jest napisane?" (57)
  • "Co tam jest napisane?" (58)
  • Krach na tablicy (60)
  • Tablica jest przepełniona (61)
  • Słowa o słowach (62)
  • Błądzenie bez mapy (64)
  • Więcej, niż się wydaje (65)
  • Typowo typograficznie (68 )

4. Co poszło nie tak? (71)

  • Utracony głos (71)
  • "Więcej światła!" (72)
  • "Uuups!" (72)
  • Otumanienie (73)
  • Zaślepiony przez miłość (74)
  • "Cytuję" (74)
  • Na sto procent (75)
  • Papier i folia są cierpliwe (76)
  • "Proszę dotknąć!" (77)
  • Wszystkie dobre rzeczy... (77)
  • Sfałszowany język (78)

Ostatnie słowo (81)

Prezentacje Jak wywołać najlepsze wrażenie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Prezentacje Jak wywołać najlepsze wrażenie”, kupili także:

Minionki. Stwórz ciekawe projekty z klocków LEGO, Joachim Klang, Wydawnictwo Helion

Analiza statystyczna w środowisku R dla początkujących, John M. Quick, Wydawnictwo Helion
<b>Najkrótsza historia Europy</b>, <font color="navy">John Hirst</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Najkrótsza historia Europy, John Hirst, Wydawnictwo Naukowe PWN

Bezpieczeństwo Microsoft Windows XP i Windows 2000 dla ekspertów, Ed Bott, Carl Siechert, Wydawnictwo RM
<b>Bądź pewny siebie! Poradnik dla introwertyka</b>, <font color="navy">S. J. Scott, Rebecca Livermore</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Bądź pewny siebie! Poradnik dla introwertyka, S. J. Scott, Rebecca Livermore, Wydawnictwo Sensus

Zdjęcia z duszą. Jak zostać fotografem z wizją, David duChemin, Wydawnictwo Helion

Ekohydrologia, Maciej Zalewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Narciarstwo dla zaawansowanych, Andrzej Peszek, Wydawnictwo Landie

Inteligencja finansowa Co kryją liczby Przewodnik menedżera Wydanie II, Karen Berman, Joe Knight, John Case, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami