Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Gra w kości Einsteina i kot Schrödingera. Zmagania dwóch geniuszy z mechaniką kwantową i unifikacją fizyki

Gra w kości Einsteina i kot Schrödingera. Zmagania dwóch geniuszy z mechaniką kwantową i unifikacją fizyki

42.00zł
33.60zł
Potęga słowa "dlaczego" Jak się wyróżnić na tle konkurencji 37.00zł 26.27zł
Potęga słowa "dlaczego" Jak się wyróżnić na tle konkurencji

Tytuł: Potęga słowa "dlaczego" Jak się wyróżnić na tle konkurencji
Autor: C. Richard Weylman
ISBN: 978-83-246-9235-4
Ilość stron: 208
Data wydania: 10/2014
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł


Książka, która zmienia reguły gry…

Chcesz uciec swoim rywalom? Na dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym rynku to nie lada wyzwanie. Nie brakuje homogenicznych firm, które wychodzą do nas, klientów, z takim samym produktem i identyczną ofertą. A klient wymaga — coraz więcej i coraz bardziej. Jeśli chcesz zyskać jego uwagę, przychylność i uśmiech, musisz zadać sobie kilka kluczowych pytań: w jaki sposób możesz doprowadzić do tego, by wybór Twojej firmy był dla klienta oczywisty? Jak się rozwijać? Jak zapewnić ciągłą skuteczność stosowanych metod rozwoju?

Poznaj sekret rozwoju w biznesie

Oddajemy w Twoje ręce nowy, rewolucyjny podręcznik w dziedzinie rozwoju biznesu. Pokaże Ci on, jak zwiększyć wydajność biznesową — bez względu na to, czy jesteś jeszcze płotką czy już rekinem. Zaproponuje skuteczne strategie, które pomogą Ci się rozwijać nawet w najtrudniejszych warunkach rynkowych. Wyjaśni też, dlaczego najważniejszą wartością Twojej działalności jest klient i dlaczego to właśnie na nim powinieneś skupić uwagę zarówno podczas działań marketingowych, jak i sprzedażowych.

Zastosuj zawarte w tej książce wskazówki i strategie, a klienci szybko dostrzegą Twoją wyjątkowość i zaczną Cię postrzegać jako najlepszego gracza na rynku — bez względu na to, gdzie prowadzisz swoją działalność i jakie produkty oferujesz.

Słowa uznania dla Potęga właściwych pytań

„Potęga właściwych pytań to książka, którą świetnie się czyta. Na pewno przyda się wszystkim, którzy chcą się dostać na szczyt”.
Donald J. Trump, przewodniczący i prezes Trump Organization

„Richard Weylman odkrywa nowe prawdy dzięki swojej ogromnej wiedzy i doświadczeniu. Tym, którzy odkryli Potęga właściwych pytań, mogę tylko powiedzieć jedno: »Czytajcie i zbierajcie żniwa«”.
Christopher Forbes, wiceprzewodniczący Forbes Media

„Książka Richarda powinna się znaleźć na biurku każdego właściciela firmy. To lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą”.
Richard S. Bernstein, dyrektor generalny Richard S. Bernstein & Associates

„Potęga właściwych pytań zabierze Cię w cudowną, odkrywczą podróż, która poprawi jakość doznań Twoich klientów, a jednocześnie wzbogaci Twoje doświadczenie zawodowe”.
Milton Pedraza, dyrektor generalny Luxury Institute

Spis treści:

CZĘŚĆ I. SFORMUŁOWANIE UNIKALNEJ OBIETNICY WARTOŚCI
1. Dlaczego warto pytać: "Dlaczego?"? (15)
2. Czym jest unikalna obietnica wartości? (27)
3. Jak konsumenci definiują Twoją unikalną obietnicę wartości i jak na nią reagują (41)

CZĘŚĆ II. SZEŚĆ KROKÓW DO WYBICIA SIĘ NA KONKURENCYJNYM RYNKU
4. Krok pierwszy: reguły zaangażowania (61)
5. Krok drugi: sformułowanie obietnicy (77)
6. Krok trzeci: zaprezentowanie obietnicy pracownikom firmy (85)
7. Krok czwarty: wypromuj swoją obietnicę (103)
8. Krok piąty: sprzedaż oparta na indywidualnych korzyściach dla klienta (137)
9. Krok szósty: wykraczać poza oczekiwania klienta (157)
10. Opowieści z linii frontu (179)

Epilog: Idź naprzód i rzuć ich na kolana (199)
Źródła wiedzy i inspiracji (203)

Potęga słowa "dlaczego" Jak się wyróżnić na tle konkurencji
Tytuł książki: "Potęga słowa "dlaczego" Jak się wyróżnić na tle konkurencji"
Autor: C. Richard Weylman
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili „Potęga słowa "dlaczego" Jak się wyróżnić na tle konkurencji”, kupili także:
<b>Fundraising Pierwszy polski praktyczny podręcznik</b>, <font color="navy">Maciej Gnyszka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Fundraising Pierwszy polski praktyczny podręcznik, Maciej Gnyszka, Wydawnictwo Onepress
<b>Neuropsychologia kliniczna Od teorii do praktyki</b>, <font color="navy">Maria Pąchalska, Bożydar Kaczmarek, Juri D. Kropotow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Neuropsychologia kliniczna Od teorii do praktyki, Maria Pąchalska, Bożydar Kaczmarek, Juri D. Kropotow, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu</b>, <font color="navy">Scott Stratten, Alison Kramer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu, Scott Stratten, Alison Kramer, Wydawnictwo HELION
<b>Raspberry Pi Receptury</b>, <font color="navy">Simon Monk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Raspberry Pi Receptury, Simon Monk, Wydawnictwo HELION
<b>Samba 4 Przewodnik administratora</b>, <font color="navy">Marcelo Leal</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Samba 4 Przewodnik administratora, Marcelo Leal, Wydawnictwo HELION
<b>JavaScript Zasady programowania obiektowego</b>, <font color="navy">Nicholas C. Zakas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript Zasady programowania obiektowego, Nicholas C. Zakas, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Toksykologia współczesna

Toksykologia współczesna

189.00zł
149.31zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
CorelDRAW 12 Oficjalny podręcznik Steve Bain, Nick Wilkinson HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION

czwartek, 21 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami