Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług 59.00zł 44.25zł
Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług

Tytuł: Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług
Autor: Justyna Fabijańczyk
ISBN: 978-83-283-4879-0
Ilość stron: 264
Data wydania: 02/2019
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł


esteś gotów, by rozpocząć współpracę z klientami premium?

Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną przez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i online.

Biorąc do rąk tę książkę, zrobiłeś już pierwszy krok do tego, by Twoja sprzedaż przestała być czymś trudnym i stała się naturalna. Ten poradnik podpowie Ci, jak znaleźć lepszych klientów, nawiązać z nimi stałą współpracę i sprawić, by polecali Cię innym.

Sięgnij po strategię Zwiększę sprzedaż!

Czekałeś na niego od lat - oto gotowy, sprawdzony sposób nawiązywania relacji z klientami premium. Znajomość strategii Zwiększę sprzedaż pozwoli Ci wybudować odpowiedniej klasy markę osobistą oraz wykreować wizerunek online.

Dzięki opanowaniu tajników tej strategii znajdziesz firmy, do których powinieneś dotrzeć ze swoją ofertą, i przygotujesz swoją prezentację tak, by była nowoczesna i atrakcyjna dla klientów z najwyższej półki, tym samym Twoje usługi staną się najbardziej pożądanymi na rynku.

Rozumiejąc potrzeby przyszłych biznesowych partnerów, będziesz w stanie dotrzeć do osób decyzyjnych w firmach polskich oraz zagranicznych i przekonać je do tego, by wybrały właśnie Twoje usługi - za najwyższą możliwą cenę.

Pracując z tym podręcznikiem, poznasz sekrety najnowszych technik sprzedaży: Technikę Mostu Sprzedażowego oraz Technikę Pomocnej Dłoni, dzięki którym znacznie zwiększysz swoje szanse na to, że potencjalny klient premium stanie się Twoim stałym klientem. Dodatkowo podpowiemy Ci, jak powiększyć własny dochód dzięki źródłom pasywnym.

Multimedialna forma przewodnika

Zeskanuj kody QR umieszczone na marginesach książki, by zobaczyć dodatkowe materiały i pliki oraz pobrać ćwiczenia, które pomogą Ci utrwalić wiedzę

Ten wyjątkowy przewodnik to inwestycja na całe życie, inwestycja, która każdego miesiąca będzie zasilać Twoje konto!


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług
Tytuł książki: "Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług"
Autor: Justyna Fabijańczyk
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług”, kupili także:
<b>Wspomnienia z Wall Street</b>, <font color="navy">Maciej Kaszyca</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wspomnienia z Wall Street, Maciej Kaszyca, Wydawnictwo Onepress

Kobiety wolą uwodzicieli Jak je zdobywać?, Ron Louis, David Copeland, Wydawnictwo Onepress

Sieci neuronowe typu Hopfielda Teoria i przykłady zastosowań, Jacek Mańdziuk, Wydawnictwo EXIT

Klimatyzacja samochodowa w praktyce warsztatowej, Torsten Schmidt, Wydawnictwo WKiŁ

Biznesplan Osobisty mentor - Harvard Business Press, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress

Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych. Wydanie II poszerzone, Krzysztof J. Szmidt, Wydawnictwo Sensus
<b>Historia naszej świadomości Jak po czterech miliardach lat ewolucji powstał świadomy mózg</b>, <font color="navy">Joseph LeDoux</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Historia naszej świadomości Jak po czterech miliardach lat ewolucji powstał świadomy mózg, Joseph LeDoux, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Siła kreacji w reklamie Marka soczysta jak pomarańcza, Pat Fallon, Fred Senn, Wydawnictwo Onepress

Hakerstwo, Tim Jordan, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami