Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących

Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących

98.70zł
79.95zł
Pre-press Poradnik dla grafików Pre press 99.00zł
Pre-press Poradnik dla grafików Pre press

Autor: Gavin Ambrose, Paul Harris

ISBN: 978-83-01-16118-7

Ilość stron: 192

Data wydania: 12/2011

Doskonałe narzędzie pracy dla każdego praktyka projektowania graficznego!

Książka omawia proces tworzenia pracy graficznej - od projektu po gotową publikację, z uwzględnieniem najważniejszych elementów produkcji poligraficznej i DTP.

Książka stanowi kompletny przegląd terminów, procedur oraz czynności kontrolnych organizujących pracę projektanta i ułatwiających precyzyjną komunikację z pracownikami DTP, klientami, a przede wszystkim z drukarniami. Najważniejsze zagadnienia procesu produkcji uporządkowano i opisano w sześciu rozdziałach.

Każdy z nich zawiera szczegółowe omówienie wyborów dokonywanych w czasie projektowania, a także liczne przykłady zastosowania różnych rozwiązań i technik drukarskich pochodzące z czołowych współczesnych pracowni projektowych.

Terminy omówione w książce:
podstawowe miary, standardowe formaty, layout, grafika bitmapowa i wektorowa, półtony, zmiana rozmiarów obrazu, kanały, interlinia, siatka linia pisma, obłamywanie obrazu tekstem, zakres barwny i przestrzeń barwna, paralaksa, bezpieczna paleta kolorów, zalewkowanie, rodzaje czerni, pasowanie, grubość linii, papieru i jakość druku, kąty rastra, oprawianie, procesy drukarskie, wycinanie zwykłe i laserowe, falcowanie.

Rozdziały:

1. Podstawy projektowania
1.1. Miary
1.2. Formaty standardowe
1.3. Layout

2. Elementy
2.1. Rodzaje obrazów
2.2. Rodzaje plików
2.3. Obróbka obrazu
2.4. Manipulacja obrazem
2.5. Typografia

3. Barwa
3.1. Podstawowe terminy
3.2. Zarządzanie barwą
3.3. Korekcja barw
3.4. Kreatywne użycie barw
3.5. Barwa w druku
3.6. Barwa na ekranie

4. Pre-press
4.1. Rozdzielczość
4.2. Skanowanie
4.3. Techniki kreatywne
4.4. Materiał ilustracyjny
4.5. Impozycja
4.6. Proofing

5. Produkcja
5.1. Drukowanie
5.2. Procesy drukarskie
5.3. W trakcie druku
5.4. Papier

6. Obróbka końcowa
6.1. Oprawianie
6.2. Techniki specjalne
6.3. Laminaty i lakiery
6.4. Złamywanie i obcinanie
Słowniczek

Pre-press Poradnik dla grafików Pre press
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Pre-press Poradnik dla grafików Pre press”, kupili także:

Mamarazzi Fotografowanie dzieci Poradnik dla mam, Stacy Wasmuth, Wydawnictwo Helion

Metody doświadczalne fizyki ciała stałego, Andrzej Oleś, Wydawnictwo WNT

Sprężyny metalowe, Branowski Bogdan, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zarządzanie finansami przedsiębiorstw Podstawy teorii Wydanie 3, Jan Czekaj, Zbigniew Dresler, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sapiens Od zwierząt do bogów Krótka historia ludzkości, Yuval Noah Harari, Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie

Bioinformatyka i ewolucja molekularna, Paul G. Higgs, Teresa K. Attwood, Wydawnictwo Naukowe PWN

Komputer dla każdego Windows 7, Windows XP, Internet, Witold Sikorski, Wydawnictwo Witkom

AutoCAD 2018 PL, Andrzej Pikoń, Wydawnictwo Helion

Badania operacyjne, Wojciech Sikora, Wydawnictwo PWE

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami