Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Kompletny przewodnik po DAX. Analiza biznesowa przy użyciu Microsoft Excel, SQL Server Analysis Services i Power BI

Kompletny przewodnik po DAX. Analiza biznesowa przy użyciu Microsoft Excel, SQL Server Analysis Services i Power BI

98.70zł
88.83zł
Prezentacja profesjonalna Teoria i praktyka 39.00zł
Prezentacja profesjonalna Teoria i praktyka

Autor: red. Lidii Jabłonowskiej, Piotra Wachowiaka, Sławomira Wincha

ISBN: 978-83-7251-883-5

Ilość tron: 183

Data wydania: 2008

Szeroki zakres poruszonych zagadnień czyni z książki uniwersalny poradnik, niezwykle pożyteczny dla menedżerów, nauczycieli, trenerów oraz uczestników wszystkich typów kształcenia.

Przemawia za tym również duży udział konkretnych informacji i rad praktycznych dotyczących na przykład wyglądu zewnętrznego, aranżacji sali, tempa mówienia itp. 

Żyjemy w „świecie natłoku prezentacji”, w którym o naszej skuteczności może przesądzić to, w jaki sposób pokażemy siebie
i wyniki naszej pracy.

Aby w nim zaistnieć, warto znać odpowiedzi na pytania:
• Jak zyskać wiarygodność i zaufanie u słuchaczy?
• Jak być asertywnym w relacjach z uczestnikami prezentacji?
• Jak wykreować  swój wizerunek?
• Jak radzić sobie ze stresem?
• Jak przygotować się do wystąpienia?
• Jak wykorzystywać perswazję?

Rozdziały:

Część I. Przed prezentacją
Rozdział 1. Efektywna komunikacja interpersonalna – wybrane zagadnienia
Rozdział 2. Komu ludzie wierzą? – budowanie wiarygodności i zaufania
Rozdział 3. Kreowanie własnego wizerunku
Rozdział 4. Radzenie sobie ze stresem
Rozdział 5. Rodzaje prezentacji

Część II. W czasie prezentacji
Rozdział 1. Rozpoczęcie prezentacji
Rozdział 2. Kiedy słowo jest bronią? – perswazja w komunikacji
Rozdział 3. Techniki wywierania wpływu w przekazie treści
Rozdział 4. Sposób mówienia – od emisji do retoryki
Rozdział 5. Mowa ciała w prezentacji

Część III. Po prezentacji
Rozdział 1. Procesy grupowe
Rozdział 2. Prowadzenie dyskusji
Rozdział 3. Asertywność w relacjach z odbiorcami prezentacji
Rozdział 4. Pytania i odpowiedzi – radzenie sobie z obiekcjami
Rozdział 5. Błędy popełniane podczas prezentacji

Prezentacja profesjonalna Teoria i praktyka
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Prezentacja profesjonalna Teoria i praktyka”, kupili także:

Matematyka w ekonomii Modele i metody Tom 2 Elementarny rachunek różniczkowy, Adam Ostoja-Ostaszewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Balanced Scorecard - pomiar który motywuje Przewodnik wdrożenia, Piotr Szynkiewicz, Wydawnictwo PROED

Microsoft Windows Server 2008 R2 Vademecum administratora Wydanie 2, William R. Stanek, Wydawnictwo Microsoft Press

Kodowanie z Minecraftem Buduj wyżej, szybciej zbieraj plony, kop głębiej i automatyzuj nudne zajęcia, Al Sweigart, Wydawnictwo Naukowe PWN

Logistyka ogólna, Stanisław Niziński, Józef Żurek, Wydawnictwo WKiŁ

Zjadłem Marco Polo. Kirgistan, Tadżykistan, Afganistan, Chiny, Krzysztof Samborski, Wydawnictwo Bezdroża

ABC systemu Windows 8 PL, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion

Adobe Flash CS4/CS4 PL Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo Helion

Kreatywna reklama, Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami