Autor: Mike Snyder, Jim Steger
ISBN: 978-83-88440-97-7
Ilość stron: 576
Data wydania: 04/2007
Zawiera CD
Praktyczne informacje o konfigurowaniu, adaptowaniu i rozszerzaniu systemu Microsoft CRM.
Książka "Praca z Microsoft DYNAMICS CRM 3.0" pokazuje, jak dopasować działanie systemu Microsoft® CRM do własnych potrzeb. Ten wyczerpujący podręcznik nadaje się idealnie dla programistów, wdrożeniowców technik IT oraz zaawansowanych użytkowników, którzy chcą opanować nowe funkcje i rozszerzenia wersji Microsoft CRM 3.0 w celu zaspokojenia swoich konkretnych potrzeb biznesowych.
Autorzy, eksperci z dziedziny CRM, analizują konkretne przypadki, udzielają wskazówek na temat integracji i wydajności oraz podają przykłady kodu nadającego się do dalszego wykorzystania. Wszystkie informacje zawarte w tej książce są pomocne w tworzeniu własnych udanych implementacji CRM.
Omawiane tematy:
- Instalacja i konfiguracja Microsoft CRM 3.0 - Zarządzanie dostępem do informacji za pomocą ustawień zabezpieczeń - Tworzenie i wdrażanie raportów niestandardowych - Integracja systemu Microsoft CRM z innymi aplikacjami i narzędziami biznesowymi - Dostosowywanie formularzy poprzez modyfikowanie pól, kart i sekcji - bez jakiegokolwiek programowania - Modyfikowanie obiektów standardowych lub tworzenie całkiem nowych obiektów - Programowanie własnych rozwiązań po stronie serwera i klienta - Automatyzacja procesów biznesowych za pomocą mechanizmów przepływu pracy
Testowe oprogramowanie na dysku CD:
- 90-dniowe wersje systemu Microsoft Dynamics CRM 3.0 - wydanie Small Business i Professional
- Możliowść wypróbowania własnych dostosowań i pracy z użyciem przykładowego kodu zamieszczonego w książce
Rozdziały:
Część I. Konfiguracja i ustawienia
1. Przegląd systemu Microsoft Dynamics CRM 3.0
2. Konfigurowanie systemu
3. Zarządzanie zabezpieczeniami i dostępem do informacji
Część II. Dostosowywanie
4. Dostosowywanie obiektów: pojęcia i atrybuty
5. Dostosowywanie obiektów: formularze i widoki
6. Dostosowywanie obiektów: relacje, obiekty niestandardowe i obszar
7. Wykonywanie raportów i analiz
8. Przepływ pracy
Część III. Rozbudowa Microsoft CRM
9. Zestaw SDK serwera
10. Zestaw SDK klienta
11. Integracja z aplikacjami zewnętrznymi
Praca z Microsoft DYNAMICS CRM 3.0 --- Pozycja niedostępna.---
|