Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Technika wodno-mułowa Urządzenia i procesy

Technika wodno-mułowa Urządzenia i procesy

54.00zł
41.04zł
Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych 69.90zł 52.43zł
Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych

Tytuł: Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych
Autor: Aleksandra Radziszewska
ISBN: 978-83-01-18233-5
Ilość stron: 414
Data wydania: 08/2015
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.90zł 52.43zł


Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazywać informacje i wpływać na zachowania potencjalnych konsumentów.

Wykreowanie skutecznego pod względem komunikacyjnym tekstu wymaga uwzględnienia szerokiego spektrum czynników natury pragmalingwistycznej, co implikuje potrzebę kompleksowej analizy przekazów reklamowych pod kątem ich językowej warstwy oddziaływania na odbiorcę.

Autorka, która jest doktorem nauk ekonomicznych oraz doktorem nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa, analizuje teksty reklamowe w szeroko rozumianej perspektywie społeczno-ekonomicznej, kulturowej i lingwistycznej, ukazując ogromną złożoność zjawiska, jakim jest współczesna reklama.

Praca Doktor Aleksandry Radziszewskiej jest cenną próbą systematyzacji dotychczasowego dorobku naukowego dotyczącego nie tylko lingwistyki pragmatycznej w reklamie, lecz także w sensie ogólniejszym – językowych aspektów przenikania się kultur w życiu gospodarczym. (…) Będzie ona miała wielu adresatów – poczynając od badaczy, lingwistów i przekładoznawców, lecz także ekonomistów specjalizujących się w marketingu, promocji i reklamie, aż po socjologów i kulturoznawców. Praca ma charakter interdyscyplinarny.

Jej lektura dowodzi wysokich kompetencji badawczych Autorki i Jej rozległej wiedzy zarówno w dziedzinie lingwistyki, jak i ekonomii. Sama książka może być sytuowana zarówno w naukach ekonomicznych, jak i w lingwistyce, psychologii społecznej i szeroko pojętym kulturoznawstwie. Winni ją koniecznie czytać studenci kierunków lingwistycznych (ekonolingwistyka, lingwistyka stosowania, lingwistyka dla biznesu), ale także studenci zarządzania i ekonomii.

Wiedząc, że Autorka jest pracownikiem uczelni politechnicznej prowadzącej zarówno studia ekonomiczne, jak i lingwistyczne, ufam, że Jej praca znajdzie szerokie grono czytelników w uczelni macierzystej, gdyż monografia ta doskonale wpisuje się w program i ramy kwalifikacyjne obydwu tych kierunków. Sam będę gorąco polecał lekturę monografii moim studentom i doktorantom. Jestem także przekonany, że praca Doktor Radziszewskiej spotka się z szerokim odzewem czytelników w całym kraju.

Jeżeli te nadzieje się spełnią będę sprzyjać inicjatywie przetłumaczenia tej pracy na język angielski, celem udostępnienia szerszym kręgom czytelniczym. Z pełnym przekonaniem r e k o m e n d u j ę publikację monografii w jednym z najbardziej szacownych wydawnictw naukowych w naszym kraju.

Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych
Tytuł książki: "Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych"
Autor: Aleksandra Radziszewska
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.90zł 52.43zł
Klienci, którzy kupili „Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych”, kupili także:
<b>Czysta krew i filozofia. Wampiry stają się naprawdę niegrzeczne</b>, <font color="navy">William Irwin, George A. Dunn, Rebecca Housel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Czysta krew i filozofia. Wampiry stają się naprawdę niegrzeczne, William Irwin, George A. Dunn, Rebecca Housel, Wydawnictwo Septem
<b>Pakiet: Seks dla bystrzaków Wydanie III + Szalona strona fotografii Niekonwencjonalne i twórcze techniki dla odważnych</b>, <font color="navy">Ruth K. Westheimer, Pierre A. Lehu - Cyrill Harnischmacher</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Pakiet: Seks dla bystrzaków Wydanie III + Szalona strona fotografii Niekonwencjonalne i twórcze techniki dla odważnych, Ruth K. Westheimer, Pierre A. Lehu - Cyrill Harnischmacher, Wydawnictwo Septem
<b>Klejnot dwóch imperiów Wydanie 2</b>, <font color="navy">David Gibbins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Klejnot dwóch imperiów Wydanie 2, David Gibbins, Wydawnictwo Amber
<b>Pracownia urządzeń techniki komputerowej Kwalifikacja E.12 Technik informatyk Praktyczna nauka zawodu</b>, <font color="navy">Tomasz Klekot, Krzysztof Pytel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Pracownia urządzeń techniki komputerowej Kwalifikacja E.12 Technik informatyk Praktyczna nauka zawodu, Tomasz Klekot, Krzysztof Pytel, Wydawnictwo WSiP
<b>Pakiet: Trening umysłu dla bystrzaków + Czysta krew i filozofia. Wampiry stają się naprawdę niegrzeczne</b>, <font color="navy">Tracy Packiam Alloway - William Irwin, George A. Dunn, Rebecca Housel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Pakiet: Trening umysłu dla bystrzaków + Czysta krew i filozofia. Wampiry stają się naprawdę niegrzeczne, Tracy Packiam Alloway - William Irwin, George A. Dunn, Rebecca Housel, Wydawnictwo Septem
<b>GIMP Praktyczne projekty. Wydanie III</b>, <font color="navy">Włodzimierz Gajda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
GIMP Praktyczne projekty. Wydanie III, Włodzimierz Gajda, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Matematyka
Repetytorium Matematyka Liceum - poziom podstawowy i rozszerzony

Repetytorium Matematyka Liceum - poziom podstawowy i rozszerzony

51.50zł
38.63zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION

piątek, 26 kwiecień 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami