Autor: Kevin Hogan; Dave Lakhani; Gary May; Mollie Marti; Eliot Hoppe; Larry Adams
ISBN: 978-83-246-1569-8
Ilość stron: 296
Data wydania: 10/2008
Dowiedz się, jak z dobrego sprzedawcy stać się prawdziwą gwiazdą. Jak z gwiazdy sprzedaży stać się supergwiazdą. Bowiem właśnie Ty napędzasz tę machinę.
Kevin Hogan znów to zrobił. Jest całkowicie niepoprawny. Po spektakularnym sukcesie książki Ukryta perswazja (wejdź na stronę tego tytułu na onepress.pl i przeczytaj opinie zachwyconych Czytelników), która nie schodziła z pierwszych miejsc list bestsellerów przez długie miesiące, posunął się jeszcze dalej.
W Ukrytej perswazji demaskował i odzierał z tajemniczych naukowych terminów najskuteczniejsze techniki wywierania wpływu na innych ludzi w różnych sytuacjach życiowych. Teraz postanowił skupić się na procesie sprzedaży.
Zebrał całą swoją wiedzę, dołożył do niej doświadczenia wyjątkowego zespołu sprzedażowego, pochodzącego z czterech kontynentów, i stworzył prawdziwą perełkę - zestaw nowatorskich technik sprzedaży perswazyjnej. Nie jesteś jeszcze pewien, co powinieneś z nimi zrobić? Podpowiemy Ci - wykorzystaj je, a przekonasz się, że i Ty możesz zostać gwiazdą sprzedaży!
To nie jest książka dla konserwatystów. Pomija całą tradycję szkoleń sprzedażowych. Nie znajdziesz tu sztucznych metod finalizowania transakcji lub bezmyślnie przetwarzanych, w kółko powtarzanych porad. Nic z tych rzeczy!
Przygotuj się na poznanie najskuteczniejszych technik wpływania na ludzi oraz taktyk angażujących emocje klienta. To nie teorie, a strategie wypróbowane na „żywym organizmie”. Ich skuteczność udowodniono w najmniej sprzyjających salach konferencyjnych i najbardziej wymagającym otoczeniu biznesowym świata. Czy jesteś na to gotowy?
Oto, co teraz sprzedaje się w sprzedaży:
- Pięć podstawowych pytań myślącego handlowca.
- Technika „wycofywania się”.
- Strategia „skutecznego zasiewu”.
- Metody sprzedawania grupie, używane w salach konferencyjnych.
- Okrutna prawda o kierowaniu się wartościami.
- Sekrety dzisiejszych czołowych dyrektorów sprzedaży (dotyczące zarządzania sprzedażą).
- Najnowsze strategie dotyczące perswazji w sprzedaży, prowadzące do szybkiego finalizowania transakcji.
Rozdziały:
Część I: Zewnętrzne aspekty sprzedaży (11)
1. "Wycofać się" z transakcji?! (Gary May) (13)
2. Skuteczny zasiew (GM) (29)
3. Skupianie uwagi klienta (GM) (45)
4. Projekcja ról (GM) (63)
5. Najważniejszy element procesu sprzedaży? ...z pewnością najmniej rozwinięta umiejętność (Eliot Hoppe) (79)
6. Twoja własna, wspaniała impreza promocyjna (Larry Adams) (97)
7. Sprzedawanie grupie - sztuka oddziaływania na masy (Dave Lakhani) (111)
Część II: Wewnętrzne aspekty sprzedaży (121)
8. Lepsze wyniki dzięki sprzedaży opartej na wartościach (Dr Mollie Marti) (123)
9. Identyfikowanie się z klientem (EH) (141)
10. Zostań wyjątkowym sprzedawcą, wykorzystując swoje mocne strony (LA) (159)
11. Siła strategii, procesów i rutyna w sprzedaży (MM) (169)
12. Rutyna - rytuał osiągania sukcesu (MM) (187)
13. Wspieranie sukcesu - zarządzanie czasem i energią (MM) (205)
14. Rytuały umożliwiające pozyskiwanie klientów (MM) (221)
Część III: Marka w sprzedaży (243)
15. Budowanie własnej marki - jak stać się unikatem na rynku (LA) (245)
Część IV: Zarządzanie sprzedażą (257)
16. A więc chcesz zostać dyrektorem sprzedaży? (EH) (259)
17. Sekrety zarządzania sprzedażą (EH) (267)
18. Finał (DL) (279)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu --- Pozycja niedostępna.---
|