Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows PowerShell 5.0 Krok po kroku Wydanie 3

Windows PowerShell 5.0 Krok po kroku Wydanie 3

126.00zł
100.80zł
Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review 39.90zł 28.33zł
Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Tytuł: Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Tytuł oryginalny Authentic Leadership. HBR Emotional Intelligence Series
Autor: Harvard Business Review
ISBN: 978-83-283-4563-8
Ilość stron: 144
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Twarda
Format: 122x194
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Odkryj swoją iskrę przywództwa i wykorzystaj ten dar!

Niezależnie od tego, czy przedmiotem rozważań jest armia, załoga zakładu przemysłowego, czy zespół sprzedawców, styl przywództwa ma zasadnicze znaczenie dla odniesienia sukcesu.

Niektórzy w naturalny sposób stają na czele grupy i kierują ludźmi, ale cechy lidera można też w sobie ukształtować. Dobry kierownik jest osobą, która odkryła swoje prawdziwe "ja". Wie, kiedy należy reagować emocjonalnie, a kiedy dopasować się do ustalonych standardów i zachowywać w określony sposób.

Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Bill George, Herminia Ibarra, Rob Goffee i Gareth Jones - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przytaczają oni wyniki wielu badań, dzięki którym można łatwiej zrozumieć, na czym polega prawdziwe, wypływające z wnętrza przywództwo.

Opisują praktyczne techniki kształtowania swojego indywidualnego stylu kierowania ludźmi. Informacje, wskazówki i historie liderów, które znalazły się w tym zbiorze, pomogą Ci w odkryciu znaczenia autentyczności w przywództwie. Przekonasz się, że nie ma jednej niezawodnej recepty na zbudowanie autorytetu i zaufania, ale są one bezwzględnie konieczne dla osiągnięcia sukcesu zespołu.

• Samoświadomość jako najważniejsza zdolność przywódcy
• Rozwój autentycznego lidera
• Równowaga między motywacją wewnętrzną i zewnętrzną
• Kiedy i jak warto okazać swoją wrażliwość
• Surowa empatia, czyli balans autorytetu i wrażliwości

Kiedy naprawdę Ci zależy, pokazujesz swoją prawdziwą naturę!

Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w "Harward Business Review" - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie.

Magazyn ten jest uważany za jeden z najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach, jak rozwój przedsiębiorstw, ekonomia, praktyki w zarządzaniu. W zbiorze tym znajdziesz garść inspirujących porad dotyczących przywództwa, które ułatwią Ci wykorzystanie inteligencji emocjonalnej do budowania autorytetu lidera godnego zaufania.

Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Tytuł książki: "Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review"
Autor: Harvard Business Review
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review”, kupili także:
<b>Dynamika emocji Teoria i praktyka</b>, <font color="navy">Doliński Dariusz, Błaszczak Wojciech</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Dynamika emocji Teoria i praktyka, Doliński Dariusz, Błaszczak Wojciech, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Analiza funkcjonalna w zadaniach</b>, <font color="navy">Stanisław Prus, Adam Stachura</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Analiza funkcjonalna w zadaniach, Stanisław Prus, Adam Stachura, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wydajne witryny internetowe Przyspieszanie działania serwisów WWW</b>, <font color="navy">Steve Souders</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wydajne witryny internetowe Przyspieszanie działania serwisów WWW, Steve Souders, Wydawnictwo HELION
<b>Krav Maga dla początkujących</b>, <font color="navy">John Whitman, Darren Levine, Ryan Hoover</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Purana</font>
Krav Maga dla początkujących, John Whitman, Darren Levine, Ryan Hoover, Wydawnictwo Purana
<b>Rachunek prawdopodobieństwa dla prawie każdego Wydanie 2</b>, <font color="navy">Jacek Jakubowski, Rafał Sztencel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SCRIPT</font>
Rachunek prawdopodobieństwa dla prawie każdego Wydanie 2, Jacek Jakubowski, Rafał Sztencel, Wydawnictwo SCRIPT
<b>Nawigacja dla żeglarzy</b>, <font color="navy">Jacek Czajewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Alma-Press</font>
Nawigacja dla żeglarzy, Jacek Czajewski, Wydawnictwo Alma-Press
<b>Kultura biznesu Normy i formy</b>, <font color="navy">Irena Kamińska-Radomska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Kultura biznesu Normy i formy, Irena Kamińska-Radomska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia</b>, <font color="navy">Meghan Casey</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia, Meghan Casey, Wydawnictwo HELION
<b>Jak upadają giganci. I dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają</b>, <font color="navy">Jim Collins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Jak upadają giganci. I dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają, Jim Collins, Wydawnictwo MT Biznes
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Zbiór prostych zadań z chemii dla uczniów gimnazjum

Zbiór prostych zadań z chemii dla uczniów gimnazjum

25.20zł
22.68zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION

sobota, 25 maj 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami