Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » C# » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Układy przeniesienia napędu samochodów ciężarowych i autobusów

Układy przeniesienia napędu samochodów ciężarowych i autobusów

50.40zł
37.80zł
C# Praktyczny kurs. Wydanie III 59.00zł 43.07zł
C# Praktyczny kurs. Wydanie III

Tytuł: C# Praktyczny kurs. Wydanie III
Autor: Marcin Lis
ISBN: 978-83-283-1456-6
Ilość stron: 416
Data wydania: 06/2016
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 59.00zł 43.07zł


Programuj w C#.

• Zanim zaczniesz programować, czyli podstawowe koncepcje i uruchomienie programu
• Elementy języka, czyli od typów danych do zmiennych, operatorów i instrukcji
• Programowanie obiektowe, czyli obiekty, klasy, dziedziczenie i cała reszta

C# należy do rodziny obiektowych języków programowania. Co to oznacza? Otóż znajduje się on w doborowym towarzystwie Javy, C++ i wielu innych języków, za pomocą których można tworzyć wspaniałe aplikacje, ale jednocześnie jest od nich odrobinę łatwiejszy.

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z programowaniem, szybciej uda Ci się go opanować, a jeśli jest to dla Ciebie któryś kolejny język, zrozumienie jego składni i reguł nie powinno sprawić Ci większych trudności — szczególnie jeśli do nauki wykorzystasz tę książkę.

Ten znakomity praktyczny podręcznik pozwoli Ci przećwiczyć używanie i sposób działania wszystkich elementów C# - różnych typów danych, zmiennych i operatorów, instrukcji i tablic. Zobaczysz, jak korzystać z pętli i jak zachowują się obiekty. Poznasz najróżniejsze rodzaje klas, opanujesz wygodne korzystanie z dziedziczenia i nauczysz się obsługiwać błędy.

W dalszej części książki znajdziesz zaawansowane zagadnienia programowania obiektowego i odkryjesz, jak projektować aplikacje z interfejsem graficznym. Krótko mówiąc, po starannym wykonaniu ćwiczeń będziesz w stanie zaprojektować i zbudować własną aplikację z użyciem języka C#!

• Typy danych, zmienne i instrukcje sterujące
• Tablice i pętle
• Klasy i obiekty
• Dziedziczenie
• Obsługa błędów i wyjątków
• System wejścia-wyjścia
• Polimorfizm i interfejsy
• Klasy zagnieżdżone i typy uogólnione
• Aplikacje z interfejsem graficznym

Stwórz własną aplikację w języku C#.

Spis treści:

Wstęp (9)

  • Czym jest C#? (9)
  • Dla kogo jest ta książka? (9)
  • Standardy C# (10)

Rozdział 1. Zanim zaczniesz programować (11)

  • Lekcja 1. Podstawowe koncepcje C# i .NET (11)
    • Jak to działa? (11)
    • Narzędzia (12)
    • Instalacja narzędzi (13)
  • Lekcja 2. Pierwsza aplikacja, kompilacja i uruchomienie programu (16)
    • .NET Framework (16)
    • Visual Studio (19)
    • Mono (22)
    • MonoDevelop (Xamarin Studio) (23)
    • Struktura kodu (26)
  • Lekcja 3. Komentarze (27)
    • Komentarz blokowy (27)
    • Komentarz liniowy (28)
    • Komentarz XML (29)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (30)

Rozdział 2. Elementy języka (31)

  • Typy danych (31)
  • Lekcja 4. Typy danych w C# (32)
    • Typy danych w C# (32)
    • Zapis wartości (literały) (36)
  • Zmienne (39)
  • Lekcja 5. Deklaracje i przypisania (39)
    • Proste deklaracje (39)
    • Deklaracje wielu zmiennych (41)
    • Nazwy zmiennych (42)
    • Zmienne typów odnośnikowych (42)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (43)
  • Lekcja 6. Wyprowadzanie danych na ekran (43)
    • Wyświetlanie wartości zmiennych (43)
    • Wyświetlanie znaków specjalnych (46)
    • Instrukcja Console.Write (48)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (49)
  • Lekcja 7. Operacje na zmiennych (49)
    • Operacje arytmetyczne (50)
    • Operacje bitowe (57)
    • Operacje logiczne (61)
    • Operatory przypisania (63)
    • Operatory porównywania (relacyjne) (64)
    • Pozostałe operatory (65)
    • Priorytety operatorów (65)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (66)
  • Instrukcje sterujące (67)
  • Lekcja 8. Instrukcja warunkowa if...else (67)
    • Podstawowa postać instrukcji if...else (67)
    • Zagnieżdżanie instrukcji if...else (69)
    • Instrukcja if...else if (72)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (75)
  • Lekcja 9. Instrukcja switch i operator warunkowy (76)
    • Instrukcja switch (76)
    • Przerywanie instrukcji switch (79)
    • Operator warunkowy (81)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (82)
  • Lekcja 10. Pętle (82)
    • Pętla for (83)
    • Pętla while (86)
    • Pętla do...while (88)
    • Pętla foreach (89)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (90)
  • Lekcja 11. Instrukcje break i continue (91)
    • Instrukcja break (91)
    • Instrukcja continue (95)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (96)
  • Tablice (97)
  • Lekcja 12. Podstawowe operacje na tablicach (98)
    • Tworzenie tablic (98)
    • Inicjalizacja tablic (101)
    • Właściwość Length (102)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (103)
  • Lekcja 13. Tablice wielowymiarowe (104)
    • Tablice dwuwymiarowe (104)
    • Tablice tablic (107)
    • Tablice dwuwymiarowe i właściwość Length (109)
    • Tablice nieregularne (111)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (115)

Rozdział 3. Programowanie obiektowe (117)

  • Podstawy (117)
  • Lekcja 14. Klasy i obiekty (118)
    • Podstawy obiektowości (118)
    • Pierwsza klasa (119)
    • Jak użyć klasy? (121)
    • Metody klas (122)
    • Jednostki kompilacji, przestrzenie nazw i zestawy (126)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (130)
  • Lekcja 15. Argumenty i przeciążanie metod (131)
    • Argumenty metod (131)
    • Obiekt jako argument (134)
    • Przeciążanie metod (138)
    • Argumenty metody Main (139)
    • Sposoby przekazywania argumentów (140)
    • Definicje metod za pomocą wyrażeń lambda (143)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (144)
  • Lekcja 16. Konstruktory i destruktory (145)
    • Czym jest konstruktor? (145)
    • Argumenty konstruktorów (148)
    • Przeciążanie konstruktorów (149)
    • Słowo kluczowe this (151)
    • Niszczenie obiektu (154)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (155)
  • Dziedziczenie (156)
  • Lekcja 17. Klasy potomne (156)
    • Dziedziczenie (156)
    • Konstruktory klasy bazowej i potomnej (160)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (164)
  • Lekcja 18. Modyfikatory dostępu (164)
    • Określanie reguł dostępu (165)
    • Dlaczego ukrywamy wnętrze klasy? (170)
    • Jak zabronić dziedziczenia? (174)
    • Tylko do odczytu (175)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (178)
  • Lekcja 19. Przesłanianie metod i składowe statyczne (179)
    • Przesłanianie metod (179)
    • Przesłanianie pól (182)
    • Składowe statyczne (183)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (186)
  • Lekcja 20. Właściwości i struktury (186)
    • Właściwości (187)
    • Struktury (196)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (200)

Rozdział 4. Wyjątki i obsługa błędów (203)

  • Lekcja 21. Blok try...catch (203)
    • Badanie poprawności danych (203)
    • Wyjątki w C# (207)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (211)
  • Lekcja 22. Wyjątki to obiekty (212)
    • Dzielenie przez zero (212)
    • Wyjątek jest obiektem (213)
    • Hierarchia wyjątków (214)
    • Przechwytywanie wielu wyjątków (215)
    • Zagnieżdżanie bloków try...catch (218)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (220)
  • Lekcja 23. Własne wyjątki (220)
    • Zgłaszanie wyjątków (221)
    • Ponowne zgłoszenie przechwyconego wyjątku (223)
    • Tworzenie własnych wyjątków (225)
    • Wyjątki warunkowe (226)
    • Sekcja finally (228)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (231)

Rozdział 5. System wejścia-wyjścia (233)

  • Lekcja 24. Ciągi znaków (233)
    • Znaki i łańcuchy znakowe (233)
    • Znaki specjalne (237)
    • Zamiana ciągów na wartości (238)
    • Formatowanie danych (240)
    • Przetwarzanie ciągów (242)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (247)
  • Lekcja 25. Standardowe wejście i wyjście (247)
    • Klasa Console i odczyt znaków (248)
    • Wczytywanie tekstu z klawiatury (255)
    • Wprowadzanie liczb (256)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (257)
  • Lekcja 26. Operacje na systemie plików (258)
    • Klasa FileSystemInfo (258)
    • Operacje na katalogach (259)
    • Operacje na plikach (266)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (271)
  • Lekcja 27. Zapis i odczyt plików (271)
    • Klasa FileStream (272)
    • Podstawowe operacje odczytu i zapisu (274)
    • Operacje strumieniowe (278)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (287)

Rozdział 6. Zaawansowane zagadnienia programowania obiektowego (289)

  • Polimorfizm (289)
  • Lekcja 28. Konwersje typów i rzutowanie obiektów (289)
    • Konwersje typów prostych (290)
    • Rzutowanie typów obiektowych (291)
    • Rzutowanie na typ Object (295)
    • Typy proste też są obiektowe! (297)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (299)
  • Lekcja 29. Późne wiązanie i wywoływanie metod klas pochodnych (299)
    • Rzeczywisty typ obiektu (300)
    • Dziedziczenie a wywoływanie metod (302)
    • Dziedziczenie a metody prywatne (307)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (308)
  • Lekcja 30. Konstruktory oraz klasy abstrakcyjne (309)
    • Klasy i metody abstrakcyjne (309)
    • Wywołania konstruktorów (313)
    • Wywoływanie metod w konstruktorach (316)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (318)
  • Interfejsy (319)
  • Lekcja 31. Tworzenie interfejsów (319)
    • Czym są interfejsy? (319)
    • Interfejsy a hierarchia klas (322)
    • Interfejsy i właściwości (324)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (326)
  • Lekcja 32. Implementacja kilku interfejsów (326)
    • Implementowanie wielu interfejsów (327)
    • Konflikty nazw (328)
    • Dziedziczenie interfejsów (331)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (333)
  • Klasy zagnieżdżone (334)
  • Lekcja 33. Klasa wewnątrz klasy (334)
    • Tworzenie klas zagnieżdżonych (334)
    • Kilka klas zagnieżdżonych (336)
    • Składowe klas zagnieżdżonych (338)
    • Obiekty klas zagnieżdżonych (339)
    • Rodzaje klas wewnętrznych (342)
    • Dostęp do składowych klasy zewnętrznej (344)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (345)
  • Typy uogólnione (346)
  • Lekcja 34. Kontrola typów i typy uogólnione (346)
    • Jak zbudować kontener? (346)
    • Przechowywanie dowolnych danych (350)
    • Problem kontroli typów (352)
    • Korzystanie z typów uogólnionych (353)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (356)

Rozdział 7. Aplikacje z interfejsem graficznym (359)

  • Lekcja 35. Tworzenie okien (359)
    • Pierwsze okno (359)
    • Klasa Form (361)
    • Tworzenie menu (366)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (370)
  • Lekcja 36. Delegacje i zdarzenia (371)
    • Koncepcja zdarzeń i delegacji (371)
    • Tworzenie delegacji (371)
    • Delegacja jako funkcja zwrotna (375)
    • Delegacja powiązana z wieloma metodami (379)
    • Zdarzenia (381)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (391)
  • Lekcja 37. Komponenty graficzne (392)
    • Wyświetlanie komunikatów (392)
    • Obsługa zdarzeń (393)
    • Menu (395)
    • Etykiety (397)
    • Przyciski (399)
    • Pola tekstowe (401)
    • Listy rozwijane (404)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (407)

Zakończenie (409)

C# Praktyczny kurs. Wydanie III
Tytuł książki: "C# Praktyczny kurs. Wydanie III"
Autor: Marcin Lis
Wydawnictwo: HELION
Cena: 59.00zł 43.07zł
Klienci, którzy kupili „C# Praktyczny kurs. Wydanie III”, kupili także:
<b>Podstawy .NET Micro Framework dla mikrokontrolerów STM32 w języku C#</b>, <font color="navy">Krzysztof Gońka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Podstawy .NET Micro Framework dla mikrokontrolerów STM32 w języku C#, Krzysztof Gońka, Wydawnictwo BTC
<b>VBA dla Excela 2016 PL. 222 praktyczne przykłady</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
VBA dla Excela 2016 PL. 222 praktyczne przykłady, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>jQuery w akcji. Wydanie III</b>, <font color="navy">Bear Bibeault, Yehuda Katz, Aurelio De Rosa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
jQuery w akcji. Wydanie III, Bear Bibeault, Yehuda Katz, Aurelio De Rosa, Wydawnictwo HELION
<b>Silniki PM BLDC właściwości, sterowanie, aplikacje</b>, <font color="navy">Krzysztof Krykowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Silniki PM BLDC właściwości, sterowanie, aplikacje, Krzysztof Krykowski, Wydawnictwo BTC
<b>Jak bardzo tego chcesz? Psychobilogiczny model zwyciężania</b>, <font color="navy">Matt Fitzgerald</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Inne Spacery</font>
Jak bardzo tego chcesz? Psychobilogiczny model zwyciężania, Matt Fitzgerald, Wydawnictwo Inne Spacery
<b>12 kroków uczciwej* sprzedaży</b>, <font color="navy">Grzegorz Pollak, Honorata Stolarzewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
12 kroków uczciwej* sprzedaży, Grzegorz Pollak, Honorata Stolarzewicz, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Energetyka
Ekonomia i zarządzanie energią a rozwój gospodarczy

Ekonomia i zarządzanie energią a rozwój gospodarczy

49.00zł
41.65zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Sekrety cyfrowej ciemni Scotta Kelby'ego Edycja i obróbka zdjęć w programie Adobe Photoshop Lightroom 4 Scott Kelby HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel HELION

środa, 17 lipiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami