Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Automatyka Robotyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Programowanie aplikacji dla Sklepu Windows w C#. Projektowanie innowacyjnych aplikacji sklepu Windows przy użyciu WinRT

Programowanie aplikacji dla Sklepu Windows w C#. Projektowanie innowacyjnych aplikacji sklepu Windows przy użyciu WinRT

92.40zł
69.30zł
Poznajemy LEGO MINDSTORMS EV3. Narzędzia i techniki budowania i programowania robotów 69.30zł 58.91zł
Poznajemy LEGO MINDSTORMS EV3. Narzędzia i techniki budowania i programowania robotów

Tytuł: Poznajemy LEGO MINDSTORMS EV3. Narzędzia i techniki budowania i programowania robotów
Autor: Eun Jung (EJ) Park
ISBN: 978-83-7541-159-1
Ilość stron: 406
Data wydania: 05/2015
Oprawa: Miękka
Format: 16.8x23.8cm
Wydawnictwo: APN Promise
Cena: 69.30zł 58.91zł


KONSTRUUJ I PROGRAMUJ INTERAKTYWNE ROBOTY Z LEGO MINDSTORMS EV3

Poznajemy LEGO Mindstorms EV3 to doskonały podręcznik dla ambitnych miłośników robotyki i entuzjastów LEGO korzystających z potęgi zestawu konstrukcyjnego i oprogramowania LEGO MINDSTORMS EV3. Wypełniona praktycznymi przykładami konstruowania i programowania robotów książka zaczyna się od podstaw, pomaga poznać sposoby używania różnych typów części LEGO TECHNIC oraz uczy programowania silników i czujników robotów przy użyciu oprogramowania EV3. Dostępne zasoby oferują pełne wprowadzenie do najbardziej zabawnej i zachęcającej platformy edukacyjnej dotyczącej robotyki.

• Poznaj funkcje programowalnego klocka EV
• Projektuj czynności robota przy użyciu bloków akcji
• Używaj czujników środowiska, takich jak czujniki podczerwieni, dotyku i koloru
• Programuj przewody danych i bloki czujników
• Przetwarzaj dane z czujników za pomocą bloków operacji na danych
• Zbuduj wyjątkowe roboty EV3 o różnych funkcjach: pojazd Auto-Driver, królika Spy Rabbit, żółwia Mr. Turto, żarłoka Big Belly Bot i szczeniaka Guapo
• Odkryj pomysły i rozwiązania praktyczne, które pomogą Ci rozwinąć własne metody projektowania i programowania robotów EV3

Eun Jung (EJ) Park rozwija materiały edukacyjne do robotyki LEGO w firmie RoboFun od roku 2010. Projektuje roboty używane w programach STEM (nauka, technologia, inżynieria i matematyka) dla dzieci i młodzieży. Projektuje i konstruuje także „automatony” — mechanicznie, ruchome rzeźby, które reagują na interakcje z człowiekiem.

„Jeśli myślisz, że programowanie komputerów nie jest dla Ciebie, ponieważ jest związane z matematyką, koniecznie przeczytaj tę książkę. EJ Park w zwykłym, potocznym stylu wyjaśnia podstawy programowania na przykładach z codziennych sytuacji i pokazuje, jak zastosować te zasady do budowania wielu zabawnych projektów z LEGO MINDSTORMS. Park wyjaśnia programowanie, pokazując, że wszystko sprowadza się do opisywania i kontrolowania działania robotów, które mogą odbierać bodźce, poruszać się i reagować na świat fizyczny.”
Tom Igoe, profesor nadzwyczajny sztuki, New York University, Tisch School of the Arts

„System LEGO EV3 to potężna i wszechstronna platforma do nauki robotyki i informatyki fizycznej. EJ Park w książce Poznajemy LEGO MINDSTORMS EV3 daje nam praktyczny przewodnik krok po kroku, który sprawia, że nauka sterowania silnikami, używania czujników i programowania robotów jest prosta. Bez względu na to, czy jesteś uczniem, nauczycielem, hobbystą, czy po prostu interesujesz się robotyką, autorka i pięć towarzyszących jej robotów — Auto Driver, Spy Rabbit, Mr. Turto, Big Belly Bot i Guapo — niespostrzeżenie zmienią Cię z nowicjusza w znawcę robotyki.”
Jaymes Dec, nauczyciel techniki, Marymount School of New York i NYC Makery

„Poznajemy LEGO MINDSTORMS EV3 EJ Park to wyczerpujące wprowadzenie do nowego zestawu EV3. Od początkowego robota pojazdu do robota, który je i wydala, czytelnicy wszystkich poziomów umiejętności znajdą coś nowego i ekscytującego, aby pobudzić swoją wyobraźnię.”
Dustyn Roberts, autorka książki Wpraw to w ruch. Proste mechanizmy dla wynalazców, majsterkowiczów i artystów

Poznajemy LEGO MINDSTORMS EV3. Narzędzia i techniki budowania i programowania robotów
Tytuł książki: "Poznajemy LEGO MINDSTORMS EV3. Narzędzia i techniki budowania i programowania robotów"
Autor: Eun Jung (EJ) Park
Wydawnictwo: APN Promise
Cena: 69.30zł 58.91zł
Klienci, którzy kupili „Poznajemy LEGO MINDSTORMS EV3. Narzędzia i techniki budowania i programowania robotów”, kupili także:
<b>Księga animacji LEGO Zrób własny film z klockami Lego</b>, <font color="navy">David Pagano , David Pickett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Księga animacji LEGO Zrób własny film z klockami Lego, David Pagano , David Pickett, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Lego Mindstorms EV3. Niesamowite projekty</b>, <font color="navy">Yoshihito Isogawa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Lego Mindstorms EV3. Niesamowite projekty, Yoshihito Isogawa, Wydawnictwo HELION
<b>LEGO Księga przygód. Wydanie II. Kosmiczne podróże, piraci, smoki i jeszcze więcej!</b>, <font color="navy">Megan H. Rothrock</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
LEGO Księga przygód. Wydanie II. Kosmiczne podróże, piraci, smoki i jeszcze więcej!, Megan H. Rothrock, Wydawnictwo HELION
<b>Księga odkrywców LEGO Mindstorms NXT 2.0 Podstawy budowy i programowania robotów</b>, <font color="navy">Laurens Valk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Księga odkrywców LEGO Mindstorms NXT 2.0 Podstawy budowy i programowania robotów, Laurens Valk, Wydawnictwo HELION
<b>Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier</b>, <font color="navy">Al Sweigart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier, Al Sweigart, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Lego Mindstorms EV3. Programowanie robotów</b>, <font color="navy">Wiesław Rychlicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Lego Mindstorms EV3. Programowanie robotów, Wiesław Rychlicki, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo APN Promise
 Kategoria:
 Fizyka
Feynmana wykłady z fizyki Wydanie 7  Tom 1-5 KOMPLET

Feynmana wykłady z fizyki Wydanie 7 Tom 1-5 KOMPLET

345.00zł
258.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Satelitarne sieci teleinformatyczne Ryszard J. Zieliński WNT
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Access 2007 PL ćwiczenia praktyczne Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION

czwartek, 21 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami