Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Angielsko-polski słownik geologiczno-górniczy

Angielsko-polski słownik geologiczno-górniczy

79.00zł
63.99zł
Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych 69.90zł
Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych

Tytuł: Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych
Autor: Aleksandra Radziszewska
ISBN: 978-83-01-18233-5
Ilość stron: 414
Data wydania: 08/2015
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.90zł


Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazywać informacje i wpływać na zachowania potencjalnych konsumentów.

Wykreowanie skutecznego pod względem komunikacyjnym tekstu wymaga uwzględnienia szerokiego spektrum czynników natury pragmalingwistycznej, co implikuje potrzebę kompleksowej analizy przekazów reklamowych pod kątem ich językowej warstwy oddziaływania na odbiorcę.

Autorka, która jest doktorem nauk ekonomicznych oraz doktorem nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa, analizuje teksty reklamowe w szeroko rozumianej perspektywie społeczno-ekonomicznej, kulturowej i lingwistycznej, ukazując ogromną złożoność zjawiska, jakim jest współczesna reklama.

Praca Doktor Aleksandry Radziszewskiej jest cenną próbą systematyzacji dotychczasowego dorobku naukowego dotyczącego nie tylko lingwistyki pragmatycznej w reklamie, lecz także w sensie ogólniejszym – językowych aspektów przenikania się kultur w życiu gospodarczym. (…) Będzie ona miała wielu adresatów – poczynając od badaczy, lingwistów i przekładoznawców, lecz także ekonomistów specjalizujących się w marketingu, promocji i reklamie, aż po socjologów i kulturoznawców. Praca ma charakter interdyscyplinarny.

Jej lektura dowodzi wysokich kompetencji badawczych Autorki i Jej rozległej wiedzy zarówno w dziedzinie lingwistyki, jak i ekonomii. Sama książka może być sytuowana zarówno w naukach ekonomicznych, jak i w lingwistyce, psychologii społecznej i szeroko pojętym kulturoznawstwie. Winni ją koniecznie czytać studenci kierunków lingwistycznych (ekonolingwistyka, lingwistyka stosowania, lingwistyka dla biznesu), ale także studenci zarządzania i ekonomii.

Wiedząc, że Autorka jest pracownikiem uczelni politechnicznej prowadzącej zarówno studia ekonomiczne, jak i lingwistyczne, ufam, że Jej praca znajdzie szerokie grono czytelników w uczelni macierzystej, gdyż monografia ta doskonale wpisuje się w program i ramy kwalifikacyjne obydwu tych kierunków. Sam będę gorąco polecał lekturę monografii moim studentom i doktorantom. Jestem także przekonany, że praca Doktor Radziszewskiej spotka się z szerokim odzewem czytelników w całym kraju.

Jeżeli te nadzieje się spełnią będę sprzyjać inicjatywie przetłumaczenia tej pracy na język angielski, celem udostępnienia szerszym kręgom czytelniczym. Z pełnym przekonaniem r e k o m e n d u j ę publikację monografii w jednym z najbardziej szacownych wydawnictw naukowych w naszym kraju.

Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych
Tytuł książki: "Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych"
Autor: Aleksandra Radziszewska
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.90zł
Klienci, którzy kupili „Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych”, kupili także:

Geologia dynamiczna Wydanie IV, Włodzimierz Mizerski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Training kit 70-647 Administrowanie systemem Windows Server 2008 w skali przedsiębiorstwa Egzamin MCITP 70-647, Orin Thomas, John Policelli, Ian McLean, J.C. Mackin, Paul Mancuso, Da, Wydawnictwo Microsoft Press

Bezpieczny system w praktyce. Wyższa szkoła hackingu i testy penetracyjne, Georgia Weidman, Wydawnictwo Helion

Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone, Agnieszka Dejnaka, Wydawnictwo Onepress

Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw, Grzegorz Miłkowski, Wydawnictwo Onepress

Matematyka część 4 Równania różniczkowe Funkcje zmiennej zespolonej Przekształcenia całkowe, Wojciech Żakowski, Wacław Leksiński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Promieniowe rozdzielaczowe pompy wtryskowe VR, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy, Jerzy Gut, Wojciech Haman, Wydawnictwo Onepress

Największa tajemnica życia Jak rozszyfrowano kod genetyczny, Matthew Cobb, Wydawnictwo Prószyński

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami