Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Projektowanie i ocena techniczna betonowych podłóg przemysłowych Wydanie II

Projektowanie i ocena techniczna betonowych podłóg przemysłowych Wydanie II

69.00zł
Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji 27.90zł
Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji

Autor: Jarosław Kordziński

ISBN: 978-83-246-2157-6

Ilość stron: 184

Data wydania: 03/2009

Najbardziej skuteczni są ludzie, którzy… są skuteczni. Kiedy na samą myśl o przekonaniu kogoś do swojego rozwiązania przechodzą Cię ciarki i tracisz zapał, możesz być pewny, że rzeczywiście Ci się to nie uda. Jeżeli natomiast tryskasz entuzjazmem i pewnością siebie - sukces perswazyjny masz w zasięgu ręki!

Skuteczne oddziaływanie na ludzi wymaga przede wszystkim dobrego poznania samego siebie oraz kogoś, na kogo chcemy wpłynąć. Każdy z nas reprezentuje odmienny styl osobowości, który decyduje o indywidualnym modelu odczytywania rzeczywistości i reagowania na nią.

Sposób skutecznej interakcji z drugim człowiekiem powinien być dostosowany do jego temperamentu, charakteru i typu inteligencji. Nie wolno Ci zapomnieć o postawach i wartościach, będących fundamentalnymi elementami postrzegania otaczającego świata.

Pamiętaj także o kilku podstawowych zasadach, których przestrzeganie pozwoli Ci przedstawić rozmówcy sprawę z najbardziej korzystnej dla Ciebie strony:

  • Bądź jednoznaczny w swoich stwierdzeniach. Powtarzanie wciąż tego samego wywołuje przekonanie, że to, o czym mówimy, jest prawdą.
  • Bądź przekonany do tego, o czym mówisz. Zapał i przekonanie są zaraźliwe.
  • Nie oceniaj tych, którzy nie chcą słuchać Twoich racji.
  • Dostarczaj rozmówcom argumentów. Dziękuj za uwagę, nawet jeśli nie uważali.

Rozdziały:
1. Poznanie samego siebie (9)
2. Podstawy budowania perswazyjnego JA (23)
3. Rzecz o automotywacji (39)
4. Inteligencja emocjonalna a poziom oddziaływania na innych (49)
5. Zasady budowania oczekiwanych relacji z innymi (67)
6. Podstawy skutecznej komunikacji (81)
7. Aktywne słuchanie jako jedna z podstaw wywierania wpływu (101)
8. Zasady wywierania wpływu społecznego (109)
9. Techniki wywierania wpływu (135)
10. Podstawy skutecznej perswazji (151)
11. Między wywieraniem wpływu a psychomanipulacją (167)

Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Praktyka przekonywania, czyli jak pozyskiwać zwolenników dla swoich racji i propozycji”, kupili także:

Zarządzanie projektem Co dobry szef projektu wie, robi i mówi, Stephen Barker, Rob Cole, Wydawnictwo PWE

Ferrari włoska legenda, Roberto Bonetto, Wydawnictwo Olesiejuk
<b>Optimum Idea pozytywnej cyberpsychologii</b>, <font color="navy">Paweł Fortuna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Optimum Idea pozytywnej cyberpsychologii, Paweł Fortuna, Wydawnictwo Naukowe PWN

Fitness dla kobiet + płyta DVD, Paulina Bernatek-Brzózka, Tomasz Brzózka, Wydawnictwo Siedmioróg

Wstęp do matematyki Zbiór zadań, Wojciech Guzicki, Piotr Zakrzewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Windows Server 2008 PL Przewodnik encyklopedyczny, Jonathan Hassell, Wydawnictwo Helion
<b>Szkło budowlane</b>, <font color="navy">Marcin Kozłowski ,  Magda Kosmal</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Szkło budowlane, Marcin Kozłowski , Magda Kosmal, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jakość oprogramowania. Podręcznik dla profesjonalistów, Michał Sobczak, Wydawnictwo Helion

Warsztat stratega, Anna Witek-Crabb, Wydawnictwo Wolters Kluwer

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami