Tytuł: | Powrót do rzeczywistości Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję Wydanie 3 | Autor: | Guy Kawasaki | ISBN: | 978-83-264-8405-6 | Ilość stron: | 512 | Data wydania: | 05/2015 (wydanie 3) | Oprawa: | Miękka | Format: | 17.0x25.0cm | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | Cena: | 59.00zł |
Jak przekonać inwestora, że twój pomysł zrewolucjonizuje rynek? Jaką długość powinien mieć biznes plan, e-mail do kontrahenta czy prezentacja multimedialna oraz jakich treści nie należy w nich poruszać? Jak pisać ogłoszenia o pracę, żeby nie odstraszyć kompetentnych kandydatów?
Są to dylematy, przed którymi staje każdy przedsiębiorca w trakcie swojej kariery. Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce "Powrót do rzeczywistości" Guya Kawasakiego.
"Powrót do rzeczywistości" to książka dla wszystkich, którzy chcą: • zasięgnąć porady u prawdziwego geniusza marketingu, współautora między innymi legendarnej kampanii marketingowej Apple Macintosh z 1984 roku, • uniknąć najczęstszych błędów i pułapek w zakładaniu i prowadzeniu przedsiębiorstwa, • znaleźć praktyczne i poparte doświadczeniem wskazówki i dowiedzieć się, jak naprawdę działa świat biznesu.
Książka ta obfituje w zabawne historie i anegdoty z Doliny Krzemowej, lekkie i humorystyczne, a jednocześnie pouczające i zapadające w pamięć.
Spis treści:
CZĘŚĆ I. REALIA ROZPOCZYNANIA Rozdział 1. Błądzący przy pracy Rozdział 2. Przedsiębiorczość od podszewki Rozdział 3. Sztuka wewnętrznej przedsiębiorczości Rozdział 4. Sztuka komercjalizacji Rozdział 5. Mantry dla opornych
CZĘŚĆ II. REALIA ZBIERANIA PIENIĘDZY Rozdział 6. Lista życzeń inwestorów Rozdział 7. Jak wzbudzać zainteresowanie inwestorów? Rozdział 8. Sztuka pisania streszczeń Rozdział 9. Podstawowa zasada prezentowania firmy: 10/20/30 Rozdział 10. Dziesięć największych kłamstw przedstawicieli funduszy inwestycyjnych Rozdział 11. Dziesięć największych kłamstw przedsiębiorców Rozdział 12. Sztuka pozyskiwania pieniędzy od aniołów biznesu Rozdział 13. Szesnaście największych kłamstw prawników Rozdział 14. Test kompetencji inwestora VC
CZĘŚĆ III. REALIA PLANOWANIA I DZIAŁANIA Rozdział 15. Paradoks strategii, czyli dlaczego Apple schrzaniło sprawę, a Microsoftowi się udało Rozdział 16. Istota biznesplanów Rozdział 17. Sztuka tworzenia prognoz finansowych Rozdział 18. Modele finansowe dla opornych Rozdział 19. Sztuka realizowania planów Rozdział 20. Po miesiącu miodowym Rozdział 21. Sztuka wyciągania się za uszy z bagna Rozdział 22. Sztuka prowadzenia posiedzeń zarządu Rozdział 23. Kilka słów o tym, jak stworzyłem społecznościowy serwis internetowy zawierający treści kreowane przez użytkowników, wydając zaledwie 12 107,09 dolara
CZĘŚĆ IV. REALIA INNOWACYJNOŚCI Rozdział 24. Sztuka innowacyjności Rozdział 25. Siedem grzechów poszukiwania rozwiązań Rozdział 26. Mity dotyczące innowacji Rozdział 27. Punkt przyczepności Rozdział 28. Kłamstwa inżynierów Rozdział 29. Jak stworzyć własną Dolinę Krzemową? Rozdział 30. Steve Wozniak - inżynier doskonały
CZĘŚĆ V. REALIA MARKETINGU Rozdział 31. Najgłupsze sposoby utrudniania rynkowego sukcesu produktu Rozdział 32. Gra w słowa Rozdział 33. Sztuka kreowania marek Rozdział 34. Opisz produkt, zanim inni zrobią to za ciebie Rozdział 35. Zrozum globalny rynek młodzieżowy Rozdział 36. Wniosek z wizyty w Tam's Art Gallery
CZĘŚĆ VI. REALIA SPRZEDAŻY I "EWANGELIZACJI" Rozdział 37. Sztuka sprzedaży Rozdział 38. Sztuka dystrybucji Rozdział 39. Sztuka "ewangelizacji" Rozdział 40. Zrób to sam: public relations Rozdział 41. Z pierwszej ręki - wywiad z dziennikarzem Rozdział 42. Czy należy zapomnieć o wpływowych osobach?
CZĘŚĆ VII. REALIA KOMUNIKACJI Rozdział 43. Skuteczne rozsyłanie e-maili Rozdział 44. Zen prezentacji Rozdział 45. Jak zasłużyć na owację na stojąco? Rozdział 46. Być jak Steve Jobs Rozdział 47. Przemawianie jako sztuka sceniczna Rozdział 48. Jak zostać gwiazdą DEMO? Rozdział 49. Jak zabłysnąć podczas dyskusji? Rozdział 50. Jak być dobrym moderatorem? Rozdział 51. Sztuka prowadzenia blogów
CZĘŚĆ VIII. REALIA MAMIENIA LUDZI Rozdział 52. Psychologia wywierania wpływu na ludzi Rozdział 53. Sztuka tworzenia społeczności Rozdział 54. Sztuka obsługi klienta Rozdział 55. Siła 3.0: życzliwość, łagodność, dobroć Rozdział 56. Sztuka zacieśniania kontaktów Rozdział 57. Sztuka podlizywania się słabszym Rozdział 58. Sztuka podlizywania się silniejszym Rozdział 59. Sztuka podlizywania się blogerom Rozdział 60. Sztuka partnerstwa Rozdział 61. Dziesięć największych kłamstw partnerów Rozdział 62. Dziesięć mądrości Jackie Kennedy Onassis
CZĘŚĆ IX. REALIA KONKURENCJI Rozdział 63. Sztuka obrony Rozdział 64. Patenty a obrona - odmienny punkt widzenia Rozdział 65. Sztuka doprowadzania konkurencji do szaleństwa Rozdział 66. Jak zachować zdrowie psychiczne?
CZĘŚĆ X. REALIA ZATRUDNIANIA I ZWALNIANIA LUDZI Rozdział 67. Sztuka rekrutacji Rozdział 68. Rekrutacja w praktyce Rozdział 69. Trzynaście pytań do Libby Sartain - dyrektorki ds. zarządzania zasobami ludzkimi w Yahoo! Rozdział 70. Jak zrobić karierę w XXI wieku? Rozdział 71. Wszystko, co chciałeś wiedzieć o poszukiwaniu pracy w Dolinie Krzemowej, ale nie wiedziałeś, kogo zapytać Rozdział 72. Dziewięć pytań, które warto zadać w nowej firmie Rozdział 73. Jak dostać pracę z ogłoszenia? Rozdział 74. Jak nie należy szukać pracowników za pośrednictwem ogłoszeń drobnych? Rozdział 75. "Efekt wysiłku" Carol Dweck Rozdział 76. Sztuka organizowania zwolnień grupowych Rozdział 77. Sztuka wyrzucania ludzi z pracy
CZĘŚĆ XI. REALIA PRACY Rozdział 78. Praca jako więzienie Rozdział 79. Jak nie dać się zdławić? Rozdział 80. Indywidualiści w miejscu pracy Rozdział 81. Około dziesięciu rzeczy, których powinieneś się nauczyć w tym roku szkolnym Rozdział 82. Dlaczego mądrzy ludzie robią głupstwa? Rozdział 83. Dlaczego mądre firmy robią głupstwa? Rozdział 84. Jak zapobiec eksplozji idiotyzmu? Rozdział 85. Czy jesteś egotystą? Rozdział 86. Uwolnij się od dupków Rozdział 87. Czy twój szef jest dupkiem? Rozdział 88. Siedemnaście największych kłamstw dyrektorów Test. Jaki masz iloraz przedsiębiorczości?
CZĘŚĆ XII. REALIA CZYNIENIA DOBRA Rozdział 89. Sześć wskazówek od organizacji Kiva Rozdział 90. Przedsiębiorczość społeczna Rozdział 91. Przejście ze świata korporacji do świata organizacji non profit Rozdział 92. Sztuka przetrwania Rozdział 93. Moje życiowe spostrzeżenia
Powrót do rzeczywistości Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję Wydanie 3 --- Pozycja niedostępna.---
|