Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Przewodnik miłośnika matematyki Arcydzieła dla każdego

Przewodnik miłośnika matematyki Arcydzieła dla każdego

42.00zł
35.28zł
Prezentacja profesjonalna Teoria i praktyka 39.00zł
Prezentacja profesjonalna Teoria i praktyka

Autor: red. Lidii Jabłonowskiej, Piotra Wachowiaka, Sławomira Wincha

ISBN: 978-83-7251-883-5

Ilość tron: 183

Data wydania: 2008

Szeroki zakres poruszonych zagadnień czyni z książki uniwersalny poradnik, niezwykle pożyteczny dla menedżerów, nauczycieli, trenerów oraz uczestników wszystkich typów kształcenia.

Przemawia za tym również duży udział konkretnych informacji i rad praktycznych dotyczących na przykład wyglądu zewnętrznego, aranżacji sali, tempa mówienia itp. 

Żyjemy w „świecie natłoku prezentacji”, w którym o naszej skuteczności może przesądzić to, w jaki sposób pokażemy siebie
i wyniki naszej pracy.

Aby w nim zaistnieć, warto znać odpowiedzi na pytania:
• Jak zyskać wiarygodność i zaufanie u słuchaczy?
• Jak być asertywnym w relacjach z uczestnikami prezentacji?
• Jak wykreować  swój wizerunek?
• Jak radzić sobie ze stresem?
• Jak przygotować się do wystąpienia?
• Jak wykorzystywać perswazję?

Rozdziały:

Część I. Przed prezentacją
Rozdział 1. Efektywna komunikacja interpersonalna – wybrane zagadnienia
Rozdział 2. Komu ludzie wierzą? – budowanie wiarygodności i zaufania
Rozdział 3. Kreowanie własnego wizerunku
Rozdział 4. Radzenie sobie ze stresem
Rozdział 5. Rodzaje prezentacji

Część II. W czasie prezentacji
Rozdział 1. Rozpoczęcie prezentacji
Rozdział 2. Kiedy słowo jest bronią? – perswazja w komunikacji
Rozdział 3. Techniki wywierania wpływu w przekazie treści
Rozdział 4. Sposób mówienia – od emisji do retoryki
Rozdział 5. Mowa ciała w prezentacji

Część III. Po prezentacji
Rozdział 1. Procesy grupowe
Rozdział 2. Prowadzenie dyskusji
Rozdział 3. Asertywność w relacjach z odbiorcami prezentacji
Rozdział 4. Pytania i odpowiedzi – radzenie sobie z obiekcjami
Rozdział 5. Błędy popełniane podczas prezentacji

Prezentacja profesjonalna Teoria i praktyka
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Prezentacja profesjonalna Teoria i praktyka”, kupili także:

Windows 10 PL. Optymalizacja i zaawansowane zarządzanie systemem, Andrzej Szeląg, Wydawnictwo Helion

Bieganie 80/20 Zwolnij na treningu, by przyspieszyć na zawodach, Matt Fitzgerald, Wydawnictwo AHA

Przedsiębiorczość zdyscyplinowana Od startupu do sukcesu w 24 krokach, Bill Aulet, Wydawnictwo Onepress

Perswazja nie do odrzucenia Sekretny sposób na to by za każdym razem słyszeć TAK, Geoff Burch, Wydawnictwo Onepress

Zdalne odczyty. Kryptologia a biznes – bezpieczeństwo stosowane, Marek Węgrzyn, Janusz Jabłoński, Marcin Nowakowski, Wydawnictwo BTC

Psychologia dostatku, czyli jak się buduje finansową prosperity, Charles Richards, Wydawnictwo Onepress

Zakazana archeologia Ukryta historia człowieka, Michael A. Cremo, Richard L. Thompson, Wydawnictwo Purana

Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe, Marek Wirkus, Anna M. Lis, Wydawnictwo CEDEWU

Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?, Monika Boguszewicz-Kreft, Wydawnictwo CEDEWU

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami