Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Chemia leksykon ucznia

Chemia leksykon ucznia

6.00zł
4.86zł
Potęga informacji Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej 49.00zł
Potęga informacji Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej

Autor: Carl Shapiro, Hal R. Varian

ISBN: 978-83-246-0157-8

Ilośc stron: 368

Data wydania: 04/2007

Twarda oprawa

Kto zyskuje, a kto traci w realiach ekonomii sieciowej?
Światem rządzą informacje. To właśnie one, a nie dobra przemysłowe, są dziś główną siłą napędową rozwoju światowych rynków. Klienci specjalnych serwisów giełdowych płacą najwięcej za wiadomości otrzymywane w czasie rzeczywistym.

Bazy danych są cenne, ponieważ oferują dostęp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy encyklopedii elektronicznych zarabiają na eliminacji nośnika papierowego. A dostawcy plików muzycznych MP3 skutecznie obchodzą kosztowny system dystrybucji płyt. To tylko nieliczne z wielu sposobów zarabiania pieniędzy na handlu informacją.

Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji. Skorzystaj z ich doświadczenia i dowiedz się, jak:

  • "opakować" informację w usługi i produkty podnoszące jej wartość,
  • sprzedawać podobne wiadomości po różnych cenach,
  • zarabiać na wdrażaniu kolejnych wersji produktów informacyjnych,
  • zabezpieczać swoją własność intelektualną przed piractwem,
  • wprowadzać nowe standardy odcinające konkurencję od klientów,
  • przenieść silną markę do świata wirtualnego.

Rozdziały:

1. Gospodarka informacyjna (13)

2. Wycena informacji (33)

3. Różnicowanie informacji (67)

4. Zarządzanie prawami autorskimi (97)

5. Rozpoznawanie efektu "zamknięcia" (117)

6. Zarządzanie efektem "zamknięcia" (151)

7. Sieci i dodatnie sprzężenie zwrotne (189)

8. Kooperacja i kompatybilność (243)

9. Wojna standardów (277)

10. Polityka informacyjna (315)

Potęga informacji Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Potęga informacji Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej”, kupili także:

Zarządzanie codziennością. Zaplanuj dzień, skoncentruj się i wyostrz swój twórczy umysł, Jocelyn K. Glei, Wydawnictwo Onepress

Zrozumieć niepojęte Fizyka kwantowa i rzeczywistość, Christopher T. Hill, Leon Lederman, Wydawnictwo Prószyński

Prawo odwagi Siła która na zawsze odmieni Twoje życie, Robert Greene, 50 Cent, Wydawnictwo Onepress

Serwis Web 2.0 Od pomysłu do realizacji, Gottfried Vossen, Stephan Hagema, Wydawnictwo Helion

React 16. Framework dla profesjonalistów, Adam Freeman, Wydawnictwo Helion

Jak pisać i redagować Poradnik redaktora Wzory tekstów użytkowych, Anna Majewska-Tworek, Tomasz Piekot, Ewa Wolańska, Adam Wolański, Moni, Wydawnictwo Naukowe PWN

Empatia Najpiękniejszy rozkwit miłości Nowa jakość życia Wydanie II, Osho, Wydawnictwo Czarna Owca

Tablice matematyczne, Witold Mizerski, Wydawnictwo ADAMANTAN

Podstawy ekonomii matematycznej PWN, Stanisława Kanas, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami