Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Samochody osobowe krajów socjalistycznych

Samochody osobowe krajów socjalistycznych

63.00zł
47.25zł
Pozyskiwanie nowych klientów 151 błyskotliwych rozwiązań 34.90zł 24.78zł
Pozyskiwanie nowych klientów 151 błyskotliwych rozwiązań

Autor: Jerry R. Wilson

ISBN: 978-83-246-1649-7

Ilość stron: 184

Data wydania: 10/2008

Pozyskiwanie klientów to niełatwy kawałek chleba. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek podejmował się tego zadania. Jednak wszyscy, którzy osiągnęli sukces w tej sferze aktywności zawodowej, przyznają, że jednym z najważniejszych elementów jest odpowiednie nastawienie — nacechowane entuzjazmem, wiarą w sprzedawany produkt oraz dokładną znajomością jego cech.

Kolejny czynnik gwarantujący znakomite rezultaty to znajomość odpowiednich technik i stosowanie właściwych narzędzi w celu przyciągnięcia klientów.

Jeśli chcesz osiągać znacznie lepsze wyniki, oferujemy Ci sprawdzone i skuteczne rozwiązania, które przyspieszą Twoją karierę. Proponujemy Ci wartościowe wskazówki odnośnie tego, jak kształtować świadomość Twojej firmy i marki wśród potencjalnych klientów, a także jak spojrzeć na zagadnienie sprzedaży oczami kupującego.

Podsuniemy pomysły pomagające unikać stereotypowych sformułowań, odstraszających potencjalnych klientów. Pora odejść od praktyk marketingu masowego, agresywnych technik sprzedaży i poszukiwania klientów „w ciemno”. Czas znaleźć nowe, bardziej wydajne sposoby ich pozyskiwania!

Metody działania w sytuacji, gdy:

  • masz do czynienia z klientami twardymi i wymagającymi
  • chcesz wzbudzić zaufanie do siebie i oferowanego produktu
  • potrzebujesz motywacji do bardziej skutecznego działania
  • działasz pod silną presją i masz do dyspozycji mało czasu
  • czujesz, że klient zaczyna Ci się wyślizgiwać.

Rozdziały:

Jak korzystać z tej książki (11)
1. Jest tylko jedna rzecz gorsza od niegrzecznego pracownika (13)
2. Przekonaj do siebie "znaczących innych" (14)
3. Zaangażuj członków rodziny (15)
4. Pozyskuj potencjalnych klientów zespołowo (16)
5. Wykorzystuj potencjał swoich ludzi (18)
6. Nazywaj ich wspólnikami (19)
7. Zależy Ci na lojalności? (20)
8. Spraw, że klient poczuje się ważny (21)
9. Partnerstwo strategiczne (22)
10. Nadaj swojej ofercie ładną oprawę (24)
11. Wyznacz konkretną osobę do kontaktów z potencjalnym klientem (25)
12. Ulepieni z tej samej gliny (26)
13. Podejmij ich na swoim terytorium (28)
14. Angażuj się (29)
15. Świadome relacje (30)
16. Nowy czy z odzysku? (31)
17. Ceń sobie lojalność (33)
18. Opracuj jasną wizję sukcesu (34)
19. Opowieści o heroicznych czynach (35)
20. Czy widzisz to samo, co ja? (36)
21. Żadnych strat (38)
22. Odstraszanie potencjalnych klientów (39)
23. Namolni sprzedawcy (40)
24. Nie wypuszczaj ryby, którą masz już na haczyku (41)
25. Po mojemu czy po Twojemu? (42)
26. Nie sprzedawaj - pomagaj (42)
27. Siła komplementów (43)
28. Nie odmawiaj swoim klientom (44)
29. Zacznij od własnych pracowników (46)
30. Rozwiąż problem (47)
31. Ludzie są zabawni (48)
32. Zainspiruj nowego pracownika (49)
33. Szanuj czas klienta (50)
34. Poznaj zainteresowania swoich potencjalnych klientów (51)
35. Wszyscy nabywcy kłamią (52)
36. Przechwalaj się, przechwalaj się i jeszcze raz się przechwalaj (53)
37. Zwracaj uwagę na indywidualne potrzeby klienta (55)
38. Dlaczego zwracasz się do mnie per "koleś"? (56)
39. Strzeż się mącicieli (57)
40. Nazwij to, co odróżnia Cię od konkurentów (58)
41. Zrób coś innego (59)
42. Bądź kreatywny (60)
43. Zachowuj się normalnie (61)
44. Wierz mi lub nie (63)
45. Spróbuj czegoś innego (64)
46. O dostosowywaniu się (65)
47. Niewielka rzecz, a bardzo opłacalna (66)
48. Bądź inny (67)
49. Rób to, czego nie robią inni (68)
50. Bierz przykład z kameleonów (69)
51. Pamiętaj o pierwszym wrażeniu (70)
52. Pozyskiwanie nowych klientów to zabawa w detektywa (72)
53. Inspirowani pracownicy znajdują oddanych klientów (73)
54. Czynnik CYA (74)
55. Najlepszy potencjalny klient (75)
56. Nawiązuj bliskie relacje (76)
57. Nie zatrzymuj się przed niczym (77)
58. Czytaj prasę branżową (78)
59. Czy stawiasz warunki? (79)
60. Zanim otworzysz podwoje firmy (80)
61. Informuj o sobie (81)
62. Zadbaj o to, by potencjalny klient mógł Cię znaleźć (82)
63. Zostaw potencjalnemu klientowi ślad po sobie (83)
64. Bierz przykład z FBI (85)
65. Dbaj o to, by potencjalni klienci znali Twoją firmę (86)
66. Prawdziwa próba (87)
67. Jutro też jest dzień (88)
68. Bądź przygotowany do szybkiego przedstawienia swojej firmy (89)
69. Zdefiniuj problem (90)
70. Odzyskaj utraconych klientów (91)
71. "Za darmo" nadal działa (92)
72. Klient nie powinien wiedzieć wszystkiego (93)
73. E-mail - przyjaciel czy wróg? (94)
74. Nie szkodzi, że zamknięte (95)
75. Magiczne słowo (96)
76. Jakość w końcu przełoży się na ilość (97)
77. Bądź na bieżąco z technologią (98)
78. Jaki jest wizerunek Twojej firmy? (99)
79. Nikogo nie można lekceważyć (100)
80. Nie lecz, dopóki nie poznasz diagnozy (101)
81. Ułatwiaj klientom kupowanie (103)
82. Pozwól im poczuć się bezpiecznie (104)
83. Gadulstwo nie popłaca (105)
84. Budowanie zaufania (106)
85. Wszędzie sami naiwniacy (107)
86. Wykorzystaj czas znanych osobistości (108)
87. Niełatwo jest nie wziąć tego, co jest za darmo (109)
88. Twórcza reklama może być skuteczna (110)
89. Postaraj się o wsparcie finansowe (111)
90. Magiczne pytanie (112)
91. Trzeba wybierać odpowiednich klientów (113)
92. Tak, nie, może (114)
93. Im większe, tym lepsze (115)
94. Networking (116)
95. O uniwersalnej ofercie (117)
96. W miłości i na wojnie wszystkie chwyty są dozwolone (118)
97. Czy wiesz, co oni wiedzą? (119)
98. Pożądane zachowania należy nagradzać (120)
99. Tradycja święta rzecz (122)
100. Coś o szczeniakach (123)
101. Nie daj klientowi powodu (124)
102. Co sprzedajesz? (125)
103. Wszystko ma znaczenie (125)
104. Na kiedy Pani to potrzebuje? (126)
105. Wypatruj okazji (127)
106. Pozwól klientowi zadecydować (128)
107. Zadowolony klient to za mało (129)
108. Postrzeganie wartości (130)
109. Nowych klientów poszukuj z rozmachem (131)
110. Chodzi tylko o wartość (132)
111. Ile to kosztuje? (133)
112. Podkreślaj korzyści (134)
113. Co poradzisz... (135)
114. Jaka jest Twoja cena? (136)
115. Głupie oszczędności (137)
116. Daj im to, czego chcą (138)
117. Wyjaśnij klientowi, co możesz dla niego zrobić (139)
118. Czy Ty mnie w ogóle słuchasz? (140)
119. Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje... nowego klienta (141)
120. Problemy z komunikacją (142)
121. "Nie" to nie jest odpowiedź (144)
122. Selektywne słuchanie (145)
123. Gdybym tylko miał czas (146)
124. Przewiduj przeszkody (147)
125. Świadomie zdecyduj, kiedy nie sprzedawać (148)
126. Sprzedaż a zmysły (149)
127. Nigdy nie zakładaj, że się porozumieliście (150)
128. Zwracaj uwagę na szczegóły (151)
129. Daj się zauważyć (152)
130. Uśmiech tajemnicą sukcesu (153)
131. Nie wiedzieć czegoś, to żaden wstyd (154)
132. O Janku Partaczu (155)
133. Stwórz sobie własną kopalnię złota (156)
134. Reguła szaleństwa (158)
135. Unikaj rutyny (158)
136. Nie wahaj się prosić o pomoc (159)
137. Krytykować, potępiać, narzekać (160)
138. Wykorzystaj internet (161)
139. Mów prawdę (162)
140. Jak sobie radzisz? (163)
141. Gotową odpowiedź powinieneś mieć zawsze na podorędziu (164)
142. Do klienta nie zagląda się "przy okazji" (165)
143. Coś o obsłudze posprzedażnej (166)
144. Uporządkuj swoje działania (168)
145. Gorzki smak porażki (169)
146. Nieważne, co się wydarzy (170)
147. A więc nie stać Cię... (171)
148. Uzależnij się od informacji (171)
149. Obsesja na punkcie reputacji (173)
150. Inwestuj w siebie (174)
151. Wytrwałość jest w cenie (175)

Pozyskiwanie nowych klientów 151 błyskotliwych rozwiązań
Tytuł książki: "Pozyskiwanie nowych klientów 151 błyskotliwych rozwiązań"
Autor: Jerry R. Wilson
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 24.78zł
Klienci, którzy kupili „Pozyskiwanie nowych klientów 151 błyskotliwych rozwiązań”, kupili także:
<b>Kod skuteczności O jakości myślenia i działania</b>, <font color="navy">Jacek Pogorzelski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Kod skuteczności O jakości myślenia i działania, Jacek Pogorzelski, Wydawnictwo Onepress
<b>Jak czytać sprawozdanie finansowe Przewodnik menedżera</b>, <font color="navy">Gertruda Krystyna Świderska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Jak czytać sprawozdanie finansowe Przewodnik menedżera, Gertruda Krystyna Świderska, Wydawnictwo Difin
<b>Francusko-polski słownik budowlany Słownik podręczny</b>, <font color="navy">A. Komorek, M. Konieczna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Francusko-polski słownik budowlany Słownik podręczny, A. Komorek, M. Konieczna, Wydawnictwo WNT
<b>NLP dla bystrzaków. Wydanie II</b>, <font color="navy">Romilla Ready, Kate Burton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
NLP dla bystrzaków. Wydanie II, Romilla Ready, Kate Burton, Wydawnictwo Septem
<b>13 lekcji jogi</b>, <font color="navy">Agnieszka Passendorfer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
13 lekcji jogi, Agnieszka Passendorfer, Wydawnictwo Sensus
<b>Myśl pozytywnie Wydanie II</b>, <font color="navy">Zbyszek Brześkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Studio Astropsychologii</font>
Myśl pozytywnie Wydanie II, Zbyszek Brześkiewicz, Wydawnictwo Studio Astropsychologii
<b>Matematyka Repetytorium dla maturzysty</b>, <font color="navy">Wiesław Włodarski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Matematyka Repetytorium dla maturzysty, Wiesław Włodarski, Wydawnictwo Difin
<b>Pokaż, opowiedz i zainteresuj. Jak przygotować i przeprowadzić niezwykłą prezentację</b>, <font color="navy">Dan Roam</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Pokaż, opowiedz i zainteresuj. Jak przygotować i przeprowadzić niezwykłą prezentację, Dan Roam, Wydawnictwo Onepress
<b>Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną</b>, <font color="navy">Dave Lakhani</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną, Dave Lakhani, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Windows Sysinternals - wykrywanie i rozwiązywanie problemów Przewodnik od twórcy narzędzi

Windows Sysinternals - wykrywanie i rozwiązywanie problemów Przewodnik od twórcy narzędzi

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
C++ 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 4. Administrowan Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET Marek Dietrich Naukowe PWN
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION

poniedziałek, 17 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami