Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
System sygnalizacji nr 7 Protokoły standaryzacja zastosowania

System sygnalizacji nr 7 Protokoły standaryzacja zastosowania

44.10zł
33.08zł
Pozyskiwanie nowych klientów 151 błyskotliwych rozwiązań 34.90zł 24.78zł
Pozyskiwanie nowych klientów 151 błyskotliwych rozwiązań

Autor: Jerry R. Wilson

ISBN: 978-83-246-1649-7

Ilość stron: 184

Data wydania: 10/2008

Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy, którzy osiągnęli sukces w tej sferze aktywności zawodowej, przyznają, że jednym z najważniejszych elementów jest odpowiednie nastawienie — nacechowane entuzjazmem, wiarą w sprzedawany produkt oraz dokładną znajomością jego cech.

Kolejny czynnik gwarantujący znakomite rezultaty to znajomość odpowiednich technik i stosowanie właściwych narzędzi w celu przyciągnięcia klientów.

Jeśli chcesz osiągać znacznie lepsze wyniki, oferujemy Ci sprawdzone i skuteczne rozwiązania, które przyspieszą Twoją karierę. Proponujemy Ci wartościowe wskazówki odnośnie tego, jak kształtować świadomość Twojej firmy i marki wśród potencjalnych klientów, a także jak spojrzeć na zagadnienie sprzedaży oczami kupującego.

Podsuniemy pomysły pomagające unikać stereotypowych sformułowań, odstraszających potencjalnych klientów. Pora odejść od praktyk marketingu masowego, agresywnych technik sprzedaży i poszukiwania klientów „w ciemno”. Czas znaleźć nowe, bardziej wydajne sposoby ich pozyskiwania!

Metody działania w sytuacji, gdy:

  • masz do czynienia z klientami twardymi i wymagającymi
  • chcesz wzbudzić zaufanie do siebie i oferowanego produktu
  • potrzebujesz motywacji do bardziej skutecznego działania
  • działasz pod silną presją i masz do dyspozycji mało czasu
  • czujesz, że klient zaczyna Ci się wyślizgiwać.

Rozdziały:

Jak korzystać z tej książki (11)
1. Jest tylko jedna rzecz gorsza od niegrzecznego pracownika (13)
2. Przekonaj do siebie "znaczących innych" (14)
3. Zaangażuj członków rodziny (15)
4. Pozyskuj potencjalnych klientów zespołowo (16)
5. Wykorzystuj potencjał swoich ludzi (18)
6. Nazywaj ich wspólnikami (19)
7. Zależy Ci na lojalności? (20)
8. Spraw, że klient poczuje się ważny (21)
9. Partnerstwo strategiczne (22)
10. Nadaj swojej ofercie ładną oprawę (24)
11. Wyznacz konkretną osobę do kontaktów z potencjalnym klientem (25)
12. Ulepieni z tej samej gliny (26)
13. Podejmij ich na swoim terytorium (28)
14. Angażuj się (29)
15. Świadome relacje (30)
16. Nowy czy z odzysku? (31)
17. Ceń sobie lojalność (33)
18. Opracuj jasną wizję sukcesu (34)
19. Opowieści o heroicznych czynach (35)
20. Czy widzisz to samo, co ja? (36)
21. Żadnych strat (38)
22. Odstraszanie potencjalnych klientów (39)
23. Namolni sprzedawcy (40)
24. Nie wypuszczaj ryby, którą masz już na haczyku (41)
25. Po mojemu czy po Twojemu? (42)
26. Nie sprzedawaj - pomagaj (42)
27. Siła komplementów (43)
28. Nie odmawiaj swoim klientom (44)
29. Zacznij od własnych pracowników (46)
30. Rozwiąż problem (47)
31. Ludzie są zabawni (48)
32. Zainspiruj nowego pracownika (49)
33. Szanuj czas klienta (50)
34. Poznaj zainteresowania swoich potencjalnych klientów (51)
35. Wszyscy nabywcy kłamią (52)
36. Przechwalaj się, przechwalaj się i jeszcze raz się przechwalaj (53)
37. Zwracaj uwagę na indywidualne potrzeby klienta (55)
38. Dlaczego zwracasz się do mnie per "koleś"? (56)
39. Strzeż się mącicieli (57)
40. Nazwij to, co odróżnia Cię od konkurentów (58)
41. Zrób coś innego (59)
42. Bądź kreatywny (60)
43. Zachowuj się normalnie (61)
44. Wierz mi lub nie (63)
45. Spróbuj czegoś innego (64)
46. O dostosowywaniu się (65)
47. Niewielka rzecz, a bardzo opłacalna (66)
48. Bądź inny (67)
49. Rób to, czego nie robią inni (68)
50. Bierz przykład z kameleonów (69)
51. Pamiętaj o pierwszym wrażeniu (70)
52. Pozyskiwanie nowych klientów to zabawa w detektywa (72)
53. Inspirowani pracownicy znajdują oddanych klientów (73)
54. Czynnik CYA (74)
55. Najlepszy potencjalny klient (75)
56. Nawiązuj bliskie relacje (76)
57. Nie zatrzymuj się przed niczym (77)
58. Czytaj prasę branżową (78)
59. Czy stawiasz warunki? (79)
60. Zanim otworzysz podwoje firmy (80)
61. Informuj o sobie (81)
62. Zadbaj o to, by potencjalny klient mógł Cię znaleźć (82)
63. Zostaw potencjalnemu klientowi ślad po sobie (83)
64. Bierz przykład z FBI (85)
65. Dbaj o to, by potencjalni klienci znali Twoją firmę (86)
66. Prawdziwa próba (87)
67. Jutro też jest dzień (88)
68. Bądź przygotowany do szybkiego przedstawienia swojej firmy (89)
69. Zdefiniuj problem (90)
70. Odzyskaj utraconych klientów (91)
71. "Za darmo" nadal działa (92)
72. Klient nie powinien wiedzieć wszystkiego (93)
73. E-mail - przyjaciel czy wróg? (94)
74. Nie szkodzi, że zamknięte (95)
75. Magiczne słowo (96)
76. Jakość w końcu przełoży się na ilość (97)
77. Bądź na bieżąco z technologią (98)
78. Jaki jest wizerunek Twojej firmy? (99)
79. Nikogo nie można lekceważyć (100)
80. Nie lecz, dopóki nie poznasz diagnozy (101)
81. Ułatwiaj klientom kupowanie (103)
82. Pozwól im poczuć się bezpiecznie (104)
83. Gadulstwo nie popłaca (105)
84. Budowanie zaufania (106)
85. Wszędzie sami naiwniacy (107)
86. Wykorzystaj czas znanych osobistości (108)
87. Niełatwo jest nie wziąć tego, co jest za darmo (109)
88. Twórcza reklama może być skuteczna (110)
89. Postaraj się o wsparcie finansowe (111)
90. Magiczne pytanie (112)
91. Trzeba wybierać odpowiednich klientów (113)
92. Tak, nie, może (114)
93. Im większe, tym lepsze (115)
94. Networking (116)
95. O uniwersalnej ofercie (117)
96. W miłości i na wojnie wszystkie chwyty są dozwolone (118)
97. Czy wiesz, co oni wiedzą? (119)
98. Pożądane zachowania należy nagradzać (120)
99. Tradycja święta rzecz (122)
100. Coś o szczeniakach (123)
101. Nie daj klientowi powodu (124)
102. Co sprzedajesz? (125)
103. Wszystko ma znaczenie (125)
104. Na kiedy Pani to potrzebuje? (126)
105. Wypatruj okazji (127)
106. Pozwól klientowi zadecydować (128)
107. Zadowolony klient to za mało (129)
108. Postrzeganie wartości (130)
109. Nowych klientów poszukuj z rozmachem (131)
110. Chodzi tylko o wartość (132)
111. Ile to kosztuje? (133)
112. Podkreślaj korzyści (134)
113. Co poradzisz... (135)
114. Jaka jest Twoja cena? (136)
115. Głupie oszczędności (137)
116. Daj im to, czego chcą (138)
117. Wyjaśnij klientowi, co możesz dla niego zrobić (139)
118. Czy Ty mnie w ogóle słuchasz? (140)
119. Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje... nowego klienta (141)
120. Problemy z komunikacją (142)
121. "Nie" to nie jest odpowiedź (144)
122. Selektywne słuchanie (145)
123. Gdybym tylko miał czas (146)
124. Przewiduj przeszkody (147)
125. Świadomie zdecyduj, kiedy nie sprzedawać (148)
126. Sprzedaż a zmysły (149)
127. Nigdy nie zakładaj, że się porozumieliście (150)
128. Zwracaj uwagę na szczegóły (151)
129. Daj się zauważyć (152)
130. Uśmiech tajemnicą sukcesu (153)
131. Nie wiedzieć czegoś, to żaden wstyd (154)
132. O Janku Partaczu (155)
133. Stwórz sobie własną kopalnię złota (156)
134. Reguła szaleństwa (158)
135. Unikaj rutyny (158)
136. Nie wahaj się prosić o pomoc (159)
137. Krytykować, potępiać, narzekać (160)
138. Wykorzystaj internet (161)
139. Mów prawdę (162)
140. Jak sobie radzisz? (163)
141. Gotową odpowiedź powinieneś mieć zawsze na podorędziu (164)
142. Do klienta nie zagląda się "przy okazji" (165)
143. Coś o obsłudze posprzedażnej (166)
144. Uporządkuj swoje działania (168)
145. Gorzki smak porażki (169)
146. Nieważne, co się wydarzy (170)
147. A więc nie stać Cię... (171)
148. Uzależnij się od informacji (171)
149. Obsesja na punkcie reputacji (173)
150. Inwestuj w siebie (174)
151. Wytrwałość jest w cenie (175)

Pozyskiwanie nowych klientów 151 błyskotliwych rozwiązań
Tytuł książki: "Pozyskiwanie nowych klientów 151 błyskotliwych rozwiązań"
Autor: Jerry R. Wilson
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 24.78zł
Klienci, którzy kupili „Pozyskiwanie nowych klientów 151 błyskotliwych rozwiązań”, kupili także:
<b>Joomla! Praktyczne projekty</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Joomla! Praktyczne projekty, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Windows Vista PL ilustrowany przewodnik</b>, <font color="navy">Aleksandra Tomaszewska-Adamarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows Vista PL ilustrowany przewodnik, Aleksandra Tomaszewska-Adamarek, Wydawnictwo HELION
<b>Makro i szczegóły Naucz się dobrze fotografować</b>, <font color="navy">Robert Thompson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ZonerPress</font>
Makro i szczegóły Naucz się dobrze fotografować, Robert Thompson, Wydawnictwo ZonerPress
<b>ISDN Cyfrowe sieci zintegrowane usługowo</b>, <font color="navy">Dariusz Kościelnik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
ISDN Cyfrowe sieci zintegrowane usługowo, Dariusz Kościelnik, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Zadania z mechaniki ogólnej Część 1+2+3 KOMPLET</b>, <font color="navy">Jan Misiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zadania z mechaniki ogólnej Część 1+2+3 KOMPLET, Jan Misiak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Tworzenie aplikacji dla Windows Od prostych programów do gier komputerowych</b>, <font color="navy">Paweł Borkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tworzenie aplikacji dla Windows Od prostych programów do gier komputerowych, Paweł Borkowski, Wydawnictwo HELION
<b>Projektowanie interfejsów Sprawdzone wzorce projektowe</b>, <font color="navy">Jenifer Tidwell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie interfejsów Sprawdzone wzorce projektowe, Jenifer Tidwell, Wydawnictwo HELION
<b>Techniki graficzne</b>, <font color="navy">Oliva Clara,  Catafal Jordi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Techniki graficzne, Oliva Clara, Catafal Jordi, Wydawnictwo Arkady
<b>Zarządzanie zespołami</b>, <font color="navy">Ewelina Krok</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zarządzanie zespołami, Ewelina Krok, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?

Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?

39.90zł
33.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Antywzorce języka SQL Jak unikać pułapek podczas programowania baz danych Bill Karwin HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION

wtorek, 16 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami