Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Prezentacja profesjonalna Teoria i praktyka 39.00zł
Prezentacja profesjonalna Teoria i praktyka

Autor: red. Lidii Jabłonowskiej, Piotra Wachowiaka, Sławomira Wincha

ISBN: 978-83-7251-883-5

Ilość tron: 183

Data wydania: 2008

Szeroki zakres poruszonych zagadnień czyni z książki uniwersalny poradnik, niezwykle pożyteczny dla menedżerów, nauczycieli, trenerów oraz uczestników wszystkich typów kształcenia.

Przemawia za tym również duży udział konkretnych informacji i rad praktycznych dotyczących na przykład wyglądu zewnętrznego, aranżacji sali, tempa mówienia itp. 

Żyjemy w „świecie natłoku prezentacji”, w którym o naszej skuteczności może przesądzić to, w jaki sposób pokażemy siebie
i wyniki naszej pracy.

Aby w nim zaistnieć, warto znać odpowiedzi na pytania:
• Jak zyskać wiarygodność i zaufanie u słuchaczy?
• Jak być asertywnym w relacjach z uczestnikami prezentacji?
• Jak wykreować  swój wizerunek?
• Jak radzić sobie ze stresem?
• Jak przygotować się do wystąpienia?
• Jak wykorzystywać perswazję?

Rozdziały:

Część I. Przed prezentacją
Rozdział 1. Efektywna komunikacja interpersonalna – wybrane zagadnienia
Rozdział 2. Komu ludzie wierzą? – budowanie wiarygodności i zaufania
Rozdział 3. Kreowanie własnego wizerunku
Rozdział 4. Radzenie sobie ze stresem
Rozdział 5. Rodzaje prezentacji

Część II. W czasie prezentacji
Rozdział 1. Rozpoczęcie prezentacji
Rozdział 2. Kiedy słowo jest bronią? – perswazja w komunikacji
Rozdział 3. Techniki wywierania wpływu w przekazie treści
Rozdział 4. Sposób mówienia – od emisji do retoryki
Rozdział 5. Mowa ciała w prezentacji

Część III. Po prezentacji
Rozdział 1. Procesy grupowe
Rozdział 2. Prowadzenie dyskusji
Rozdział 3. Asertywność w relacjach z odbiorcami prezentacji
Rozdział 4. Pytania i odpowiedzi – radzenie sobie z obiekcjami
Rozdział 5. Błędy popełniane podczas prezentacji

Prezentacja profesjonalna Teoria i praktyka
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Prezentacja profesjonalna Teoria i praktyka”, kupili także:

Moda Koncepcja i realizacja projektu, Simon Seivewright, Wydawnictwo Naukowe PWN

Audi A4 (typu B6/B7) modele 2000-2007 Sam naprawiam samochód, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Meble stylowe Tom 1/2, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Arkady

Narciarstwo od amatorów do zawodowców + DVD, Marcin Szafrański, Maciej Bydliński, Wydawnictwo Bosz

Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta, Bożena Pawłowska, Justyna Witkowska, Lech Nieżurawski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rachunek różniczkowy i całkowy Funkcje jednej zmiennej, Kazimierz Kuratowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Analiza i planowanie finansowe, Edyta Duda-Piechaczek, Wydawnictwo Onepress

Testowanie bezpieczeństwa aplikacji internetowych Receptury, Paco Hope, Ben Walther, Wydawnictwo Helion

Przedsiębiorstwa sportowe w gospodarce rynkowej, Grabowski Artur, Wydawnictwo WNT

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami