Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Potęga perswazji Jak się nas kupuje i sprzedaje 37.00zł
Potęga perswazji Jak się nas kupuje i sprzedaje

Autor: Robert V. Levine

ISBN: 978-83-246-1560-5

Ilość stron: 304

Data wydania: 10/2008

Znany psycholog społeczny, Robert Levine, stworzył zaskakujący i nieco przewrotny podręcznik samoobrony przed manipulantami, którzy doskonale wiedzą, jak wyzwolić naszą wewnętrzną naiwność. Książka napisana ciętym i dowcipnym językiem uczy nas, jak nie dać się kupić i sprzedać.

Opisuje ludzkie słabości, na których żerują tabuny nieuczciwych sprzedawców i wszelkiej maści naciągaczy. Wskazuje mechanizmy kontrolowania naszej własnej woli. Miej oczy szeroko otwarte i nigdy więcej nie daj się nabrać. Nikomu.

Manipulacja to doskonała zabawa. Szczególnie dla tego, kto manipuluje. Wystarczy sięgnąć po takie książki, jak Ukryta perswazja czy Zakazana retoryka, by dowiedzieć się więcej o tym, jak skłonić ludzi do określonych zachowań.

Manipulacja jest bronią i - jak każda broń - może okazać się obosieczna. Czy przyszło Ci do głowy, że ktoś może wpływać na Twoje zachowanie, podczas gdy Ty nawet tego nie zauważasz i dajesz się wkręcać z przekonaniem, że podejmujesz decyzje zgodnie z własną wolą?

Wiedzieć znaczy przeżyć

  • Czy warto ufać ekspertom i specjalistom?
  • Jak obezwładniają nas serdeczność i życzliwość?
  • W jaki sposób unikać idiotycznej arytmetyki mentalnej?
  • Do czego jest Ci potrzebne krytyczne myślenie?
  • Czy można uprawiać uczciwą perswazję?

Rozdziały:

1. Złudzenie odporności (19)
czyli jak wszyscy mogą być mniej naiwni niż wszyscy inni

2. Komu ufamy? Specjalistom, osobom uczciwym i wzbudzającym sympatię (51)
czyli supersprzedawca wcale nie wygląda jak sprzedawca

3. Niszczycielska życzliwość (91)
czyli strzeż się nieznajomych przynoszących nieoczekiwane prezenty

4. Zasada kontrastu (119)
czyli jak czarne zmienia się w białe

5. 2 dolary+2 dolary = 5 dolarów (143)
czyli sztuka unikania głupiej arytmetyki mentalnej

6. Punkt zapalny (171)
czyli jak skróty myślowe mogą wpływać na powstawanie problemów

7. Stopniowa eskalacja zobowiązań (199)
czyli jak mówimy "tak", nigdy nie mówiąc "nie"

8. Zaskarbianie sobie serc i umysłów (231)
czyli droga do wiecznego przekonania

9. Jonestown (255)
czyli ponury finał ciemnej strony perswazji

10. Sztuka oporu (275)
czyli niechciane rady na temat używania perswazji oraz bronienia się przed nią

Potęga perswazji Jak się nas kupuje i sprzedaje
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Potęga perswazji Jak się nas kupuje i sprzedaje”, kupili także:

Layout zasady kompozycja zastosowanie, Gavin Ambrose, Paul Harris, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zagadnienia zaawansowane programowania systemów SCADA, Ryszard Jakuszewski, Wydawnictwo SKALMIERSKI

Przykłady obliczeń elementów i połączeń konstrukcji stalowych Tom 4 Konstrukcje budowlane, Wojciech Włodarczyk, Wydawnictwo WSiP

Twój supermózg, Deepak Chopra, Rudolph E. Tanzi, Wydawnictwo OLÉ

Zrozumieć Excela. Funkcje i wyrażenia, Maciej Gonet, Wydawnictwo Helion

Czy to prawda, że ..., Christoph Drösser, Wydawnictwo Naukowe PWN

W poszukiwaniu zwinności w architekturze systemów IT, Krzysztof Bończak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Żeglarstwo dla bystrzaków Wydanie II, JJ Isler, Peter Isler, Wydawnictwo Onepress
<b>Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III</b>, <font color="navy">Martyna Zastrożna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III, Martyna Zastrożna, Wydawnictwo Onepress

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami