Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Fizyka » Wszechświat » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
  Fizyka ogólna
  Fizyka współczesna
  Mechanika
  Wszechświat
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows Vista Resource kit Tom I/II

Windows Vista Resource kit Tom I/II

198.45zł
148.84zł
Porażka nie wchodzi w grę Kontrola misji od programu Mercury do lotu Apollo 13 i później 56.00zł
Porażka nie wchodzi w grę Kontrola misji od programu Mercury do lotu Apollo 13 i później

Autor: Gene Kranz

ISBN: 978-83-7648-467-9

Ilość stron: 424

Data wydania: 09/2010

Za jedno z najważniejszych osiągnięć ludzkości XX wieku może uchodzić lądowanie człowieka na Księżycu. Gene Kranz, niemal od pierwszych miesięcy istnienia NASA, przez wiele lat pełnił newralgiczne role w wydziale kontroli lotu, zajmującym się nadzorowaniem operacji prowadzonych w kosmosie, będąc naocznym świadkiem lub osobiście biorąc udział w działaniach zespołu ludzi, dzięki któremu marzenie o podboju kosmosu mogło stać się rzeczywistością.

W swej książce snuje barwną opowieść o tych czasach, kreśląc historyczne i społeczne tło zdarzeń, ze szczegółami odmalowując scenę i aktorów kosmicznego spektaklu, przywołując sylwetki powszechnie znanych astronautów oraz cichych bohaterów programu kosmicznego. Opowieść Kranza czyta się z zainteresowaniem godnym powieści sensacyjnej, a szczegółowość relacji stwarza fascynującą okazję przyjrzenia się z bliska i zza kulis absolutnie wyjątkowemu przedsięwzięciu, jakim był amerykański program kosmiczny.

Gene Kranz przez trzy dekady pełnił kluczową rolę w amerykańskim programie załogowych lotów kosmicznych. Uczestniczył w nim od programu Mercury, aż do ostatniego lotu Apollo i przez wiele następnych lat. Był kierownikiem lotu zarówno w misji Apollo 11, kiedy to Neil Armstrong stanął na powierzchni Księżyca, jak i w dramatycznej misji Apollo 13 (w filmie „Apollo 13” w postać Kranza wcielił się Ed Harris, nominowany za tę rolę do nagrody Oscara.)

Rozdziały:

1. Dziesięciocentymetrowy lot
2. „Start. Zegar ruszył”
3. „Szczęśliwej podróży, Johnie Glenn!”
4. Braterstwo
5. Dojrzewanie specjalisty od rakiet
6. Gemini znaczy Bliźnięta
7. Lot White’a
8. Duch misji 76
9. Wkurzony aligator
10. Ogień na wyrzutni
11. Z popiołów
12. Misja X
13. Bożonarodzeniowa opowieść
14. 1969 – rok Apollo
15. SimSup wygrywa ostatnią rundę
16. „Eagle, potwierdzamy lądowanie”
17. „Co to, u diabła, było?”
18. Era Wodnika
19. Powrót do domu
20. Powrót Sheparda
21. Co robić po zdobyciu Księżyca?
22. Ostatni start

Epilog
Dalsze losy bohaterów
Podziękowania
Dodatek: Podstawy organizacji kontroli misji
Słownik terminów

Porażka nie wchodzi w grę Kontrola misji od programu Mercury do lotu Apollo 13 i później
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Porażka nie wchodzi w grę Kontrola misji od programu Mercury do lotu Apollo 13 i później”, kupili także:

Inżynieria lingwistyczna Komputerowe przetwarzanie tekstów w języku naturalnym, Agnieszka Mykowiecka, Wydawnictwo PJWSTK

Tworzenie serwisów WWW Standardy sieciowe, John Allsopp, Wydawnictwo Helion

Wspomagane komputerowo diagnoza i projektowanie systemów informacyjnych zarządzania Wydanie 2 uzupełnione, Edward Michalewski, Wydawnictwo WSISiZ

Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2, Jill Spealman, Kurt Hudson, Melissa Kraft, Anthony Steven, Wydawnictwo Microsoft Press

Szkoła rysunku Materiały techniki style, Nelson Craig, Wydawnictwo Bauer-Weltbild KDC

Macromedia Flash 8 Professional oficjalny podręcznik, Tom Green, Jordan L. Chilcott, Wydawnictwo Helion

Anatomia w piłce nożnej, Donald T. Kirkendall, Wydawnictwo Muza

Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?, Monika Boguszewicz-Kreft, Wydawnictwo CEDEWU

Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet, Ewa Szczepaniak, Wydawnictwo Onepress

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami