Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Przepisy ruchu drogowego i technika kierowania pojazdami kategorii B

Przepisy ruchu drogowego i technika kierowania pojazdami kategorii B

54.60zł
40.95zł
Pozyskiwanie nowych klientów 151 błyskotliwych rozwiązań 34.90zł 24.78zł
Pozyskiwanie nowych klientów 151 błyskotliwych rozwiązań

Autor: Jerry R. Wilson

ISBN: 978-83-246-1649-7

Ilość stron: 184

Data wydania: 10/2008

Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy, którzy osiągnęli sukces w tej sferze aktywności zawodowej, przyznają, że jednym z najważniejszych elementów jest odpowiednie nastawienie — nacechowane entuzjazmem, wiarą w sprzedawany produkt oraz dokładną znajomością jego cech.

Kolejny czynnik gwarantujący znakomite rezultaty to znajomość odpowiednich technik i stosowanie właściwych narzędzi w celu przyciągnięcia klientów.

Jeśli chcesz osiągać znacznie lepsze wyniki, oferujemy Ci sprawdzone i skuteczne rozwiązania, które przyspieszą Twoją karierę. Proponujemy Ci wartościowe wskazówki odnośnie tego, jak kształtować świadomość Twojej firmy i marki wśród potencjalnych klientów, a także jak spojrzeć na zagadnienie sprzedaży oczami kupującego.

Podsuniemy pomysły pomagające unikać stereotypowych sformułowań, odstraszających potencjalnych klientów. Pora odejść od praktyk marketingu masowego, agresywnych technik sprzedaży i poszukiwania klientów „w ciemno”. Czas znaleźć nowe, bardziej wydajne sposoby ich pozyskiwania!

Metody działania w sytuacji, gdy:

  • masz do czynienia z klientami twardymi i wymagającymi
  • chcesz wzbudzić zaufanie do siebie i oferowanego produktu
  • potrzebujesz motywacji do bardziej skutecznego działania
  • działasz pod silną presją i masz do dyspozycji mało czasu
  • czujesz, że klient zaczyna Ci się wyślizgiwać.

Rozdziały:

Jak korzystać z tej książki (11)
1. Jest tylko jedna rzecz gorsza od niegrzecznego pracownika (13)
2. Przekonaj do siebie "znaczących innych" (14)
3. Zaangażuj członków rodziny (15)
4. Pozyskuj potencjalnych klientów zespołowo (16)
5. Wykorzystuj potencjał swoich ludzi (18)
6. Nazywaj ich wspólnikami (19)
7. Zależy Ci na lojalności? (20)
8. Spraw, że klient poczuje się ważny (21)
9. Partnerstwo strategiczne (22)
10. Nadaj swojej ofercie ładną oprawę (24)
11. Wyznacz konkretną osobę do kontaktów z potencjalnym klientem (25)
12. Ulepieni z tej samej gliny (26)
13. Podejmij ich na swoim terytorium (28)
14. Angażuj się (29)
15. Świadome relacje (30)
16. Nowy czy z odzysku? (31)
17. Ceń sobie lojalność (33)
18. Opracuj jasną wizję sukcesu (34)
19. Opowieści o heroicznych czynach (35)
20. Czy widzisz to samo, co ja? (36)
21. Żadnych strat (38)
22. Odstraszanie potencjalnych klientów (39)
23. Namolni sprzedawcy (40)
24. Nie wypuszczaj ryby, którą masz już na haczyku (41)
25. Po mojemu czy po Twojemu? (42)
26. Nie sprzedawaj - pomagaj (42)
27. Siła komplementów (43)
28. Nie odmawiaj swoim klientom (44)
29. Zacznij od własnych pracowników (46)
30. Rozwiąż problem (47)
31. Ludzie są zabawni (48)
32. Zainspiruj nowego pracownika (49)
33. Szanuj czas klienta (50)
34. Poznaj zainteresowania swoich potencjalnych klientów (51)
35. Wszyscy nabywcy kłamią (52)
36. Przechwalaj się, przechwalaj się i jeszcze raz się przechwalaj (53)
37. Zwracaj uwagę na indywidualne potrzeby klienta (55)
38. Dlaczego zwracasz się do mnie per "koleś"? (56)
39. Strzeż się mącicieli (57)
40. Nazwij to, co odróżnia Cię od konkurentów (58)
41. Zrób coś innego (59)
42. Bądź kreatywny (60)
43. Zachowuj się normalnie (61)
44. Wierz mi lub nie (63)
45. Spróbuj czegoś innego (64)
46. O dostosowywaniu się (65)
47. Niewielka rzecz, a bardzo opłacalna (66)
48. Bądź inny (67)
49. Rób to, czego nie robią inni (68)
50. Bierz przykład z kameleonów (69)
51. Pamiętaj o pierwszym wrażeniu (70)
52. Pozyskiwanie nowych klientów to zabawa w detektywa (72)
53. Inspirowani pracownicy znajdują oddanych klientów (73)
54. Czynnik CYA (74)
55. Najlepszy potencjalny klient (75)
56. Nawiązuj bliskie relacje (76)
57. Nie zatrzymuj się przed niczym (77)
58. Czytaj prasę branżową (78)
59. Czy stawiasz warunki? (79)
60. Zanim otworzysz podwoje firmy (80)
61. Informuj o sobie (81)
62. Zadbaj o to, by potencjalny klient mógł Cię znaleźć (82)
63. Zostaw potencjalnemu klientowi ślad po sobie (83)
64. Bierz przykład z FBI (85)
65. Dbaj o to, by potencjalni klienci znali Twoją firmę (86)
66. Prawdziwa próba (87)
67. Jutro też jest dzień (88)
68. Bądź przygotowany do szybkiego przedstawienia swojej firmy (89)
69. Zdefiniuj problem (90)
70. Odzyskaj utraconych klientów (91)
71. "Za darmo" nadal działa (92)
72. Klient nie powinien wiedzieć wszystkiego (93)
73. E-mail - przyjaciel czy wróg? (94)
74. Nie szkodzi, że zamknięte (95)
75. Magiczne słowo (96)
76. Jakość w końcu przełoży się na ilość (97)
77. Bądź na bieżąco z technologią (98)
78. Jaki jest wizerunek Twojej firmy? (99)
79. Nikogo nie można lekceważyć (100)
80. Nie lecz, dopóki nie poznasz diagnozy (101)
81. Ułatwiaj klientom kupowanie (103)
82. Pozwól im poczuć się bezpiecznie (104)
83. Gadulstwo nie popłaca (105)
84. Budowanie zaufania (106)
85. Wszędzie sami naiwniacy (107)
86. Wykorzystaj czas znanych osobistości (108)
87. Niełatwo jest nie wziąć tego, co jest za darmo (109)
88. Twórcza reklama może być skuteczna (110)
89. Postaraj się o wsparcie finansowe (111)
90. Magiczne pytanie (112)
91. Trzeba wybierać odpowiednich klientów (113)
92. Tak, nie, może (114)
93. Im większe, tym lepsze (115)
94. Networking (116)
95. O uniwersalnej ofercie (117)
96. W miłości i na wojnie wszystkie chwyty są dozwolone (118)
97. Czy wiesz, co oni wiedzą? (119)
98. Pożądane zachowania należy nagradzać (120)
99. Tradycja święta rzecz (122)
100. Coś o szczeniakach (123)
101. Nie daj klientowi powodu (124)
102. Co sprzedajesz? (125)
103. Wszystko ma znaczenie (125)
104. Na kiedy Pani to potrzebuje? (126)
105. Wypatruj okazji (127)
106. Pozwól klientowi zadecydować (128)
107. Zadowolony klient to za mało (129)
108. Postrzeganie wartości (130)
109. Nowych klientów poszukuj z rozmachem (131)
110. Chodzi tylko o wartość (132)
111. Ile to kosztuje? (133)
112. Podkreślaj korzyści (134)
113. Co poradzisz... (135)
114. Jaka jest Twoja cena? (136)
115. Głupie oszczędności (137)
116. Daj im to, czego chcą (138)
117. Wyjaśnij klientowi, co możesz dla niego zrobić (139)
118. Czy Ty mnie w ogóle słuchasz? (140)
119. Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje... nowego klienta (141)
120. Problemy z komunikacją (142)
121. "Nie" to nie jest odpowiedź (144)
122. Selektywne słuchanie (145)
123. Gdybym tylko miał czas (146)
124. Przewiduj przeszkody (147)
125. Świadomie zdecyduj, kiedy nie sprzedawać (148)
126. Sprzedaż a zmysły (149)
127. Nigdy nie zakładaj, że się porozumieliście (150)
128. Zwracaj uwagę na szczegóły (151)
129. Daj się zauważyć (152)
130. Uśmiech tajemnicą sukcesu (153)
131. Nie wiedzieć czegoś, to żaden wstyd (154)
132. O Janku Partaczu (155)
133. Stwórz sobie własną kopalnię złota (156)
134. Reguła szaleństwa (158)
135. Unikaj rutyny (158)
136. Nie wahaj się prosić o pomoc (159)
137. Krytykować, potępiać, narzekać (160)
138. Wykorzystaj internet (161)
139. Mów prawdę (162)
140. Jak sobie radzisz? (163)
141. Gotową odpowiedź powinieneś mieć zawsze na podorędziu (164)
142. Do klienta nie zagląda się "przy okazji" (165)
143. Coś o obsłudze posprzedażnej (166)
144. Uporządkuj swoje działania (168)
145. Gorzki smak porażki (169)
146. Nieważne, co się wydarzy (170)
147. A więc nie stać Cię... (171)
148. Uzależnij się od informacji (171)
149. Obsesja na punkcie reputacji (173)
150. Inwestuj w siebie (174)
151. Wytrwałość jest w cenie (175)

Pozyskiwanie nowych klientów 151 błyskotliwych rozwiązań
Tytuł książki: "Pozyskiwanie nowych klientów 151 błyskotliwych rozwiązań"
Autor: Jerry R. Wilson
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 24.78zł
Klienci, którzy kupili „Pozyskiwanie nowych klientów 151 błyskotliwych rozwiązań”, kupili także:
<b>Lider mocnych osobowości Zostań przywódcą indywidualistów</b>, <font color="navy">Patrick J. McKenna, David H. Maister</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Lider mocnych osobowości Zostań przywódcą indywidualistów, Patrick J. McKenna, David H. Maister, Wydawnictwo Onepress
<b>Fotografia ślubna w praktyce</b>, <font color="navy">Bill Hurter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Fotografia ślubna w praktyce, Bill Hurter, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>T-SQL dla zaawansowanych. Przewodnik programisty. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Miguel Cebollero, Michael Coles, Jay Natarajan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
T-SQL dla zaawansowanych. Przewodnik programisty. Wydanie IV, Miguel Cebollero, Michael Coles, Jay Natarajan, Wydawnictwo HELION
<b>Grzeczne dziewczynki nie dostają tego, czego chcą 99 sposobów na zasłużony szacunek, wypracowany sukces i wymarzone życi</b>, <font color="navy">Lois P. Frankel, Carol Frohlinger</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Grzeczne dziewczynki nie dostają tego, czego chcą 99 sposobów na zasłużony szacunek, wypracowany sukces i wymarzone życi, Lois P. Frankel, Carol Frohlinger, Wydawnictwo Onepress
<b>Modelowanie rynków finansowych</b>, <font color="navy">Jacek Jakubowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SCRIPT</font>
Modelowanie rynków finansowych, Jacek Jakubowski, Wydawnictwo SCRIPT
<b>Metody probabilistyczne analizy systemów informacyjnych</b>, <font color="navy">Oleg Tikhonenko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Metody probabilistyczne analizy systemów informacyjnych, Oleg Tikhonenko, Wydawnictwo EXIT
<b>Efektywny System Pracy, czyli jak skutecznie zarządzać sobą w czasie</b>, <font color="navy">Maciej Sasin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Efektywny System Pracy, czyli jak skutecznie zarządzać sobą w czasie, Maciej Sasin, Wydawnictwo Onepress
<b>Real World Camera Raw i Photoshop CS3/CS3 PL Efektywna obróbka cyfrowych zdjęć</b>, <font color="navy">Bruce Fraser, Jeff Schewe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Real World Camera Raw i Photoshop CS3/CS3 PL Efektywna obróbka cyfrowych zdjęć, Bruce Fraser, Jeff Schewe, Wydawnictwo HELION
<b>Zrównoważone budynki biurowe Projektowanie. Uwarunkowania prawne. Rozwiązania technologiczne</b>, <font color="navy">Szymon Firląg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zrównoważone budynki biurowe Projektowanie. Uwarunkowania prawne. Rozwiązania technologiczne, Szymon Firląg, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
VBA dla Excela 2016 PL. 222 praktyczne przykłady Witold Wrotek HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 4. Administrowan Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION

czwartek, 20 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami