Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Fizyka przyszłości Nauka do 2100 roku

Fizyka przyszłości Nauka do 2100 roku

45.00zł
38.25zł
Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji 27.90zł
Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji

Autor: Jarosław Kordziński

ISBN: 978-83-246-2157-6

Ilość stron: 184

Data wydania: 03/2009

Najbardziej skuteczni są ludzie, którzy… są skuteczni. Kiedy na samą myśl o przekonaniu kogoś do swojego rozwiązania przechodzą Cię ciarki i tracisz zapał, możesz być pewny, że rzeczywiście Ci się to nie uda. Jeżeli natomiast tryskasz entuzjazmem i pewnością siebie - sukces perswazyjny masz w zasięgu ręki!

Skuteczne oddziaływanie na ludzi wymaga przede wszystkim dobrego poznania samego siebie oraz kogoś, na kogo chcemy wpłynąć. Każdy z nas reprezentuje odmienny styl osobowości, który decyduje o indywidualnym modelu odczytywania rzeczywistości i reagowania na nią.

Sposób skutecznej interakcji z drugim człowiekiem powinien być dostosowany do jego temperamentu, charakteru i typu inteligencji. Nie wolno Ci zapomnieć o postawach i wartościach, będących fundamentalnymi elementami postrzegania otaczającego świata.

Pamiętaj także o kilku podstawowych zasadach, których przestrzeganie pozwoli Ci przedstawić rozmówcy sprawę z najbardziej korzystnej dla Ciebie strony:

  • Bądź jednoznaczny w swoich stwierdzeniach. Powtarzanie wciąż tego samego wywołuje przekonanie, że to, o czym mówimy, jest prawdą.
  • Bądź przekonany do tego, o czym mówisz. Zapał i przekonanie są zaraźliwe.
  • Nie oceniaj tych, którzy nie chcą słuchać Twoich racji.
  • Dostarczaj rozmówcom argumentów. Dziękuj za uwagę, nawet jeśli nie uważali.

Rozdziały:
1. Poznanie samego siebie (9)
2. Podstawy budowania perswazyjnego JA (23)
3. Rzecz o automotywacji (39)
4. Inteligencja emocjonalna a poziom oddziaływania na innych (49)
5. Zasady budowania oczekiwanych relacji z innymi (67)
6. Podstawy skutecznej komunikacji (81)
7. Aktywne słuchanie jako jedna z podstaw wywierania wpływu (101)
8. Zasady wywierania wpływu społecznego (109)
9. Techniki wywierania wpływu (135)
10. Podstawy skutecznej perswazji (151)
11. Między wywieraniem wpływu a psychomanipulacją (167)

Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji”, kupili także:

Poligrafia praktyczny przewodnik, Dawid Bann, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn

Podstawy algorytmizacji i programowania, Światomir Ząbek, Wydawnictwo UMCS

Medycyna chińska w praktyce Teoria, diagnostyka i terapia w rozumieniu zachodnim, Montakab Hamid, Wydawnictwo GALAKTYKA

Procesy mechaniczne w inżynierii chemicznej, Roman Koch, Andrzej Noworyta, Wydawnictwo WNT

Tworzenie serwisów WWW Standardy sieciowe, John Allsopp, Wydawnictwo Helion

Ekonometria finansowa Analiza rynku kapitałowego, Małgorzata Łuniewska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Koncepcja Domain-Driven Design. Dostosowywanie architektury aplikacji do strategii biznesowej</b>, <font color="navy">Vlad Khononov</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Koncepcja Domain-Driven Design. Dostosowywanie architektury aplikacji do strategii biznesowej, Vlad Khononov, Wydawnictwo Helion

Internet Information Services (IIS) 7.0 Resource Kit, Mike Volodarsky, Olga Londer, Brett Hill, Bernard Cheah, Steve Schofie, Wydawnictwo Microsoft Press

Rachunkowość zarządcza i rachunek kosztów w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa, Anna Karmańska, Wydawnictwo Difin

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami