Autor: red. Lidii Jabłonowskiej, Piotra Wachowiaka, Sławomira Wincha
ISBN: 978-83-7251-883-5
Ilość tron: 183
Data wydania: 2008
Szeroki zakres poruszonych zagadnień czyni z książki uniwersalny poradnik, niezwykle pożyteczny dla menedżerów, nauczycieli, trenerów oraz uczestników wszystkich typów kształcenia.
Przemawia za tym również duży udział konkretnych informacji i rad praktycznych dotyczących na przykład wyglądu zewnętrznego, aranżacji sali, tempa mówienia itp.
Żyjemy w „świecie natłoku prezentacji”, w którym o naszej skuteczności może przesądzić to, w jaki sposób pokażemy siebie i wyniki naszej pracy.
Aby w nim zaistnieć, warto znać odpowiedzi na pytania: • Jak zyskać wiarygodność i zaufanie u słuchaczy? • Jak być asertywnym w relacjach z uczestnikami prezentacji? • Jak wykreować swój wizerunek? • Jak radzić sobie ze stresem? • Jak przygotować się do wystąpienia? • Jak wykorzystywać perswazję?
Rozdziały:
Część I. Przed prezentacją Rozdział 1. Efektywna komunikacja interpersonalna – wybrane zagadnienia Rozdział 2. Komu ludzie wierzą? – budowanie wiarygodności i zaufania Rozdział 3. Kreowanie własnego wizerunku Rozdział 4. Radzenie sobie ze stresem Rozdział 5. Rodzaje prezentacji
Część II. W czasie prezentacji Rozdział 1. Rozpoczęcie prezentacji Rozdział 2. Kiedy słowo jest bronią? – perswazja w komunikacji Rozdział 3. Techniki wywierania wpływu w przekazie treści Rozdział 4. Sposób mówienia – od emisji do retoryki Rozdział 5. Mowa ciała w prezentacji
Część III. Po prezentacji Rozdział 1. Procesy grupowe Rozdział 2. Prowadzenie dyskusji Rozdział 3. Asertywność w relacjach z odbiorcami prezentacji Rozdział 4. Pytania i odpowiedzi – radzenie sobie z obiekcjami Rozdział 5. Błędy popełniane podczas prezentacji
Prezentacja profesjonalna Teoria i praktyka --- Pozycja niedostępna.---
|