Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Życie 3.0 Jak być człowiekiem w epoce sztucznej inteligencji

Życie 3.0 Jak być człowiekiem w epoce sztucznej inteligencji

49.90zł
40.42zł
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu 29.00zł
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu

Autor: Kevin Hogan; Dave Lakhani; Gary May; Mollie Marti; Eliot Hoppe; Larry Adams

ISBN: 978-83-246-1569-8

Ilość stron: 296

Data wydania: 10/2008

Dowiedz się, jak z dobrego sprzedawcy stać się prawdziwą gwiazdą. Jak z gwiazdy sprzedaży stać się supergwiazdą. Bowiem właśnie Ty napędzasz tę machinę.

Kevin Hogan znów to zrobił. Jest całkowicie niepoprawny. Po spektakularnym sukcesie książki Ukryta perswazja (wejdź na stronę tego tytułu na onepress.pl i przeczytaj opinie zachwyconych Czytelników), która nie schodziła z pierwszych miejsc list bestsellerów przez długie miesiące, posunął się jeszcze dalej.

W Ukrytej perswazji demaskował i odzierał z tajemniczych naukowych terminów najskuteczniejsze techniki wywierania wpływu na innych ludzi w różnych sytuacjach życiowych. Teraz postanowił skupić się na procesie sprzedaży.

Zebrał całą swoją wiedzę, dołożył do niej doświadczenia wyjątkowego zespołu sprzedażowego, pochodzącego z czterech kontynentów, i stworzył prawdziwą perełkę - zestaw nowatorskich technik sprzedaży perswazyjnej. Nie jesteś jeszcze pewien, co powinieneś z nimi zrobić? Podpowiemy Ci - wykorzystaj je, a przekonasz się, że i Ty możesz zostać gwiazdą sprzedaży!

To nie jest książka dla konserwatystów. Pomija całą tradycję szkoleń sprzedażowych. Nie znajdziesz tu sztucznych metod finalizowania transakcji lub bezmyślnie przetwarzanych, w kółko powtarzanych porad. Nic z tych rzeczy!

Przygotuj się na poznanie najskuteczniejszych technik wpływania na ludzi oraz taktyk angażujących emocje klienta. To nie teorie, a strategie wypróbowane na „żywym organizmie”. Ich skuteczność udowodniono w najmniej sprzyjających salach konferencyjnych i najbardziej wymagającym otoczeniu biznesowym świata. Czy jesteś na to gotowy?

Oto, co teraz sprzedaje się w sprzedaży:

  • Pięć podstawowych pytań myślącego handlowca.
  • Technika „wycofywania się”.
  • Strategia „skutecznego zasiewu”.
  • Metody sprzedawania grupie, używane w salach konferencyjnych.
  • Okrutna prawda o kierowaniu się wartościami.
  • Sekrety dzisiejszych czołowych dyrektorów sprzedaży (dotyczące zarządzania sprzedażą).
  • Najnowsze strategie dotyczące perswazji w sprzedaży, prowadzące do szybkiego finalizowania transakcji.

Rozdziały:

Część I: Zewnętrzne aspekty sprzedaży (11)

1. "Wycofać się" z transakcji?! (Gary May) (13)

2. Skuteczny zasiew (GM) (29)

3. Skupianie uwagi klienta (GM) (45)

4. Projekcja ról (GM) (63)

5. Najważniejszy element procesu sprzedaży? ...z pewnością najmniej rozwinięta umiejętność (Eliot Hoppe) (79)

6. Twoja własna, wspaniała impreza promocyjna (Larry Adams) (97)

7. Sprzedawanie grupie - sztuka oddziaływania na masy (Dave Lakhani) (111)

Część II: Wewnętrzne aspekty sprzedaży (121)

8. Lepsze wyniki dzięki sprzedaży opartej na wartościach (Dr Mollie Marti) (123)

9. Identyfikowanie się z klientem (EH) (141)

10. Zostań wyjątkowym sprzedawcą, wykorzystując swoje mocne strony (LA) (159)

11. Siła strategii, procesów i rutyna w sprzedaży (MM) (169)

12. Rutyna - rytuał osiągania sukcesu (MM) (187)

13. Wspieranie sukcesu - zarządzanie czasem i energią (MM) (205)

14. Rytuały umożliwiające pozyskiwanie klientów (MM) (221)

Część III: Marka w sprzedaży (243)

15. Budowanie własnej marki - jak stać się unikatem na rynku (LA) (245)

Część IV: Zarządzanie sprzedażą (257)

16. A więc chcesz zostać dyrektorem sprzedaży? (EH) (259)

17. Sekrety zarządzania sprzedażą (EH) (267)

18. Finał (DL) (279)

Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu”, kupili także:

Kosmos Encyklopedia multimedialna PWN Edycja 2009 Publikacja multimedialna na DVD, PWN, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podręczny słownik medyczny łacińsko-polski i polsko-łaciński, Barbara Irena Dąbrowska, Wydawnictwo PZWL

Microsoft Windows Server 2003/2008 Bezpieczenstwo środowiska z wykorzystaniem Forefront Security, Światowiak Jacek, Wydawnictwo Helion

Dezinformacja. Były szef wywiadu ujawnia metody dławienia wolności, zwalczania religii i wspierania terroryzmu, Lt. Gen. Ion Mihai Pacepa, Prof. Ronald J. Rychlak, Wydawnictwo Onepress

Stretching w biznesie Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach, Graeme K. Deans, Fritz Kroeger, Wydawnictwo Onepress

Multimedialny atlas historyczny PWN Edycja 2009 Publikacja multimedialna na DVD-ROM, PWN, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tajemnica odporności psychicznej Jak uodpornić się na stres, depresje i wypalenie zawodowe, Christina Berndt, Wydawnictwo UJ

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Kolejna odsłona, Wojciech Kyciak, Wydawnictwo Helion

Fizyka przyszłości Nauka do 2100 roku, Kaku Michio, Wydawnictwo Prószyński

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami