Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Potęga informacji Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej 49.00zł
Potęga informacji Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej

Autor: Carl Shapiro, Hal R. Varian

ISBN: 978-83-246-0157-8

Ilośc stron: 368

Data wydania: 04/2007

Twarda oprawa

Kto zyskuje, a kto traci w realiach ekonomii sieciowej?
Światem rządzą informacje. To właśnie one, a nie dobra przemysłowe, są dziś główną siłą napędową rozwoju światowych rynków. Klienci specjalnych serwisów giełdowych płacą najwięcej za wiadomości otrzymywane w czasie rzeczywistym.

Bazy danych są cenne, ponieważ oferują dostęp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy encyklopedii elektronicznych zarabiają na eliminacji nośnika papierowego. A dostawcy plików muzycznych MP3 skutecznie obchodzą kosztowny system dystrybucji płyt. To tylko nieliczne z wielu sposobów zarabiania pieniędzy na handlu informacją.

Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji. Skorzystaj z ich doświadczenia i dowiedz się, jak:

  • "opakować" informację w usługi i produkty podnoszące jej wartość,
  • sprzedawać podobne wiadomości po różnych cenach,
  • zarabiać na wdrażaniu kolejnych wersji produktów informacyjnych,
  • zabezpieczać swoją własność intelektualną przed piractwem,
  • wprowadzać nowe standardy odcinające konkurencję od klientów,
  • przenieść silną markę do świata wirtualnego.

Rozdziały:

1. Gospodarka informacyjna (13)

2. Wycena informacji (33)

3. Różnicowanie informacji (67)

4. Zarządzanie prawami autorskimi (97)

5. Rozpoznawanie efektu "zamknięcia" (117)

6. Zarządzanie efektem "zamknięcia" (151)

7. Sieci i dodatnie sprzężenie zwrotne (189)

8. Kooperacja i kompatybilność (243)

9. Wojna standardów (277)

10. Polityka informacyjna (315)

Potęga informacji Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Potęga informacji Strategiczny przewodnik po gospodarce sieciowej”, kupili także:

Nieoficjalny przewodnik dla budowniczego LEGO, Allan Bedford, Wydawnictwo Helion

Podstawy zarządzania organizacjami Wydanie 3, Ricky W. Griffin, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rachunkowość finansowa i podatkowa Wydanie 2, Teresa Cebrowska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy konstrukcji maszyn Tom 2 Skoć, Spałek Zarys dynamiki i tribologii, elementy podatne, wały i osie maszynowe, ło, Antoni Skoć, Jacek Spałek, Sylwester Markusik, Wydawnictwo WNT

Systemy baz danych Tom 2 Praktyczne metody projektowania implementacji i zarządzania, Thomas Connolly, Carolyn Regg, Wydawnictwo RM

Najsłynniejsza broń myśliwska, Marek Czerwiński, Wydawnictwo Bellona

Uzależnienie od siebie Dlaczego tak trudno się zmienić i co można na to poradzić, Noah Blumenthal, Wydawnictwo Onepress

Zarządzanie wiedzą Wydanie 2, Dariusz Jemielniak , Andrzej K. Koźmiński, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Windows Vista PL kurs, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami