Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft Exchange Server 2016 PowerShell. Księga przepisów

Microsoft Exchange Server 2016 PowerShell. Księga przepisów

126.00zł
Potęga informacji Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej 49.00zł
Potęga informacji Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej

Autor: Carl Shapiro, Hal R. Varian

ISBN: 978-83-246-0157-8

Ilośc stron: 368

Data wydania: 04/2007

Twarda oprawa

Kto zyskuje, a kto traci w realiach ekonomii sieciowej?
Światem rządzą informacje. To właśnie one, a nie dobra przemysłowe, są dziś główną siłą napędową rozwoju światowych rynków. Klienci specjalnych serwisów giełdowych płacą najwięcej za wiadomości otrzymywane w czasie rzeczywistym.

Bazy danych są cenne, ponieważ oferują dostęp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy encyklopedii elektronicznych zarabiają na eliminacji nośnika papierowego. A dostawcy plików muzycznych MP3 skutecznie obchodzą kosztowny system dystrybucji płyt. To tylko nieliczne z wielu sposobów zarabiania pieniędzy na handlu informacją.

Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji. Skorzystaj z ich doświadczenia i dowiedz się, jak:

  • "opakować" informację w usługi i produkty podnoszące jej wartość,
  • sprzedawać podobne wiadomości po różnych cenach,
  • zarabiać na wdrażaniu kolejnych wersji produktów informacyjnych,
  • zabezpieczać swoją własność intelektualną przed piractwem,
  • wprowadzać nowe standardy odcinające konkurencję od klientów,
  • przenieść silną markę do świata wirtualnego.

Rozdziały:

1. Gospodarka informacyjna (13)

2. Wycena informacji (33)

3. Różnicowanie informacji (67)

4. Zarządzanie prawami autorskimi (97)

5. Rozpoznawanie efektu "zamknięcia" (117)

6. Zarządzanie efektem "zamknięcia" (151)

7. Sieci i dodatnie sprzężenie zwrotne (189)

8. Kooperacja i kompatybilność (243)

9. Wojna standardów (277)

10. Polityka informacyjna (315)

Potęga informacji Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Potęga informacji Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej”, kupili także:

Wystąpienia publiczne w biznesie Warsztaty, Agata Rzędowska, Jerzy Rzędowski, Wydawnictwo Onepress

Kosmetyka Przewodnik po substancjach czynnych i pomocniczych, Erika Fink, Wydawnictwo MedPharm

Zwariowane pomysły, które się sprawdzają Jak zbudować kreatywną firmę, Robert I. Sutton, Wydawnictwo Onepress

Kłótniom stop! Usłysz i zrozum swoje dziecko, Michael P. Nichols, Wydawnictwo Onepress

Elementy programowania matematycznego, Radosław Grzymkowski, Edyta Hetmaniok, Stanisław Kiełtyka, Wydawnictwo SKALMIERSKI

Narzędzia skrawające, Piotr Cichosz, Wydawnictwo WNT

Naturalna pewność siebie. Siła, która zmieni Twoje życie, Tomasz Marzec, Wydawnictwo Onepress

Oswajanie nieskończoności Historia matematyki, Ian Stewart, Wydawnictwo Prószyński

Finanse międzynarodowe Zarys problematyki, Karol Lutkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami